De Grote Big Brother Deathmatch!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef milagro het volgende:
[..]
maar goed, dan komen we weer op 'ze heeft zelf toegestemd, etc etc etc' en om nu te gaan Robben met zijn allen....
Goh zal haar dat even tegenvallenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef wickie het volgende:
Een baby gleid je doos uit volgens tanja
Erg hequote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG, Tanja beseft volgens mij écht niet dat ze een kind, een mens gaat krijgen. Ze denkt alleen maar aan 'spanning' en of het een jongetje of meisje is en 'nu is er niks meer aan'.
Ze kijkt volkomen infantiel tegen haar zwangerschap aan.
Joh, ze weet niet eens wat er in haarzelf omgaat. Tussen de oren bedoel ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Duderinnetje het volgende:
OMG, Tanja beseft volgens mij écht niet dat ze een kind, een mens gaat krijgen. Ze denkt alleen maar aan 'spanning' en of het een jongetje of meisje is en 'nu is er niks meer aan'.
Ze kijkt volkomen infantiel tegen haar zwangerschap aan.
En dan zegt mama: Maar we hebben je toch geadopteerd kindje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:20 schreef Stereotomy het volgende:
"Ik wou niet zwanger worden. Ik heb d'r niet gewild"
2015: Mamma, had je mij niet gewild?
Niemand die zich hierover verbaast? Hij wist het echt precies en was heel stellig. Heeft iemand ze erover horen praten ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Menno weet precies hoe het zit. Hij zegt "als ik gewoon op Rikkert gestemd had, had ik mezelf beschermd. Dan had hij 2 stemmen gehad en ik 1 en was dus niet genomineerd geweest".
Ze zegt toch niet dat het haar doos uittieft jah!quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef milagro het volgende:de verrassing is juist dat je het pas weet als het je doos uitglijdt
nou, ik hoef geen brood meer, hoor
lucky strike, malboro of belinda mischien een leuk idee als naamquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je bent te vroeg, Sam.. we moeten eerst nog de naam door sms-en de komende weken
Welke zekerheid wil ze danquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:15 schreef Rica het volgende:
Ze heeft zekerheid nodig en dat krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De Grote Big Brother Deathmatch!
Hij wist geloof ik precies wie er allemaal op Ralph had gestemd en dat Ralph op hem had gestemd en trok toen zijn conclusie. als dat kan, ik kan nu niet meer tellen hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niemand die zich hierover verbaast? Hij wist het echt precies en was heel stellig. Heeft iemand ze erover horen praten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |