quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:58 schreef Mvnl het volgende:
Anders roep je even "Val!" terwijl je zus boven een afgrond bungelt![]()
Nee, haar dochter. Die komt ook de serie in. Brechtje Dekker.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:57 schreef Mvnl het volgende:
Zal die non Linda zijn???
Fok! was sloom.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Barbara is gemeen
Durft ze wel, de hele tijd roepen: "Val! Val! Val!"
Die grap was nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
Barbara is gemeen
Durft ze wel, de hele tijd roepen: "Val! Val! Val!"
Jaja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die grap was nog niet gemaakt.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Deze scene was nog geestiger geweest als Sjarlie nog in haar rolstoel zat.
Het is Charliequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Even voor de duidelijkheid het Charlie en George en geen Jorgequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:01 schreef Tragedy het volgende:
Tis een en al gekreun al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:03 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is het Jette die de leader zingt!!!
Hij's afgezakt sindsdien naar de spermashow.quote:
Net als Laura eigenlijk. Die zag er in aflering 1 (met grijs haar) ouder uit dan in 3000.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
Dat korte haar van Janine was inderdaad niets. Toen ze 30 was zag ze er een stuk slechter uit dan nu.
Ooh nee breng de schrijvers nou niet op slechte ideen blij dat we van dat wijf af zijnquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef miki het volgende:
Die non laat me trouwens de hele tijd aan Roxy Belinfante...
Nee je bent niet de enigequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de spelletjespartner van die non een oude bekende is?
Heb nog niet teruggelzen, dus misschien wel vaker gezegd..
We waren er al over uit dat Marly de show stal en de rest van de cast compleet van het doek speelde. Go Marly!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:19 schreef Nano het volgende:
Het terugblikken en de 3000ste aflevering waren allebei erg mooi om te zien. Complimenten aan Elle, Charlotte en Lieke.
Was meteen mijn idee, maar begin nu toch wel te twijfelen, had verwacht dat we t dan aan t eind van die scène wel hadden geweten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Wie zou trouwens die geheimzinnige vrouw zijn? Zoals iemand al eerder zei: Ik zet me geld op Babette van Veen!
die is het zeker níet!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Nano het volgende:
Wie zou trouwens die geheimzinnige vrouw zijn? Zoals iemand al eerder zei: Ik zet me geld op Babette van Veen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |