Vroeger? Milagro is natuurlijk nog steeds hartstikke lekker!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij vroeger ook lekker geweest eigenlijk, Milagro?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
*kilootje aangeeft* Ik had nog liggen van de vorige zeursessie van Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:44 schreef Duderinnetje het volgende:
O mèn. Ik word depressief van dat gezever
Waar lag die xerosat?
Als ik alles in één keer inneem, ga ik dan dood?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*kilootje aangeeft* Ik had nog liggen van de vorige zeursessie van Tanja
Nee volgende week mogen we eerst Linda verwelkomen.quote:
De uitspraak van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen"
Dit is toch wel DE uitspraak van de maand!
Meid, hier heb je een extra kilo! Ik ben de rotste niet... *pakt zelf ook een flink glas water om haar kilo's weg te werken*quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik alles in één keer inneem, ga ik dan dood?
Ah please???
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben jij vroeger ook lekker geweest eigenlijk, Milagro?![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...
dus
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Vroeger? Milagro is natuurlijk nog steeds hartstikke lekker!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |