haha Elle van Rijn dusquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef Tragedy het volgende:
Kan het nog obscuurder? Een intiem interview met Leida Schimmelpenninx of zo?
Zuster Vincenza (de laatste bewoner van het klooster) zat te mens-erger-je-niet-en met een lijk.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
ik bedoel die non waartegen ze zat te praten, da's volgens mij een pop ofzo
geïnspireerd op de poppetjes van Lisette/Alice de Boer?
een lijk..... oeh da's nog veel beter!!! Good thinkingquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Zuster Vincenza (de laatste bewoner van het klooster) zat te mens-erger-je-niet-en met een lijk.
Ze past wel in Samen... non-humor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef pberends het volgende:
Gatver, in Samen spelen is nog erger dan non zijn.
Ben het met je eens, de beelden op de achtergrond vond ik veel interressanter dan dat onbnullige geklets over dingen waar je toch niks aan hebtquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Jawel maar niet over deze matige special![]()
dat Sjorskind blijkt in het echt nog veel erger te zijn dan in de serie... hoe is 't mogelijkquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ben het met je eens, de beelden op de achtergrond vond ik veel interressanter dan dat onbnullige geklets over dingen waar je toch niks aan hebt
awquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Ik wil dat Valerie blijft.
Edit: Wedden dat Valerie haar eigen touw doorsnijdt om Barbara te redden? Het is niet voor niks dat ze dat mes lieten zien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:36 schreef Nano het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]Nee, zo`n maloot vertelt dat tegen iedereen op het forum van GTST, maar daar is niks van waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat Digispeed daar anders wel van op de hoogte zou zijn, aangezien ze een fansite van la Hafkamp heeft. Nee, Martine komt denk ik niet terug de komende tijd.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Oh, ik loop dus onbewust de leugens van een fantast te verspreiden...quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee, zo`n maloot vertelt dat tegen iedereen op het forum van GTST, maar daar is niks van waar.
Ik neem aan dat Digispeed daar anders wel van op de hoogte zou zijn, aangezien ze een fansite van la Hafkamp heeft. Nee, Martine komt denk ik niet terug de komende tijd.
Dat zou het waarschijnlijk zijn ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik loop dus onbewust de leugens van een fantast te verspreiden...![]()
Dan is het gewoon een dooie non... Ray mag de andere nonnen immers niet zien, en da's dan logisch, want die zijn er waarschijnlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |