quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:12 schreef babette21 het volgende:
vandaag wordt Val toch van d'r rotsje geduwd door Charlie?!?
Idd maar mijn gevoel zegt dat Laura het weer heel lang geheim gaat houdenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:23 schreef JohnDDD het volgende:
Ach die Dennis toch. Wil zijn kop wel eens zien als hij erachter komt dat hij getrouwd was met zijn moeder en een relatie had met zijn zus Daantje.
Uiteraardquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah dus jij zei dat laatst!!! dat ik het goed had![]()
![]()
Je zou er wel voor moeten betalen.... gtst.nl kennendequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:41 schreef Nano het volgende:
Nog een uur en de leader is online op de GTST-site!
Dan nog zien we hem vanavondquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:00 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Je zou er wel voor moeten betalen.... gtst.nl kennende
Pech gehadquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wil helemaal geen nieuw loge en een nieuwe leader![]()
Moet je daar voor betalenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:58 schreef Nano het volgende:
Als je moet betalen voor de leader is GTST zeer slecht bezig.
Is veel te amerikaans dit allemaal manquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Frey het volgende:
De nieuwe leader roeleert echt! Woehoe! Nog steeds de oude vertrouwde tekst en melodie, maar hoe!![]()
![]()
Ben je niet blij om toch nog Yasmin te zien in de nieuwe leaderquote:
Dian had er in gemoeten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben je niet blij om toch nog Yasmin te zien in de nieuwe leader?
Ja, dat is waarquote:
Ze willen het zo modern en Amerikaans maken, maar het is weer typisch Nederlandse knulligheid.quote:
Juist wel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:47 schreef pberends het volgende:
Nieuwe logo is wel geinig. De leader is alleen dieptriest, dat zal even slikken en wennen worden. Net zo "Flitsend" en snel als die van ONM. Heeft totaal geen charme meer.
Zo lang het maar geen Lotte van Dam is... die eerste Dian.quote:En Rixt Leddy lijkt me wel okay, al kan ze bij lange na niet op tegen Chris, maar das logisch.
Van wiequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:08 schreef pberends het volgende:
De stem is ronduit lelijk.
Dat was inderdaad een complete rampquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:09 schreef Notorious het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Lotte van Dam is... die eerste Dian.
ik vind de nieuwe dian best goed.quote:
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik vind de nieuwe dian best goed.
leuk type wel denk ik. het is natuurlijk een voordeel dat dian al zo lang uit de serie is, een karakter kan ook veranderen in de loop van de tijd, en stoort ze mij totaal niet.
in tegenstelling tot lotte van dam, die tijdelijk de rol van chris jolles overnam, dat stoort dus wel.
ik zei "tijdelijk".quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?
Timquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris Jolles nam toch juist de rol van Lotte van Dam over, of is Dian al eens in de serie geweest voordat ze met die blinde (wat was zijn naam ook alweer) thuiskwam?
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwamquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ik zei "tijdelijk".
dat was toen chris jolles moest bevallen in het echte leven.
Jij hebt gelijk,Lotte van Dam,Chris Jolles volgde haar op en nu is het Rix Leddy.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwam
Dat was ook zo.... eerst speelde Lotte de rol een tijdje, toen was Dian nog vrij braafquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht altijd dat Lotte de eerste, echte Dian was... en dat daarna Chris Jolles pas kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |