Over rotdingen in je leven en wat de invloed er van was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Maerycke het volgende:
Dido en Ingrid hebben volgens mij ook een interessant gesprek, maar ik schakel net te laat in. Ze hadden het over geheimen...
Live uitgezonden door BB?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan ze alsnog een abortusje krijgen?
geheime opdracht van hummiequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:06 schreef Rica het volgende:
Waarom lopen ze haar nu allemaal om te lullen?
Snel zeggen dat ik de ex van dido benquote:
En helaas weet ze nu dat drama en tranen goed helpen om die zeer gewenste aandacht te krijgen, dus we kunnen onze hart wel vast houden...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:07 schreef Bluezz het volgende:
Tanja heeft nu wel de aandachtdie ze eerder met haar "zielige" en afgezonderde houding ook wilde.
Boom... touw... stoel met 3 poten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef Uiruru het volgende:
"de verrassing hield me op de been"
Ja... dat is echt alles ja.
Juist.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef Maerycke het volgende:
En helaas weet ze nu dat drama en tranen goed helpen om die zeer gewenste aandacht te krijgen, dus we kunnen onze hart wel vast houden...
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef riri het volgende:
BB vindt dit prachtig,lekker stennis in de keet.
Gratis reclame
Wat een geluk, ik word echt gekweld maar kan mezelf niet meer wegslepen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:08 schreef witste het volgende:
Ik ga maffen,
Ik trek het geestelijk wel, maar lichamelijk niet....
Dat mens is echt triest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef Jammie het volgende:
Oeh, Chantal valt wel heel erg door de mand...
Oh, dat gaat Chantal bezuren!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Heeft Rob wel door dat Chantal TEGEN ZIJN ADVIES IN!!!! op Tanja inpraat?
Ja ik denk dat het wel een beetje paniek is op de redactie nu.... Groot inzetten op de eerste bevalling in BB en dan vertrekt de zwangere doosquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.
ben je gekquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Die zijn doodsbang dat Tanja echt het huis verlaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |