Psychiater Roel heeft vast nog wel wat paddo's voor d'r. Als ze er maar genoeg inneemt krijgt dat meisje in haar ogen vanzelf een piemeltje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:24 schreef riri het volgende:
volgens mij heeft ze zware psychische hulp nodig
ja maar op een gegeven moment heb je dan toch zoiets ok het is gebeurd ik ben teleurgesteld ("en ik (ze)ga(at) wel of niet uit het huis") maar ik krijg een meisje!!!! en richt je je daar verder opquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
Mee eens.. dit mens spoort echt serieus niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:24 schreef riri het volgende:
volgens mij heeft ze zware psychische hulp nodig
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef milagro het volgende:
[..]AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Er zitten daar gewoon 3 repeteer wekkers in huis, Rob, Lieske, en Tanja..
GEK word je ervan....![]()
![]()
even wat kuikentjes, hoor, ter relativering ende ontspanning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan toch nooit zeker weten dat hij maar één stem heeft gekregen? Maar dat weet hij blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij wist geloof ik precies wie er allemaal op Ralph had gestemd en dat Ralph op hem had gestemd en trok toen zijn conclusie. als dat kan, ik kan nu niet meer tellen hoor
Xerocat en nog wat medicijnen doen wonderen bij haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij interesseert dat kind haar in feite geen bal. Ze heeft het alleen maar over zichzelf, hoe alles nu verpest is blabla...
Hop een sigaretje en klagen over hoe zielig het is dat er nu niks meer an is!!
Hij overlegde eerder op de avond met Nathalie over het idee dat haar ex de enige kan zijn die op hem gestemd heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan toch nooit zeker weten dat hij maar één stem heeft gekregen? Maar dat weet hij blijkbaar wel.
Dat is wel heel erg zelfverzekerd danquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef Showtime het volgende:
[..]
Hij overlegde eerder op de avond met Nathalie over het idee dat haar ex de enige kan zijn die op hem gestemd heeft.
Dido is echt goochem.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Nu gaat Ingrid ook nog Dido naar de bek slijmen. Damn
Tuurlijk en dat snap ik ook ergens wel. Maar hoe hou je het vol zó over jezelf te lullen, terwijl je net een echo hebt gezien etc. Dan moet er toch een gevoel bovenkomen wat het geklaag overstemt?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Tanja is er gewoon vanuit gegaan dat BB geen rotgeintjes met haar uit zouden halen en nu blijkt dat ze dat wel doen. Dat is misschien naief van haar, maar als ze die overtuiging had (wellicht ook door de 'lieve' manier waarop ze haar daarvoor behandeld hebben) begrijp ik wel dat ze nu teleurgesteld is. Geschokt misschien wel. En ook dat ze zich afvraagt wat ze haar verder nog gaan 'flikken'.
Ze zeurt nu wel erg door over de verrassing, maar ik denk dat ze dat een beetje gebruikt om die andere frustratie te uiten.
Voer voor psychologen dus, maar dat topic loopt niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Jane het volgende:
Tanja is er gewoon vanuit gegaan dat BB geen rotgeintjes met haar uit zouden halen en nu blijkt dat ze dat wel doen. Dat is misschien naief van haar, maar als ze die overtuiging had (wellicht ook door de 'lieve' manier waarop ze haar daarvoor behandeld hebben) begrijp ik wel dat ze nu teleurgesteld is. Geschokt misschien wel. En ook dat ze zich afvraagt wat ze haar verder nog gaan 'flikken'.
Ze zeurt nu wel erg door over de verrassing, maar ik denk dat ze dat een beetje gebruikt om die andere frustratie te uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |