Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die Koequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:52 schreef mazaru het volgende:
Ze durven geen van allen te zeggen wat ze denken, omdat ze denken dat Tanja de publiekslieveling is
Waar zie je dat in godsnaam aan? Ik merk helemaal niets, ze doen allemaal even lief en schattig tegen d'rquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef -Delta- het volgende:
De bewoners beginnen lichtelijk geirriteerd van dat gemekker van Tanja te raken.![]()
Als ze vandaag niet naar huis gaat, dan is ze er over 2 weken wel uitgestemd.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef Martijn31 het volgende:
Ergste is dat ik denk dat je daar nog gelijk in hebt ook, wordt leuk komt er een soort Kermit uit bij de bevalling, helemaal groen gerookt....
neehoor.. met meerdere zat hij.. en ze hebben gewoon goed besproken wat er allemaal voorgevallen is, en waarom Tanja er zo over denkt.. was echt geen roddel gedoe, maar meer peilen van de situatie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die KoeTT-Tanja
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Zucht Hummie wakker worden! Tanja moet juist blijven,anders mis ik gewoon de irritatie die zij in het programma bracht.Of er moete en andere zwangere dame komen.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef fantastrick het volgende:
Tanja zal pas gesprek hebben als de familie er is en Bridget en/of Ruud.
Eerste wat ze doet is shaggie rollenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*!
Prenatal nicorette pleisters heeft ze al klaar liggen thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat dat kindje doet als het er uit komt... *kuche kuche kuch*!
Rikkertquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die KoeTT-Tanja
Hummie zit achter de schermen te wachten tot Tanja labiel is en slaat dan haar slag!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Zucht Hummie wakker worden! Tanja moet juist blijven,anders mis ik gewoon de irritatie die zij in het programma bracht.Of er moete en andere zwangere dame komen.
Ik zie dat kind al voor me, 2 dagen oud en roept met een zware stem "Ik heb nu toch zo'n ontzettende zin in een sigaret"quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Prenatal nicorette pleisters heeft ze al klaar liggen thuis![]()
Dat meen je niet !!! Zei ze dat ?????quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef Taurus het volgende:
"Schopjes in de buik, nou dat hebben we nu allemaal wel gezien"..
"Het enige wat er nu nog te delen valt is het uitkijken naar de bevalling, nou daar kijk ik nu alleen maar tegenop"
Zijn dit niet nr 1. en 2. domme uitspraken uit BB gemaakt, ooit?
Nee hoor, zojuist zei ze nog dat ze helemaal geen zin meer had in de bevalling.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef Taurus het volgende:
"Schopjes in de buik, nou dat hebben we nu allemaal wel gezien"..
"Het enige wat er nu nog te delen valt is het uitkijken naar de bevalling, nou daar kijk ik nu alleen maar tegenop"
Zijn dit niet nr 1. en 2. domme uitspraken uit BB gemaakt, ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |