quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...
dus
neeuuh vast niet ,quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:48 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
maar is het wel zo, ik veins geen bescheidenheid in deze, hoor
[..]
Nou, lieve schat,moet je horen, nee luister nou even, kijk het zit zo, ik mag dan wel 40+ wezen, maar, nee, laat me nou even uitpraten, lieve schat, kijk me eens aan, luister, ik zal je zeggen hoe het zit, het zit namelijk zo, ik ben , al zeg ik het zelf, maar dat doe ik natuurlijk niet, ja nu, omdat jij erover begint, lieve schat, maar ik hoor van anderen, en ja, wie ben ik dan om dat te ontkennen, ik zie toch wat ik zie in de spiegel, en ja, ikben nou eenmaal recht door zee, lieve schat, dus wat ik zeggen wil hiermee is dit, ik ben dan misschien geen 20 meer en ja ik heb het een en ander meegemaakt, en 2 kinderen op de wereld gezet, maar lieve schat, ondanks dat, en al zeg ik het zelf, en dat doe ik dus niet, hè, lieve schat, maar ik hoor het bijna dagelijks op straat en ook van bekenden en zo, ik ben dus gewoon, ook al ben ik geen 20 meer, nog steeds, en luister nou effe naar me, kijk me aan, ik ben nog steeds een lekker wijf met een lekker lijf...
dus
Het is beter zo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Meid, hier heb je een extra kilo! Ik ben de rotste niet... *pakt zelf ook een flink glas water om haar kilo's weg te werken*
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
Nee ze is teleurgesteld dat ze met haar fucken. Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:21 schreef Rica het volgende:
Ja ze hebben haar voor haar gevoel verraden.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:32 schreef milagro het volgende:
en vergeet niet, je zit niet in een vertrouwde omgeving, ms werkt dat ook wel door op je relativeringsvermogen in negatieve zin.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:36 schreef milagro het volgende:
ik denk dat ze dat zo niet bedoelde "ik voel me niet echt zwanger", dat ze geen moedergevoelens heeft.
het dringt nog niet echt tot haar door dat er dadelijk daadwerkelijk een baby is, met wie je dadelijk daadwerkelijk alleen naar huis gaat, voor wie jij voor de volle 100% verantwoordelijk voor bent.
en dat is op zich niet zo vreemd , hoor, zeker niet als het je 1e is, en niet gepland en er alleen voor staat, toch.
Ja, verdomme, Dude!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is beter zo...Aan de andere zijde is alles mooi... En vredig... Zonder Tanja
![]()
O shit sorry, nu verraad ik alles en is de spanning eraf![]()
[..]
dus
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:52 schreef Ali Salami het volgende:
Tanja: "Rantsoen of geen rantsoen, het maakte me niets uit"
En wie nomineerde Lieske omdat ze het rantsoen verkleinde door die 5000 euro te pakken?
Mindfucking van BB5 is absoluut geslaagd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:53 schreef Uiruru het volgende:
Ow ze gaat thuis het babykamertje veranderen.... Ze ging er dus van uit dat het een jongen werd... Wat een teleurstelling.
Inderdaad. Ik luister nu een half uurtje en ik ben haar nu al zat. Ik heb medelijden met jullie.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens lult zichzelf non stop tegen. Zeer vermoeiend.
Zei ze dat echt? Dan denk ik nu werkelijk dat ze zo overstuur is omdat ze geen meisje wil.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:53 schreef Uiruru het volgende:
Ow ze gaat thuis het babykamertje veranderen.... Ze ging er dus van uit dat het een jongen werd... Wat een teleurstelling.
maar ik ben er wel doorheen, hoor, nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |