Wantquote:Op donderdag 1 september 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar morgen mag je hem al weer updaten
Dan valt Valerie toch van die bergquote:
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...quote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan valt Valerie toch van die berg![]()
jij, ik en Sven en al drie dagen op hetzelfe level.... best eng ditquote:Op donderdag 1 september 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
Ik ben het wel angstvallig veel met babet eens de laatste tijd..
Ja maar morgen niet meer... en dat hoort bij de vaste opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
mooi gedaan, maar eh: "meer dan 3000"....????? vandaag was pas nr. 2999 hoor
Maar we zagen een tijdje geleden een begrafenis foto met daarop onder andere Jef, Charlie, Morris, Ludo enz... Dus er moet wel nog iemand dood gaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...
Echt?? Die foto heb ik niet gezienquote:Op donderdag 1 september 2005 22:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar we zagen een tijdje geleden een begrafenis foto met daarop onder andere Jef, Charlie, Morris, Ludo enz... Dus er moet wel nog iemand dood gaan.
Ze flikkert van de berg, niemand kan haar vinden, maar ondertussen wordt ze gered door een Portugees die luistert naar de naam 'Luiz', met wie ze trouwt. Ondertussen laat ze niks van zich horen en gaat iedereen in Meerdijk ervan uit dat ze dood is. Totdat ze genoeg krijgt van Luiz en Robert terug wil en ineens op de stoep staat bij Barbara, die inmiddels Robert al aan de kant heeft gezet en getrouwd is met mijnheer Harmsen. Omdat valerie jaloers is gaat zij proberen harmsen van Barbara af te pakken.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Om een of andere reden zegt me dat de personage Valerie niet doodgaat... maar dat wel Elle weggaat natuurlijk...
Babette is begonnen met opnemen. En is vanaf oktober te zienquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Linda!!!!
Is ze weer terug?
Wat enorm koel
I love Babette
* een oud-Linda roos en jessica fan spreekt
Dank je wel bupa. Ik vind het logo wel mooiquote:Op donderdag 1 september 2005 22:32 schreef SvensationaI het volgende:
Mooie OP, Diz..
Ik vind het logo wel lelijk
Als het zo koel is moet je het raam dicht doenquote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Linda!!!!
Is ze weer terug?
Wat enorm koel
I love Babette
* een oud-Linda roos en jessica fan spreekt
Ik ben géén bupaquote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel bupa. Ik vind het logo wel mooi
Bupa ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je wel bupa. Ik vind het logo wel mooi
Dit is hem.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt?? Die foto heb ik niet gezien
WAAROM HEB JE DIE ZWERVER VRIEND VAN JEF NOU IN JE AVATAR !?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Ik ben géén bupa
En Bupa kijkt niet eens GTST, toch?
joequote:Op donderdag 1 september 2005 22:36 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als het zo koel is moet je het raam dicht doen![]()
Dizer jongen gaat het wel goed met je ?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Babette is begonnen met opnemen. En is vanaf oktober te zien
Dat zei je de vorige keer ook alquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
WAAROM HEB JE DIE ZWERVER VRIEND VAN JEF NOU IN JE AVATAR !?
Misschien komt het zo over![]()
hij lijkt er opquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef SvensationaI het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige keer ook al![]()
Dit isDouwe
Das een kloon, idiootquote:Op donderdag 1 september 2005 22:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
WAAROM HEB JE DIE ZWERVER VRIEND VAN JEF NOU IN JE AVATAR !?
Misschien komt het zo over![]()
Hoezo, wat is er?quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dizer jongen gaat het wel goed met je ?
Omdat je nog al nauwja anders doet dan anders.quote:
Verder in SC aub..quote:Op donderdag 1 september 2005 22:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Omdat je nog al nauwja anders doet dan anders.
Slecht geslapen ?
Thxquote:Op donderdag 1 september 2005 22:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Sjieke OP.
Heb je de foto nou gezienquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Heb je de foto nou gezien
Misschien doet Harmsen daar wel een onthulling.
Je meent hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Yasmine werd gisteren begraven in de serie dan !![]()
Jaaaaaaa, eindelijk iemand met smaakquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:48 schreef Zhenar het volgende:
Woohoo, bring it on!
Ik vind GTST weer helemaal leuk nu! Ben erg benieuwd naar vanavond…!
Oh en gefeli, GTST!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef babette21 het volgende:
vandaag wordt Val toch van d'r rotsje geduwd door Charlie?!?
Idd maar mijn gevoel zegt dat Laura het weer heel lang geheim gaat houdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
Ach die Dennis toch. Wil zijn kop wel eens zien als hij erachter komt dat hij getrouwd was met zijn moeder en een relatie had met zijn zus Daantje.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah dus jij zei dat laatst!!! dat ik het goed had![]()
![]()
Je zou er wel voor moeten betalen.... gtst.nl kennendequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:41 schreef Nano het volgende:
Nog een uur en de leader is online op de GTST-site!
Dan nog zien we hem vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Je zou er wel voor moeten betalen.... gtst.nl kennende
Pech gehadquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil helemaal geen nieuw loge en een nieuwe leader![]()
Moet je daar voor betalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef Nano het volgende:
Als je moet betalen voor de leader is GTST zeer slecht bezig.
Is veel te amerikaans dit allemaal manquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Frey het volgende:
De nieuwe leader roeleert echt! Woehoe! Nog steeds de oude vertrouwde tekst en melodie, maar hoe!![]()
![]()
Ben je niet blij om toch nog Yasmin te zien in de nieuwe leaderquote:
Dian had er in gemoeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben je niet blij om toch nog Yasmin te zien in de nieuwe leader?
Ja, dat is waarquote:
Ze willen het zo modern en Amerikaans maken, maar het is weer typisch Nederlandse knulligheid.quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Nieuwe logo is wel geinig. De leader is alleen dieptriest, dat zal even slikken en wennen worden. Net zo "Flitsend" en snel als die van ONM. Heeft totaal geen charme meer.
Zo lang het maar geen Lotte van Dam is... die eerste Dian.quote:En Rixt Leddy lijkt me wel okay, al kan ze bij lange na niet op tegen Chris, maar das logisch.
Van wiequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:08 schreef pberends het volgende:
De stem is ronduit lelijk.
Dat was inderdaad een complete rampquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef Notorious het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Lotte van Dam is... die eerste Dian.
ik vind de nieuwe dian best goed.quote:
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind de nieuwe dian best goed.
leuk type wel denk ik. het is natuurlijk een voordeel dat dian al zo lang uit de serie is, een karakter kan ook veranderen in de loop van de tijd, en stoort ze mij totaal niet.
in tegenstelling tot lotte van dam, die tijdelijk de rol van chris jolles overnam, dat stoort dus wel.
ik zei "tijdelijk".quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?
Timquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwamquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zei "tijdelijk".
dat was toen chris jolles moest bevallen in het echte leven.
Jij hebt gelijk,Lotte van Dam,Chris Jolles volgde haar op en nu is het Rix Leddy.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwam
Dat was ook zo.... eerst speelde Lotte de rol een tijdje, toen was Dian nog vrij braafquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwam
Ah oke, dan snap ik het weerquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was ook zo.... eerst speelde Lotte de rol een tijdje, toen was Dian nog vrij braaf
had ze oa wat met Blinde Tim en Mark de Zwemmer [met die dronken moeder]
Chris nam de rol over, maar tijdens diens zwangerschap kwam Lotte weer een paar maanden meedoen
Weet je het weer nu?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Oja, nu weet ik het weer!!
Dat klopt,Lotte heeft idd toen Chris zwanger was haar tijdelijk vervangen !
Nu weet ik het weer.
hehe eindelijk iemand die het wel snaptquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat was ook zo.... eerst speelde Lotte de rol een tijdje, toen was Dian nog vrij braaf
had ze oa wat met Blinde Tim en Mark de Zwemmer [met die dronken moeder]
Chris nam de rol over, maar tijdens diens zwangerschap kwam Lotte weer een paar maanden meedoen
Je was ook erg onduidelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:56 schreef digispeed het volgende:
[..]
hehe eindelijk iemand die het wel snapt![]()
Ik ben het met jou eensquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Nieuwe logo is wel geinig. De leader is alleen dieptriest, dat zal even slikken en wennen worden. Net zo "Flitsend" en snel als die van ONM. Heeft totaal geen charme meer.
Ga jij nou over alles positief doen hoe slecht het ook is ?quote:
Ik dacht even dat er een extra uitzending van het nieuws kwam.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die muziek bij het wat voorafging fimpje![]()
Het is toch van dezelfde zangeresquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
De zang van de leader, wat een bullcrap. Veel te nep en te dramatisch. Dat gekreun hebben ze van de Pascal-reclames Herbel essensjes shampoo gejat.
De tieten van Yasmin. Charlie was namelijk lesbisch.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Jorge kan trouwens de pot op .
Klasse van Jef dat ie gewoon doorzet![]()
De Meerdijkianen denken dat Isa Bella ook kassiewijlen is.quote:
Ja, maar dat van Isabella wist Charlie al....quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef OnaNia het volgende:
[..]
De Meerdijkianen denken dat Isa Bella ook kassiewijlen is.
Maar de rest mag het niet weten, dus ze doet alsof. Charlie is een goede vriendin.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat van Isabella wist Charlie al....
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:09 schreef OnaNia het volgende:
... heeft ze wat te vertellen tijdens het speelkwartier op school.
Ik juist nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:19 schreef Nano het volgende:
Ik vond de leader op de site er beter uitzien dan in het echt op de televisie, de vooruitblik is ook drie keer niks.
Dat was heel andersquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat gedoe met Ray doet me trouwen denken aan Hilard en Iris![]()
Er zijn wel overeen komstenquote:
Is ze toch alquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat die nonsnol op Ray verliefd wordt.
nou sorry een acteertalent zou ik t niet willen noemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef OnaNia het volgende:
Wel geestig om te zien hoe zo'n meisje zogenaamd doorgewinterde acteurs compleet van het scherm af speelt.
Ik voorzie een grote toekomst voor dit talent.
Ze's helaas ook niet opgevoed door Frits en Martinequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:42 schreef OnaNia het volgende:
Eigenlijk is Nina wat Sjors had moeten zijn. Een kind van de twee van de grootste villains uit de GTST-gescheidenis (Frits van Houten en Martine Hafkamp) en dan is het zo'n sufkut. Sjors lijkt meer op Janine qua sufheid en Nina meer op Frits qua pittigheid.
Vroeger in het schuurtje opgesloten door haar moederquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Geweldig toch als Ludo je vader is.
Wat is er nou met Val gebeurt?
Ja en? Is ze daar verkracht ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vroeger in het schuurtje opgesloten door haar moeder
![]()
Zou pas origineel zijn als het niet zo was!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er gaat vast wat mis daar op die berg!
Ik denk dat ze flink wordt gepaald.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:40 schreef digispeed het volgende:
wat een teeringwijf die nina
om te killen
Offtopic : H & Clairequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:49 schreef Tragedy het volgende:
Zo close is Sjarlie niet eens met Yasmin, tijdje terug wilden ze elkaar nog de hersens inslaan.
Wie was trouwens die slet naast Morris?
geen idee meneer berendsquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Is dit trouwens de 3e keer reclame tussen een uur gtst in??
Heb ik dus ook... erg mooi maar ook erg jammer dat personages op hun laatste moment nog even mogen stralen zodat je t ineens toch wel erg vindt dat ze gaan..quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef Nano het volgende:
Valerie blijkt een harstikke leuk personage te zijn, nu deze strijd na drie seizoenen ofzo is afgelopen. Elle van Rijn moet blijven
de derde jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Is dit trouwens de 3e keer reclame tussen een uur gtst in??
Nee in de promo viel Jeff ook nog van ze stoelquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:53 schreef Mvnl het volgende:
Ik had trouwens helemaal verwacht dat dit de cliff zou zijn... maar niet dus
Omdat het op een berg is? Cliffhanger moet je niet letterlijk nemen!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:53 schreef Mvnl het volgende:
Ik had trouwens helemaal verwacht dat dit de cliff zou zijn... maar niet dus
Eigenlijk is Martine toch erger danLudo:quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Geweldig toch als Ludo je vader is.
Toen met Bowien welquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat het op een berg is? Cliffhanger moet je niet letterlijk nemen!
Baggerzooi zeg, ik snap die reclames wel, maar doe het dan 2 keer als het een uur lang is. Stelletje zakkenvullers. Ze willen toch van Talpa winnen.quote:
Zo iets dacht ik ook alquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Mvnl het volgende:
Zal die non Linda zijn???
quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Mvnl het volgende:
Anders roep je even "Val!" terwijl je zus boven een afgrond bungelt![]()
Nee, haar dochter. Die komt ook de serie in. Brechtje Dekker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Mvnl het volgende:
Zal die non Linda zijn???
Fok! was sloom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Barbara is gemeen
Durft ze wel, de hele tijd roepen: "Val! Val! Val!"
Die grap was nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Barbara is gemeen
Durft ze wel, de hele tijd roepen: "Val! Val! Val!"
Jaja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die grap was nog niet gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Deze scene was nog geestiger geweest als Sjarlie nog in haar rolstoel zat.
Het is Charliequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Even voor de duidelijkheid het Charlie en George en geen Jorgequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Tis een en al gekreun al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is het Jette die de leader zingt!!!
Hij's afgezakt sindsdien naar de spermashow.quote:
Net als Laura eigenlijk. Die zag er in aflering 1 (met grijs haar) ouder uit dan in 3000.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Dat korte haar van Janine was inderdaad niets. Toen ze 30 was zag ze er een stuk slechter uit dan nu.
Ooh nee breng de schrijvers nou niet op slechte ideen blij dat we van dat wijf af zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef miki het volgende:
Die non laat me trouwens de hele tijd aan Roxy Belinfante...
Nee je bent niet de enigequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de spelletjespartner van die non een oude bekende is?
Heb nog niet teruggelzen, dus misschien wel vaker gezegd..
We waren er al over uit dat Marly de show stal en de rest van de cast compleet van het doek speelde. Go Marly!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
Het terugblikken en de 3000ste aflevering waren allebei erg mooi om te zien. Complimenten aan Elle, Charlotte en Lieke.
Was meteen mijn idee, maar begin nu toch wel te twijfelen, had verwacht dat we t dan aan t eind van die scène wel hadden geweten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Wie zou trouwens die geheimzinnige vrouw zijn? Zoals iemand al eerder zei: Ik zet me geld op Babette van Veen!
die is het zeker níet!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Wie zou trouwens die geheimzinnige vrouw zijn? Zoals iemand al eerder zei: Ik zet me geld op Babette van Veen!
T ging over de non waarvan we alleen de rug zagen... niet de non die al weken tegen Ray aanpraat!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
die is het zeker níet!!
het is volgens mij gewoon weer 'n nieuwe psycho....
ze had het over een Joep, en die hebben we ook nog nooit gehad
beetje mens-erger-je-nieten in je eentje [volgens mij zat ze tegenover 'n pop]
Gatver, in Samen spelen is nog erger dan non zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Die non is de vriendin van Cees Geel in Samen.
Toch?
Jep... paar jaar terug (toen met Frits' dood) in de studio was n stuk beter.. en een half uurtje is zondermeer nogal mager..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vond de speciaal maar matig![]()
Ben benieuwd wat er met hem gebeurd is.quote:
kun jij ook wel eens iets positiefs melden !!???quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vond de speciaal maar matig![]()
Lisette de Boerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Geen Bowien, Dian - Chris Jolles - Alberts, Lisette de Boer.......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Lisette de Boer
Kan het nog obscuurder? Een intiem interview met Leida Schimmelpenninx of zo?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
kun jij ook wel eens iets positiefs melden !!???
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]. Lisette de Boer was een toonaangevend personage in de jaren '90 hoor.
Nou dat vind ik niet hoor, ze ziet er nu duidelijk ouder uit dan toen, maar ze lieten nu ook steeds maar stukjes zien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Net als Laura eigenlijk. Die zag er in aflering 1 (met grijs haar) ouder uit dan in 3000.
Drie weken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.
Vergeet al die jaren dat ze Helen Helmink stalkte nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.
ja dat snap ik.... daar heb ik het juist over, dat dat zeker geen Linda isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef Mvnl het volgende:
T ging over de non waarvan we alleen de rug zagen... niet de non die al weken tegen Ray aanpraat!
haha Elle van Rijn dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef Tragedy het volgende:
Kan het nog obscuurder? Een intiem interview met Leida Schimmelpenninx of zo?
Zuster Vincenza (de laatste bewoner van het klooster) zat te mens-erger-je-niet-en met een lijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel die non waartegen ze zat te praten, da's volgens mij een pop ofzo
geïnspireerd op de poppetjes van Lisette/Alice de Boer?
een lijk..... oeh da's nog veel beter!!! Good thinkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zuster Vincenza (de laatste bewoner van het klooster) zat te mens-erger-je-niet-en met een lijk.
Ze past wel in Samen... non-humor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Gatver, in Samen spelen is nog erger dan non zijn.
Ben het met je eens, de beelden op de achtergrond vond ik veel interressanter dan dat onbnullige geklets over dingen waar je toch niks aan hebtquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Jawel maar niet over deze matige special![]()
dat Sjorskind blijkt in het echt nog veel erger te zijn dan in de serie... hoe is 't mogelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben het met je eens, de beelden op de achtergrond vond ik veel interressanter dan dat onbnullige geklets over dingen waar je toch niks aan hebt
awquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Ik wil dat Valerie blijft.
Edit: Wedden dat Valerie haar eigen touw doorsnijdt om Barbara te redden? Het is niet voor niks dat ze dat mes lieten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:36 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]Nee, zo`n maloot vertelt dat tegen iedereen op het forum van GTST, maar daar is niks van waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat Digispeed daar anders wel van op de hoogte zou zijn, aangezien ze een fansite van la Hafkamp heeft. Nee, Martine komt denk ik niet terug de komende tijd.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Oh, ik loop dus onbewust de leugens van een fantast te verspreiden...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee, zo`n maloot vertelt dat tegen iedereen op het forum van GTST, maar daar is niks van waar.
Ik neem aan dat Digispeed daar anders wel van op de hoogte zou zijn, aangezien ze een fansite van la Hafkamp heeft. Nee, Martine komt denk ik niet terug de komende tijd.
Dat zou het waarschijnlijk zijn ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik loop dus onbewust de leugens van een fantast te verspreiden...![]()
Dan is het gewoon een dooie non... Ray mag de andere nonnen immers niet zien, en da's dan logisch, want die zijn er waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |