Nope, ik geloof er ook niks van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:10 schreef sam_the_man het volgende:
Ze dreigt met: als we weer op rantsoen.... als het me niet aanstaat......
DIE GAAT NIETDomme
Deze beelden zijn niet echt reclame, denk ik zelf...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.
Of sigaretten en drankquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef riri het volgende:
Misschien wou ze wel veel liever een jongentje![]()
Ik denk dat ze dat sowieso niet mochtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Showtime het volgende:
voordeel voor Hummie van deze hele kermis is dat de bewoners Tanja niet meer nomineren
Dat is het probleem niet. Ze wil zélf misschien opstappen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Showtime het volgende:
voordeel voor Hummie van deze hele kermis is dat de bewoners Tanja niet meer nomineren
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is toch ook een verrassing of het kindje daadwerkelijk zwart is? Dus er is nog best wat spanning Tanja
Sorry, Scan, dat is echt een idiote vergelijking.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:11 schreef scanman01 het volgende:
Tanja reageert als een klein kind dat een paar dagen voor zijn verjaardag al perongeluk te horen krijgt van zijn zusje wat hij voor zijn verjaardag krijgt.
Peukie erbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Uiruru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat sowieso niet mochten
En een borrel zou er wel ingaan bij Tanja zegt ze net![]()
Zo doet ze wel. Dat was het enige belangrijke aan haar zwangerschap...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Sorry, Scan, dat is echt een idiote vergelijking.
Er loopt vanalles in Beijum rond hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!
Wil je ongewenste dochter adopteren... SMS baby naar 0909quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien is het wel stiekem een klein chineesje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |