T ging over de non waarvan we alleen de rug zagen... niet de non die al weken tegen Ray aanpraat!quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
die is het zeker níet!!
het is volgens mij gewoon weer 'n nieuwe psycho....
ze had het over een Joep, en die hebben we ook nog nooit gehad
beetje mens-erger-je-nieten in je eentje [volgens mij zat ze tegenover 'n pop]
Gatver, in Samen spelen is nog erger dan non zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:21 schreef Bupatih het volgende:
Die non is de vriendin van Cees Geel in Samen.
Toch?
Jep... paar jaar terug (toen met Frits' dood) in de studio was n stuk beter.. en een half uurtje is zondermeer nogal mager..quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vond de speciaal maar matig![]()
Ben benieuwd wat er met hem gebeurd is.quote:
kun jij ook wel eens iets positiefs melden !!???quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mwah ik vond de speciaal maar matig![]()
Lisette de Boerquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef BVO het volgende:
Geen Bowien, Dian - Chris Jolles - Alberts, Lisette de Boer.......
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:37 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Lisette de Boer
Kan het nog obscuurder? Een intiem interview met Leida Schimmelpenninx of zo?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
kun jij ook wel eens iets positiefs melden !!???
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]. Lisette de Boer was een toonaangevend personage in de jaren '90 hoor.
Nou dat vind ik niet hoor, ze ziet er nu duidelijk ouder uit dan toen, maar ze lieten nu ook steeds maar stukjes zien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:18 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Net als Laura eigenlijk. Die zag er in aflering 1 (met grijs haar) ouder uit dan in 3000.
Drie weken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.
Vergeet al die jaren dat ze Helen Helmink stalkte nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:40 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Ze heeft er iets van drie weken ingezeten om Harmsen te stalken. Neem dan Mira Brandts Buijs of Mathilde Carillio.
ja dat snap ik.... daar heb ik het juist over, dat dat zeker geen Linda isquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef Mvnl het volgende:
T ging over de non waarvan we alleen de rug zagen... niet de non die al weken tegen Ray aanpraat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |