denk het wel jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:57 schreef charlysilva het volgende:
Big Sister is dat Hummie?
Omdat ze eerst nog een gesprek moet aangaan met Hummie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
wrom zit tanja er nog steeds in?
Misschien is onvrijwillige euthanasie iets?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Dat meen je niet !!! Zei ze dat ?????
Echt die is het doodschoppen nog niet waard !
Ze kan niet door de deur met die buikquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
Tuuuuttuutttttttt....quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:55 schreef charlysilva het volgende:
Tanja moet juist blijven,
Dat is dan ook 1 van de redenen waarom rikkert er donderdag a.s. er uit vliegtquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alleen Rikkert heeft in het geniep gisternacht Tanja lopen afzeiken tegen Lieske en Roel.. dacht ik! Rest zit maar te slijmen bij die KoeTT-Tanja
ze wachten op een hijskraan om haar over het hek te tillen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:58 schreef IllI het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:59 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Tuuuuttuutttttttt....
...charlysilva moet zijn hoofd checken, charlysilva, hoofd checken.
waarschijnlijk niet een nieuwequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
Wanneer komt die nieuwe erin? Donderdag pas?
Oma werkeloze steigerbouwer is al bezig met de adoptiepapieren invullenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Martijn31 het volgende:
Begin bijna te hopen dat ze dat kind laat adopteren....
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselenquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:00 schreef Darklight het volgende:
Wanneer komt die nieuwe erin? Donderdag pas?
als dat zo is... hoelang vlieg je erover van Spanje naar NL? Daar zitten de reserves hequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselen
zou wel mooi zijn
Dan kan Leroy volgende week donderdag tenminste meteen massaal genomineerd worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gelijk van plaats wisselen
zou wel mooi zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |