Is ze toch alquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat die nonsnol op Ray verliefd wordt.
nou sorry een acteertalent zou ik t niet willen noemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:39 schreef OnaNia het volgende:
Wel geestig om te zien hoe zo'n meisje zogenaamd doorgewinterde acteurs compleet van het scherm af speelt.
Ik voorzie een grote toekomst voor dit talent.
Ze's helaas ook niet opgevoed door Frits en Martinequote:Op vrijdag 2 september 2005 20:42 schreef OnaNia het volgende:
Eigenlijk is Nina wat Sjors had moeten zijn. Een kind van de twee van de grootste villains uit de GTST-gescheidenis (Frits van Houten en Martine Hafkamp) en dan is het zo'n sufkut. Sjors lijkt meer op Janine qua sufheid en Nina meer op Frits qua pittigheid.
Vroeger in het schuurtje opgesloten door haar moederquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Geweldig toch als Ludo je vader is.
Wat is er nou met Val gebeurt?
Ja en? Is ze daar verkracht ofzo?quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Vroeger in het schuurtje opgesloten door haar moeder
![]()
Zou pas origineel zijn als het niet zo was!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Er gaat vast wat mis daar op die berg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |