Gelukkig dat ik niet de enige was die het opviel. Echt bizar!quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
Wat een gekken! Zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:55 schreef Showtime het volgende:
en dat er genoeg gekken zijn die ondanks dat ze de volgende dag vroeg op moeten 02:00 uur s'nachts nog alles volgen![]()
Meldtquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
Heel snel ja.....
Ingodsnaam, hoeveel mensen zijn er nog wakker???
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
wat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Damn... Chantal staat nu bij Tanja en zegt TOTAAL wat anders dan net tegen de andere bewoners.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur aan het slapen eigenlijk![]()
ik sliep alquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef witste het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:59 schreef Jane het volgende:
Chantal is een hypocriet wijf!Eerst zegt ze tegen de anderen dat Tanja maar na had moeten denken en nu zegt ze tegen Tanja "Sommige dingen kun je nu eenmaal niet voorzien".
Wat zal Tanja dan intens gelukkig worden! toch heel die zwangerschap voor niet voor niets!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef milagro het volgende:
[..]
wat dan?
ik was effezetten.
Ik zie er nog wel alsnog een jongetje uitgeperst worden trouwens
Geintje!!!!!!!!!!! boeiuh!!!!!!!!!! intens onverwacht en zo
baas boven baasquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:01 schreef Jammie het volgende:
Chantal is wel heel hypocriet. Eerst (als Tanja er niet bij is) zeggen dat Tanja alles had kunnen weten, omdat ze het contract heeft ondertekend. En nu (als Tanja er wel bij is) meehuilen en zielig doen, samen met Tanja.
Tanja is erg, maar Chantal is nog erger.
Kan ze alsnog een abortusje krijgen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze heeft ook geen zin meer in de bevalling
Djiez wat een muts
gogo tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:04 schreef Dynabite het volgende:
<======== opent de deur voor Tanja ( en lokt haar met een slof sigaretten naar buiten).
Yeah!quote:Lieve John,
Wellicht zijn we niet helemaal op de juiste voet begonnen met communiceren, maar je kunt je wellicht mijn scepsis voorstellen aan het begin van het Big Brother seizoen. Ik wil het desondanks toch even met je hebben over Tanja. Ja, ik weet dat ze een makkelijk doel is en ja, dat is vast hartstikke zielig en je mag geen zwangere vrouwen aanvallen, want met die grote buik en die gierende hormonen kun je natuurlijk niet verwachten dat er uit zo'n vrouw wat zinnigs komt.
Maar John, serieus... toen je Tanja interviewde, kon je toen ter plekke al niet zien dat dit niet zo'n sociaal type was en dat ze zich voornamelijk terug zou trekken of viel je soms voor haar ingetogen manier van doen die eigenlijk moest verhullen dat het gewoon een oersaaie trien is die bezig zou zijn haar baby zoveel mogelijk te vergiftigen met nicotine?
Wat is er in vredesnaam interessant aan deze vrouw? Het kan niet zijn dat ze het van haar sprankelijke conversatievermogen moet hebben of van haar interessante verhalen, want het enige wat uit haar mond komt, is geklaag over alles wat haar dwars zit (en dat is op dit moment voornamelijk het kind waar we met z'n allen op zitten te wachten).
Is het echt de bedoeling dat we hier nog dik een maand tegenaan moeten kijken omdat Talpa zo nodig de primeur van een bevalling in het Big Brother huis moet hebben?
Liever niet wat mij betreft. Dus je als je hieraan iets zou willen doen, zou ik dat bijzonder op prijs stellen. No hard feelings verder, hoop ik?
Hartelijke groet!
Maerycke
Bijna nog erger. Het is ongelooflijk!quote:
nee, en die anderen dus wel, en die haakten dus ms zelf daarom alsnog afquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:03 schreef Bluezz het volgende:
Wáárom in godsnaam hebben ze Tanja gekozen.
Ik ben nu wel heeeeeel benieuwd naar de afgewezen zwangere kandidaten.
Ze wist toch waar ze aan begon???
Ralph ook niet.....quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Jumparound het volgende:
Damn, waarom zit ik niet in de huis
ow wacht, ik had me niet opgegeven
Over rotdingen in je leven en wat de invloed er van was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Maerycke het volgende:
Dido en Ingrid hebben volgens mij ook een interessant gesprek, maar ik schakel net te laat in. Ze hadden het over geheimen...
Live uitgezonden door BB?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ze alsnog een abortusje krijgen?
geheime opdracht van hummiequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Rica het volgende:
Waarom lopen ze haar nu allemaal om te lullen?
Snel zeggen dat ik de ex van dido benquote:
En helaas weet ze nu dat drama en tranen goed helpen om die zeer gewenste aandacht te krijgen, dus we kunnen onze hart wel vast houden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Tanja heeft nu wel de aandachtdie ze eerder met haar "zielige" en afgezonderde houding ook wilde.
Boom... touw... stoel met 3 poten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef Uiruru het volgende:
"de verrassing hield me op de been"
Ja... dat is echt alles ja.
Juist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef Maerycke het volgende:
En helaas weet ze nu dat drama en tranen goed helpen om die zeer gewenste aandacht te krijgen, dus we kunnen onze hart wel vast houden...
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef riri het volgende:
BB vindt dit prachtig,lekker stennis in de keet.
Gratis reclame
Wat een geluk, ik word echt gekweld maar kan mezelf niet meer wegslepen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef witste het volgende:
Ik ga maffen,
Ik trek het geestelijk wel, maar lichamelijk niet....
Dat mens is echt triest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef Jammie het volgende:
Oeh, Chantal valt wel heel erg door de mand...
Oh, dat gaat Chantal bezuren!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft Rob wel door dat Chantal TEGEN ZIJN ADVIES IN!!!! op Tanja inpraat?
Ja ik denk dat het wel een beetje paniek is op de redactie nu.... Groot inzetten op de eerste bevalling in BB en dan vertrekt de zwangere doosquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.
ben je gekquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope, ik geloof er ook niks van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:10 schreef sam_the_man het volgende:
Ze dreigt met: als we weer op rantsoen.... als het me niet aanstaat......
DIE GAAT NIETDomme
Deze beelden zijn niet echt reclame, denk ik zelf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of sigaretten en drankquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef riri het volgende:
Misschien wou ze wel veel liever een jongentje![]()
Ik denk dat ze dat sowieso niet mochtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Showtime het volgende:
voordeel voor Hummie van deze hele kermis is dat de bewoners Tanja niet meer nomineren
Dat is het probleem niet. Ze wil zélf misschien opstappen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Showtime het volgende:
voordeel voor Hummie van deze hele kermis is dat de bewoners Tanja niet meer nomineren
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is toch ook een verrassing of het kindje daadwerkelijk zwart is? Dus er is nog best wat spanning Tanja
Sorry, Scan, dat is echt een idiote vergelijking.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja reageert als een klein kind dat een paar dagen voor zijn verjaardag al perongeluk te horen krijgt van zijn zusje wat hij voor zijn verjaardag krijgt.
Peukie erbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat sowieso niet mochten
En een borrel zou er wel ingaan bij Tanja zegt ze net![]()
Zo doet ze wel. Dat was het enige belangrijke aan haar zwangerschap...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Sorry, Scan, dat is echt een idiote vergelijking.
Er loopt vanalles in Beijum rond hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!
Wil je ongewenste dochter adopteren... SMS baby naar 0909quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!
was me niet opgevallen, waarom dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ze wil zélf misschien opstappen.
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:
ik krijg zo langzamer hand toch wel het idee dat tanja niet teleurgesteld is in het feit dat ze weet of het een jongetje of een meisje is maar dat ze teleurgesteld is juist dat het een meisje is![]()
Ze mag niet roken van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
was me niet opgevallen, waarom dan?![]()
mwoah, we kijken tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Deze beelden zijn niet echt reclame, denk ik zelf...
Je bent te vroeg, Sam.. we moeten eerst nog de naam door sms-en de komende wekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Wil je ongewenste dochter adopteren... SMS baby naar 0909
Dat heeft ze wèl!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
En ze is ongewenst zwanger en maar hopen op een gezond leven kind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Coraatje het volgende:
ik krijg zo langzamer hand toch wel het idee dat tanja niet teleurgesteld is in het feit dat ze weet of het een jongetje of een meisje is maar dat ze teleurgesteld is juist dat het een meisje is![]()
Voor straf 8 uur per dag die kleine op tvquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:16 schreef Showtime het volgende:
[..]
belachelijk! en de baby dan, die heeft ook zijn dagelijke nicotine nodig![]()
mooi verwoordquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.
Jawel, wel qua ophef, maar als het beeld ontstaat dat ze een zwangere vrouw daar diep ongelukkig in dat huis laten zitten en dat ze dingen met haar uithalen die ze niet leuk vindt, dan weet ik niet of dat positieve reclame is. Maar misschien heb je gelijk dat het al genoeg is als er over gepraat wordt.quote:
een 1e zwangerschap doe je nooit meer over, een verjaardag wel, ieder jaar weer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Zo doet ze wel. Dat was het enige belangrijke aan haar zwangerschap...
Ja ze hebben haar voor haar gevoel verraden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:17 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Precies ze dacht een veilig nest te kunnen bouwen en nu schijten ze erin.
De Grote Big Brother Deathmatch!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, dan komen we weer op 'ze heeft zelf toegestemd, etc etc etc' en om nu te gaan Robben met zijn allen....
Goh zal haar dat even tegenvallenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef wickie het volgende:
Een baby gleid je doos uit volgens tanja
Erg hequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG, Tanja beseft volgens mij écht niet dat ze een kind, een mens gaat krijgen. Ze denkt alleen maar aan 'spanning' en of het een jongetje of meisje is en 'nu is er niks meer aan'.
Ze kijkt volkomen infantiel tegen haar zwangerschap aan.
Joh, ze weet niet eens wat er in haarzelf omgaat. Tussen de oren bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG, Tanja beseft volgens mij écht niet dat ze een kind, een mens gaat krijgen. Ze denkt alleen maar aan 'spanning' en of het een jongetje of meisje is en 'nu is er niks meer aan'.
Ze kijkt volkomen infantiel tegen haar zwangerschap aan.
En dan zegt mama: Maar we hebben je toch geadopteerd kindje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik wou niet zwanger worden. Ik heb d'r niet gewild"
2015: Mamma, had je mij niet gewild?
Niemand die zich hierover verbaast? Hij wist het echt precies en was heel stellig. Heeft iemand ze erover horen praten ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Menno weet precies hoe het zit. Hij zegt "als ik gewoon op Rikkert gestemd had, had ik mezelf beschermd. Dan had hij 2 stemmen gehad en ik 1 en was dus niet genomineerd geweest".
Ze zegt toch niet dat het haar doos uittieft jah!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:de verrassing is juist dat je het pas weet als het je doos uitglijdt
nou, ik hoef geen brood meer, hoor
lucky strike, malboro of belinda mischien een leuk idee als naamquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, Sam.. we moeten eerst nog de naam door sms-en de komende weken
Welke zekerheid wil ze danquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De Grote Big Brother Deathmatch!
Hij wist geloof ik precies wie er allemaal op Ralph had gestemd en dat Ralph op hem had gestemd en trok toen zijn conclusie. als dat kan, ik kan nu niet meer tellen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand die zich hierover verbaast? Hij wist het echt precies en was heel stellig. Heeft iemand ze erover horen praten ofzo?
Psychiater Roel heeft vast nog wel wat paddo's voor d'r. Als ze er maar genoeg inneemt krijgt dat meisje in haar ogen vanzelf een piemeltje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:24 schreef riri het volgende:
volgens mij heeft ze zware psychische hulp nodig
ja maar op een gegeven moment heb je dan toch zoiets ok het is gebeurd ik ben teleurgesteld ("en ik (ze)ga(at) wel of niet uit het huis") maar ik krijg een meisje!!!! en richt je je daar verder opquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Mee eens.. dit mens spoort echt serieus niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:24 schreef riri het volgende:
volgens mij heeft ze zware psychische hulp nodig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Er zitten daar gewoon 3 repeteer wekkers in huis, Rob, Lieske, en Tanja..
GEK word je ervan....![]()
![]()
even wat kuikentjes, hoor, ter relativering ende ontspanning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan toch nooit zeker weten dat hij maar één stem heeft gekregen? Maar dat weet hij blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij wist geloof ik precies wie er allemaal op Ralph had gestemd en dat Ralph op hem had gestemd en trok toen zijn conclusie. als dat kan, ik kan nu niet meer tellen hoor
Xerocat en nog wat medicijnen doen wonderen bij haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij interesseert dat kind haar in feite geen bal. Ze heeft het alleen maar over zichzelf, hoe alles nu verpest is blabla...
Hop een sigaretje en klagen over hoe zielig het is dat er nu niks meer an is!!
Hij overlegde eerder op de avond met Nathalie over het idee dat haar ex de enige kan zijn die op hem gestemd heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan toch nooit zeker weten dat hij maar één stem heeft gekregen? Maar dat weet hij blijkbaar wel.
Dat is wel heel erg zelfverzekerd danquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij overlegde eerder op de avond met Nathalie over het idee dat haar ex de enige kan zijn die op hem gestemd heeft.
Dido is echt goochem.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Ingrid ook nog Dido naar de bek slijmen. Damn
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Tanja is er gewoon vanuit gegaan dat BB geen rotgeintjes met haar uit zouden halen en nu blijkt dat ze dat wel doen. Dat is misschien naief van haar, maar als ze die overtuiging had (wellicht ook door de 'lieve' manier waarop ze haar daarvoor behandeld hebben) begrijp ik wel dat ze nu teleurgesteld is. Geschokt misschien wel. En ook dat ze zich afvraagt wat ze haar verder nog gaan 'flikken'.
Ze zeurt nu wel erg door over de verrassing, maar ik denk dat ze dat een beetje gebruikt om die andere frustratie te uiten.
Voer voor psychologen dus, maar dat topic loopt niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Tanja is er gewoon vanuit gegaan dat BB geen rotgeintjes met haar uit zouden halen en nu blijkt dat ze dat wel doen. Dat is misschien naief van haar, maar als ze die overtuiging had (wellicht ook door de 'lieve' manier waarop ze haar daarvoor behandeld hebben) begrijp ik wel dat ze nu teleurgesteld is. Geschokt misschien wel. En ook dat ze zich afvraagt wat ze haar verder nog gaan 'flikken'.
Ze zeurt nu wel erg door over de verrassing, maar ik denk dat ze dat een beetje gebruikt om die andere frustratie te uiten.
Omdat dat figuur echt geen moedergevoelens heeft. Zwaar gestoord.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:30 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Omdat dat figuur echt geen moedergevoelens heeft. Zwaar gestoord.
Ja maar dat heeft ze nu wel gezien.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegen
Daar is ie al een kwartier mee bezig hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Rikkert Tanja de aandacht geven die ze zo nodig heeft
dat zou ik ook hebben, maar ja, niet iedereen reageert hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?
Nee we moeten het doen met dit "mongolentopic" ®APKquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Voer voor psychologen dus, maar dat topic loopt niet.
Maar ik róók niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee we moeten het doen met dit "mongolentopic" ®APK
Beter dan 4 streams op een ondankbare moeder!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef Uiruru het volgende:
Waarom moeten we nou op alle streams naar het vullen van die stomme plantenbak kijken
Dat zeggen de meeste vrouwen tijdens de eerste zwangerschap.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft ook al meerdere keren aangegeven dat ze zich nog helemaal niet zwanger voelt, terwijl ze dus al wel heel duidelijk regelmatig de baby voelt bewegen
Die vrouwen die ik ken waren dan denk ik uitzonderingen ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat zeggen de meeste vrouwen tijdens de eerste zwangerschap.
Op dit tijdstip valt het wel mee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee we moeten het doen met dit "mongolentopic" ®APK
Ja maar ik kijk naar BB om me te ergeren en dat lukt Tanja erg goedquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Beter dan 4 streams op een ondankbare moeder!![]()
ik denk dat ze dat zo niet bedoelde "ik voel me niet echt zwanger", dat ze geen moedergevoelens heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:30 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Omdat dat figuur echt geen moedergevoelens heeft. Zwaar gestoord.
Chantal!!quote:
Als Rob er ook was geweest hadden ze nog ruzie gehad ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido hoorde buiten het hek roepen: "Dido, je bent lekker". De anderen niet geloof ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:35 schreef Bluezz het volgende:
Weet je wat het met Tanja is.
Ze heeft geen humor.
Ze lacht als er een boom omvalt.
Ben jij vroeger ook lekker geweest eigenlijk, Milagro?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Dido, je bent lekker
Ik hoorde dat niet, hoor.
Of was dat een grapje van Didoos
Jebent soms nog grappig ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:39 schreef milagro het volgende:
Of was dat een grapje van Didoos
Vroeger? Milagro is natuurlijk nog steeds hartstikke lekker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij vroeger ook lekker geweest eigenlijk, Milagro?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
*kilootje aangeeft* Ik had nog liggen van de vorige zeursessie van Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:44 schreef Duderinnetje het volgende:
O mèn. Ik word depressief van dat gezever
Waar lag die xerosat?
Als ik alles in één keer inneem, ga ik dan dood?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*kilootje aangeeft* Ik had nog liggen van de vorige zeursessie van Tanja
Nee volgende week mogen we eerst Linda verwelkomen.quote:
De uitspraak van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen"
Dit is toch wel DE uitspraak van de maand!
Meid, hier heb je een extra kilo! Ik ben de rotste niet... *pakt zelf ook een flink glas water om haar kilo's weg te werken*quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik alles in één keer inneem, ga ik dan dood?
Ah please???
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij vroeger ook lekker geweest eigenlijk, Milagro?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...
dus
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Vroeger? Milagro is natuurlijk nog steeds hartstikke lekker!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
[..]
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...
dus
neeuuh vast niet ,quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
maar is het wel zo, ik veins geen bescheidenheid in deze, hoor
[..]
dus
Het is beter zo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Meid, hier heb je een extra kilo! Ik ben de rotste niet... *pakt zelf ook een flink glas water om haar kilo's weg te werken*
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:21 schreef Rica het volgende:
Ja ze hebben haar voor haar gevoel verraden.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
en vergeet niet, je zit niet in een vertrouwde omgeving, ms werkt dat ook wel door op je relativeringsvermogen in negatieve zin.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ze dat zo niet bedoelde "ik voel me niet echt zwanger", dat ze geen moedergevoelens heeft.
het dringt nog niet echt tot haar door dat er dadelijk daadwerkelijk een baby is, met wie je dadelijk daadwerkelijk alleen naar huis gaat, voor wie jij voor de volle 100% verantwoordelijk voor bent.
en dat is op zich niet zo vreemd , hoor, zeker niet als het je 1e is, en niet gepland en er alleen voor staat, toch.
Ja, verdomme, Dude!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is beter zo...Aan de andere zijde is alles mooi... En vredig... Zonder Tanja
![]()
O shit sorry, nu verraad ik alles en is de spanning eraf![]()
[..]
dus
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:52 schreef Ali Salami het volgende:
Tanja: "Rantsoen of geen rantsoen, het maakte me niets uit"
En wie nomineerde Lieske omdat ze het rantsoen verkleinde door die 5000 euro te pakken?
Mindfucking van BB5 is absoluut geslaagd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:53 schreef Uiruru het volgende:
Ow ze gaat thuis het babykamertje veranderen.... Ze ging er dus van uit dat het een jongen werd... Wat een teleurstelling.
Inderdaad. Ik luister nu een half uurtje en ik ben haar nu al zat. Ik heb medelijden met jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.
Zei ze dat echt? Dan denk ik nu werkelijk dat ze zo overstuur is omdat ze geen meisje wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:53 schreef Uiruru het volgende:
Ow ze gaat thuis het babykamertje veranderen.... Ze ging er dus van uit dat het een jongen werd... Wat een teleurstelling.
maar ik ben er wel doorheen, hoor, nu.quote:
Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:54 schreef Jane het volgende:
Als Tanja nou zou zeggen dat ze niet meer wilde blijven omdat ze BB niet meer vertrouwt dat ze hun afspraken nakomen, dan kan ik het begrijpen, maar blijf nou niet zeuren over dat de verrassing er af is en dat alle lol er af is.
Ze heeft zelfs gezegd dat ze de rantsoen wel fijn vond want toen had ze minder last van maagzuur en ze zou het niet erg vinden als ze weer op rantsoen gingen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.
Euh Tanja biecht net op dat ze 20.000 euro schuld heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:58 schreef Maerycke het volgende:
Zouden er nog spannende dingen gebeuren? Ik sta nogal op instorten eigenlijk
Ja, dat denk ik ook hoor. Zoiets heb ik hiervoor ook al geschreven, maar ik zou willen dat ze zichzelf even hoorde. Ik vind het zo treurig, dit. Maar ja...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.
Imho
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Menno zegt dat hij een sterke 'achterband' heeft .....
Ja erg triest om te zien allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook hoor. Zoiets heb ik hiervoor ook al geschreven, maar ik zou willen dat ze zichzelf even hoorde. Ik vind het zo treurig, dit. Maar ja...
***quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze heeft weinig zelfinzicht. Het gaat niet om 'de verrassing', dat is gewoon iets concreets waar ze haar gevoelens mee kan verwoorden.
Imho
John Talpa moet dus even geld schuiven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:00 schreef Uiruru het volgende:
HUMMIE HOOR JE HET!!!!!
GELD SCHUIVEN!!!!
Mijn achterbandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |