quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Dizer het volgende:
- Screenshots van de menu's of de film zelf zijn niet echt nodig en dus overbodig![]()
Tjah... vond de plaatjes zelf leuker dan TT eerlijk gezegd. Volgende keer beterquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Hare het volgende:
Hmmm, kan helaas deze keer toch geen complimentjes uitdelen, vind de titel een beetje tegenvallen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:24 schreef Hare het volgende:
Denk dat ik deze keer dit topic maar eens niet bezoek
Ach ja, zo nu en danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah... vond de plaatjes zelf leuker dan TT eerlijk gezegd. Volgende keer beter
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grapjas
Perfectquote:Maaruh, zeg nou eens eerlijk. Wel mooie regels
seriously? pff kreeg hem vandaag pas binnenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:44 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nu pas??
Hij is Zaterdag gepost...
nee gewoon de eerst pic gepakt die er wat op leek. Toch wel jeugd sentiment terwijl ik natuurlijk nog niet eens zo oud benquote:
zijn de winkels zo lang open bij jullie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:31 schreef Ericjuh het volgende:
net gekocht..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
over 2 weken kopen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]En wie zegt dat je deze editie mag kopen?
![]()
*zucht*quote:
owhh haha.. had ik helemaal niet gezienquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 00:04 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
owhh haha.. had ik helemaal niet geziensnapte het grapje ook al niet
als dit geen compliment voor je is weet ik het ook niet.. kan gewoon die van jou niet onderscheiden van de echte
en dat terwijl de meeste mensen blade 3 en ring 2 nog wel vonden gaan en resident evil 2 verschrikkelijk vonden.... ik vond ze alledrie wel gaan dus..quote:Op donderdag 1 september 2005 10:16 schreef Retarded het volgende:
Zie dat toch nog aardig wat mensen Blade 3 en Ring 2 kopen... iets waar ik eerlijk gezegd de ballen van snap, ik heb ze beide gezien afgelopen week.. en wist dat ze tegen gingen vallen, maar ze waren wel echt heel erg! Resident Evil 2 vond ik dan wel weer erg coolMaargoed, ieder zijn smaak!
psstt...waar koop je die?quote:Op donderdag 1 september 2005 13:23 schreef MrX1982 het volgende:
Zojuist opgehaald bij het postkantoor
[afbeelding]
Eindelijk een mooie kill bill uitgave in mijn collectie
goede films ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 20:55 schreef Durbin het volgende:
Volle brievenbussen zijn leuk![]()
[afbeelding]
Die box, jaquote:
Mag ik vragen hoeveel je voor deze hebt betaald ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:58 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht op de Newstarcon
Tremors the legacy R2-DE
[afbeelding]
35 euroquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:18 schreef Durbin het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoeveel je voor deze hebt betaald ?
Daar had ik hem inderdaad ook voor meegenomen.quote:
En GTSTquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is fucking binnen!! Eindelijk!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Mijn Buffy the Vampire Slayer en Angel is eindelijk helemaal compleet![]()
Nu nog X-Files afmaken en kan ik me focussen op Charmed en mogelijk Stargate Atlantis
Pestkop dat je bent, moet iedereen het nou weten van mijn minpuntjesquote:
Ben je er niet trots op?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pestkop dat je bent, moet iedereen het nou weten van mijn minpuntjes![]()
![]()
![]()
Ach, ik kijk het al zo lang... ook vanwege thuis hoor (quote:
heb zelf nog wat pics gemaaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:55 schreef pascalheister het volgende:
Van DVDPacific
godjezusmaria wat een ubergeilemooie uitgaves zijn dit![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met als klap op de vuurpijl deze![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze ook nog:
[afbeelding]
En in het echt is ie nog mooierquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb zelf nog wat pics gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:52 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Met dank aan dhr. Durbin
![]()
quote:(Tenminste, zo staat het op de dvdinlay, ikzelf geloof het niet zo ...)
Ik zie geen plaatjequote:Op woensdag 7 september 2005 13:08 schreef truSteh het volgende:
Band of Brothers
[afbeelding]
De eerste mooie box die ik heb![]()
ik zie Tom's hardware guidequote:
Verkopen ze daar nou ook dvd's tegenwoordig?quote:
Hey dat is toevallig ik ooooookquote:
Ik heb hem inderdaad voor 24 euro besteld bij cd-wowquote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig ik ooooook(Angel season 5 had ik btw al sinds februari dit jaar binnen
![]()
)
Firefly voor een eurotje of 25 bij cd-wow gekocht?
PS.Joss Whedon
tja, maar daar kom je nog wel eens een cheapo tegen, altijd leuk dingen verkopen waar je totaal niks van weet of op waarde kan schatten. Ik kwam laatst ook weer American History X tegen voor 22 Euro.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verkopen ze daar nou ook dvd's tegenwoordig?
'Kwam laatst ook nog dvd's tegen bij de kwantum
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Wat is een snapper???
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef California het volgende:
Ik heb een 2-disc snapper, die zijjn pas tof.
Met de meeste giftsets heb ik niet veel, maar dit is toch wel een grappig ding.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wist niet dat die gelimiteerd was
![]()
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
die dvd van Any given sunday is ook een 2 disc snapper, dan zit de bonus disc in een kartonnen flap.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
Ik ook niet maar ik moet wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Met de meeste giftsets heb ik niet veel...
Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopicquote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Hare het volgende:
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?
Hmm, spannendquote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopic
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Ik start gewoon mijn eigen competitie.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld
Idd, en met minder dan 25 giftsets ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld, en zonder ALIEN Head mag je geeneens meedoen
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
Is hier niet een slowchat topic voor tegenwoordig?
Deze heb ik na het zien van deze foto toch ook maar aangeschaft na 2 weken twijfelen...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Hmm, doen we 3 tegen 1?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Kartonnetje klapt nog een tweede keer uit en daarin zit hij dan, in een extra wit hoesje. Soort omgekeerde platenhoes eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
I want proof, not leadsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Ist wat? de trailer zag er iig vet uitquote:
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
doe dat nou nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Wil jij je grote vriend static achterna?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 uur zuigde puber 'Gamedemon' :
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Gaan we dreigen ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...![]()
Had je kunnen weten. (z'n filmkeuze geeft toch een duidelijke indicatie van z'n gevoel voor humor lijkt me...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaan we dreigen ofzo?
Geintjes maken kan tegenwoordig ook niet meer
Hostagequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.quote:
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleurquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef tonks het volgende:
Heb de film aligator gekochtvette shit
Geweldige film! Met een beetje mazzel vind je hem op ebay voor net onder de $40, maar dan moet je het wel een beetje bijhouden want ze gaan soms rustig voor $60+.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
yw buddyquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
Vet ofnietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleur![]()
das finding nemo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
hehe ik heb hem ooit nog eens van dvd.nl afgepluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Shadow of the Vampire R2-NL
[afbeelding]
Nope wist ik niet... maar ja voor die 5 euro ik heb hem toch nog niet gezien mocht ie bevallen dan haal ik wel een fatsoenlijke versiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?
gaaf die hostage rental editionquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gaaf die hostage rental editionof bedoelde je net gehuurd en nu aan het kijken?
Dit niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yw buddy
![]()
Maakt u wat foto's?
Yup i knowquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist, je weet van deze?
[afbeelding]
Ja dat weet ie, nadat ik hem dat moest vertellen, toen ie hem al had gekocht! koopziek mannetje!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist, je weet van deze?
[afbeelding]
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig vanquote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
Hier wat foto's van mijn Finding Nemo giftset van gister, toch weer net iets anders dan de foto's van Hare
[[url=http://img227.imageshack.us/img227/2874/P8100040.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/8460/P8100037.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/301/P8100035.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/9086/P8100034.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zal zwijgen als het spreekwoordelijke grafquote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Hare het volgende:
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig van
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zal zwijgen als het spreekwoordelijke graf![]()
Daar gaan Tom z'n inkomstenquote:Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef kinky_queen het volgende:
Ach, dat forum is toch naar z'n moer...
Ik kreeg net een klacht van een skullface admin over het gebruik van foto's van skullface. Ik had netjes een link naar skullface.com gemaakt, maar die had ik per ongeluk weer verwijderd tijdens een edit van mijn post... Raar dat op skullface.com wel alle pics van webshops e.d. gepost mogen worden, maar zodra iemand posts van skullface gebruikt, dan is het mis....quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig van
die pic klopt niet.quote:Op zondag 11 september 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
Voor mijn verjaardag/afstuderen
[afbeelding]
En ik vind het ook zo vreselijk vaag dat ze er zo'n probleem van maken. Doordat wij pics van hun gebruiken gaan er alleen maar meer mensen die site eens bezoeken. En dat is toch wat elke site wilt??quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Ik kreeg net een klacht van een skullface admin over het gebruik van foto's van skullface. Ik had netjes een link naar skullface.com gemaakt, maar die had ik per ongeluk weer verwijderd tijdens een edit van mijn post... Raar dat op skullface.com wel alle pics van webshops e.d. gepost mogen worden, maar zodra iemand posts van skullface gebruikt, dan is het mis....
Ben je nou zo dom of benik nou zo slim. Weleens gehoord van plagiaat en copyright? Hoe zou jij het vinden,nou ja, jij niet, maar over het algemeen is het verboden om werk van andere zomaar te gebruiken alszijnde het je eigen werk OOK ALS JE IETS ALS VOORBEELD WILT GEBRUIKENquote:Op zondag 11 september 2005 om 18:13 uur schreef 'Hare' het volgende:
En ik vind het ook zo vreselijk vaag dat ze er zo'n probleem van maken. Doordat wij pics van hun gebruiken gaan er alleen maar meer mensen die site eens bezoeken. En dat is toch wat elke site wilt??
Wat ben je toch een vervelend mannetje zeg. Echt niet te doen. Ik begin bijna meedelijden met je te krijgen. Wat wil je toch bereiken met je posts?quote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of benik nou zo slim. Weleens gehoord van plagiaat en copyright? Hoe zou jij het vinden,nou ja, jij niet, maar over het algemeen is het verboden om werk van andere zomaar te gebruiken alszijnde het je eigen werk OOK ALS JE IETS ALS VOORBEELD WILT GEBRUIKEN
Formeel mag degene van wie het origineel zelfs geld ervoor vragen voordat jij ook maar iets ervan gebruikt. Informeel neemt men vaak genoegen met een link en de naam van wie het orgineel is.
Zo houdt je beide partijen tevreden en wordt er verder niet moeilijk gedaan. Je argument dat die ander juist blij moet zijn dat jij ff zijn spullen voor eigen gebruik leent(wel of niet onschuldig) omdat zo jij mee helpt zijn werk bekender te maken raak formeel, ik herhaal formeel als dat sta je daar bij de Rechter uit te leggen dat jij het om die en die reden het ff 'leende' kant noch wal.
Dus gewoon eerst vragen en niet denken "anderen doen het ook niet dus wie maakt mij wat " of gewoon linken en niet eigen regels verzinnen die zo zwak als een teletubbie zijn.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef i-spy24 het volgende:
Hey 'hare'' waarom stel je dan de vraag zo? je stelt een vraag als het antwoordt allang duidelijk is. Dus stel je de vraag niet. Hooguit...dat je het er niet mee eens bent ,maar stel dan de vraag anders en wel zo: " ik weet dat dat er allerlei regels zijn inzake kopieren e.d.maar ik vind nog steeds het ..."
Ik vraag me ook vaak af waar 'ie last van heeft.quote:Op maandag 12 september 2005 00:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend mannetje zeg. Echt niet te doen.
Waar heb je die dvd gekocht dan en heb je er misschien wat meer info over? Kan hem niet vinden op amazon en lijkt me best een leuke docuquote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik vraag me ook vaak af waar 'ie last van heeft.
MAAAAAAAAR nu weer on-topic:
[afbeelding]
(Het is een plaatje van een boek, maar de dvd gaat over hetzelfde en heeft ook dezelfde coverfoto)
Ik heb 'm vandaag meegenomen bij de Media Markt (R'dam Centrum) omdat 'ie maar ¤3 kostte.quote:Op maandag 12 september 2005 00:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die dvd gekocht dan en heb je er misschien wat meer info over? Kan hem niet vinden op amazon en lijkt me best een leuke docu
Hmm, kan hem online echt nergens vindenquote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag meegenomen bij de Media Markt (R'dam Centrum) omdat 'ie maar ¤3 kostte.
Er staan 6 afleveringen op, totale speelduur is 180 minuten.
titels:
-Bizarre bewegingen
-Verwonderlijke voortplanting
-Veroverd voedsel
-Vernuftige verdediging
-Prettige Partners
-Verlichtende verleidingen
meer info vind je op de site van de maker John Downer:
http://www.jdp.co.uk/progs/weird_nature.php
Ik kan me er alleen iets bij voorstellen als het erg hard gaat met de bandbreedte die gebruikt wordt omdat je plaatjes op een ander forum geplaatst zijn. maar voor de rest snap ik het ook niet echtquote:Op zondag 11 september 2005 18:13 schreef Hare het volgende:
[..]
En ik vind het ook zo vreselijk vaag dat ze er zo'n probleem van maken. Doordat wij pics van hun gebruiken gaan er alleen maar meer mensen die site eens bezoeken. En dat is toch wat elke site wilt??
Is dat zo bijzonder dan?quote:Op maandag 12 september 2005 08:40 schreef Dizer het volgende:
GVD![]()
Door al dat gebagger hebben jullie niet eens gezien dat ik 3 buitenlandse films heb gekocht
+ één import film zonder NL subs
Ik bedoel maarquote:Op maandag 12 september 2005 10:57 schreef RuneRose het volgende:
Ik ga nog even lekker off topic.Op al die Skullface plaatjes staat toch al "skullface.com", ik zie het probleem niet zo hoor. Ik ben trouwens bij skullface gekomen door de plaatjes.
![]()
zeg verveel moet jij geen gehuurde films gaan posten onder de noemer pas gekocht?quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef i-spy24 het volgende:
Hey 'hare'' waarom stel je dan de vraag zo? je stelt een vraag als het antwoordt allang duidelijk is. Dus stel je de vraag niet. Hooguit...dat je het er niet mee eens bent ,maar stel dan de vraag anders en wel zo: " ik weet dat dat er allerlei regels zijn inzake kopieren e.d.maar ik vind nog steeds het ..."
enne...ik fiets niet door rood, ik rij wel 140 km p.u op de snelweg als het kan
Zeg kneus heb je bewijs daarvan dan alleen roepen dat je gelijk hebt.Begin langzamerhand me te irriteren aan soepkipjes zoals jij die gewoon lopen te zuigen,zoeken eikelig te doen alleen maar om uit te lokken en te provoceren. en dat is weer een mailtje die weg isquote:Op maandag 12 september 2005 om 12:10 uur schreef zeiksnorretje 'AntiChrist' het volgende:
zeg verveel moet jij geen gehuurde films gaan posten onder de noemer pas gekocht?
haha lul nou niet je ziet duidelijk dat die film met bruce willis een huur versie is en dat is het bewijs kijk maar effe op www.frs.nl daar staat een hele andere hoes en anders had je ook niet het papiertje precies over het gedeelte rental version geplaatst.quote:Op maandag 12 september 2005 22:20 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zeg kneus heb je bewijs daarvan dan alleen roepen dat je gelijk hebt.Begin langzamerhand me te irriteren aan soepkipjes zoals jij die gewoon lopen te zuigen,zoeken eikelig te doen alleen maar om uit te lokken en te provoceren. en dat is weer een mailtje die weg is
Alles wat ik heb, is zelf geschoten, zelf bestelt en zelf ontvangen. Nu jij nog met je bewijs!
Ik zou zeggen: Begin jij eerst je eigen geschoten foto van je gekochte dvd's neer te zetten met een mooi papiertje erbij en de datum dat voor mij bestemd is. en dan wil ik iets van je aannemen soepkip.
Mijn god zeg, meneertje is de onschuld zelve hoorquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Het zal niet aan mij liggen. Van mij mag je de eerste die een persoonlijke sneer,provocatie post die als doel heeft gewoon te zuigen en door te gaan (in deze dvd topic) of uit te lokken een ban geven.
Maar dan ook gelijk!
Haha, stom ja, dat zal het zijn. Hij was de lijm die ons netjes bijeen hieldquote:
En daar gaat mijn poging om het over iets anders te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij is i-spy 24 een kloon van timo
Nope sorry ik weet ook niet of die bestaan eigenlijk? je zou eens op ww.dvdpacific.com kunnen kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig dvd's van Amerikaanse shows zoals The Tonight Show met Johny Carson?
it's alive!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:14 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
En de allereerste aflevering opent met Manamana
hey, je hebt me in je msn menquote:
Wat lief! De hele tijd ruzien op de achterbank en nu zijn ze weer aan het knuffelen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nope sorry ik weet ook niet of die bestaan eigenlijk? je zou eens op ww.dvdpacific.com kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nu ff dit heule topic door te lezen en ik ken hem verder niet maar ik vind die spy-gast maar een beetje een suf lulletje
Oh en van de week post ik nog meer filmpies
Meestal bij Frs of lokale winkels zoals Bravo hier in Rotterdam.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Het zal niet aan mij liggen. Van mij mag je de eerste die een persoonlijke sneer,provocatie post die als doel heeft gewoon te zuigen en door te gaan (in deze dvd topic) of uit te lokken een ban geven.
Maar dan ook gelijk!
Update:
En de eerste is gelijk al 'Anticrist' ondanks dat hij natuurlijk met een andere uitleg zal komen.
De waarschuwing was er al en hij gaat gewoon door.
[afbeelding]
@' dvdfreak ' : waar haal jij dit soort films vandaan? en voor die prijs?
Vragen om een ban is er zelf een krijgen, heb ik altijd geleerdquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Update: [/b]
En de eerste is gelijk al 'Anticrist' ondanks dat hij natuurlijk met een andere uitleg zal komen.
De waarschuwing was er al en hij gaat gewoon door.
geloof me het gaat een verslaving wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef Eippie het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er zelf een krijgen, heb ik altijd geleerd
Onntopic: mijn eerste tin binnen, vind em wel leuk.als dit maar geen tin verslaving wordt...
[afbeelding]
Hhmmmquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geloof me het gaat een verslaving worden
Tins.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geloof me het gaat een verslaving worden
Lul niet zo slap johquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
Jeugdsentiment...en in het Duits want dan zijn ze nog leuker.
Ik zag hem staan bij de boudisque. Nog altijd mooier dan mijn nederlandse (quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:01 schreef Durbin het volgende:
Jammer van het lelijke hoesje :
[afbeelding]
Blijkbaar zijn er meerdere in roulatie.
alleen die ingebrande franse subs nietquote:Op donderdag 15 september 2005 00:20 schreef knep het volgende:
Gisteren: Underworld (bij FilmValley)
Vandaag:
[afbeelding]
Wat een geweldige uitgave is dit, supergrote box
![]()
![]()
Boeiend heb de Japanse premium boxen alquote:Op donderdag 15 september 2005 00:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen die ingebrande franse subs niet![]()
goed dat je er zelf achter bent gekomen. Ik ben er weer, tzal weer een stuk rustiger worden hierquote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, stom ja, dat zal het zijn. Hij was de lijm die ons netjes bijeen hield
quote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij is i-spy 24 een kloon van timo![]()
Dan heb je vast wel interesse in mijn Japanse uitgave van Sideways?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:37 schreef kinky_queen het volgende:
Japanse Uitgaves
SPAM!!!!! MODJES!!!! MODJES!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 september 2005 17:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel interesse in mijn Japanse uitgave van Sideways?![]()
Zie jij een link?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
SPAM!!!!! MODJES!!!! MODJES!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:16 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
SPAM!!!!! MODJES!!!! MODJES!!!!!!!!!!!!
die Tinnen blik is Terminator 2 droppiequote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef i-spy24 het volgende:
Dat is waanzinnig 'Dizer' die special edition van Terminator..
ik heb zelf die tinnen-blik
[afbeelding]
*eenmalige zelfspot en geen flame*
[[url=http://x1.putfile.com/9/25808300494-thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x1.putfile.com/9/25808312439-thumb.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://x1.putfile.com/9/25808315372-thumb.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
en op die ene DVD staat "rental version" en heeft de nederlandse uitgave van Million Dollar Baby DTS? dat is toch geen uitgeprint hoesjes he want mijn gedownloade versie van die DVD had ook "DTS" op de hoes staan
Dus jij had al die tijd zelfspot? Nu vat ik em... En wij maar denken dat je een clone was van iemand die rare reacties aan het uitlokken wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien...![]()
dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je niet he zelfspot...
Goed...terug on-topic,het was eenmalig dus ik zou niet meer off-topic reacties geven want anders gaan we iemand missen voor een week, en ik zal het niet zijn want. Dusss. gewoon weer on-topic!
Die van hem niet, hij heeft een uitgave waarvan zelfs MGM er nog geen een van heeft, want hij is stoerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
die Tinnen blik is Terminator 2 droppie
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
en op die ene DVD staat "rental version" en heeft de nederlandse uitgave van Million Dollar Baby DTS? dat is toch geen uitgeprint hoesjes he want mijn gedownloade versie van die DVD had ook "DTS" op de hoes staan
Thxquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef i-spy24 het volgende:
Dat is waanzinnig 'Dizer' die special edition van Terminator..
ik heb zelf die tinnen-blik
Sukkel, nogmaals, downloaden is in Nederland niet illegaalquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel he 'MikeyMo'...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien suffertje van 15 jaar......Dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je natuurlijk niet he deze zelfspot.
![]()
Maar goed dat je ff in the open toegeeft dat je dus inderdaad zoals ik eerder beweerde
illegaal films/hoezen e.d. download terwijl je weet dat dat niet mag. hoppa IP check
waar heb je SAW gehaald?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Durbin het volgende:
Saw Collector's Edition (R2DE)
[afbeelding]
BMWFilms.com - The Hire
[afbeelding]
Gekocht op het dvdforum voor ¤ 20,-.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:09 schreef Smots het volgende:
[..]
waar heb je SAW gehaald?
En wat hejje ervoor betaald?
Cool, maar dan kun je 'm denk ik beter bestellen via die 20% kortingslinkquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef Durbin het volgende:
[..]
Gekocht op het dvdforum voor ¤ 20,-.![]()
Eventueel is ie hier nog wel te krijgen voor ¤ 26,99.
Voor zover ik heb begrepen, werkt die link alleen via cd-wow.com.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool, maar dan kun je 'm denk ik beter bestellen via die 20% kortingslink
dat geef ik al jaren in the open toe, in mijn dvd lijst staat ook netjes aangegeven wanneer het een "copy" betreft en in sommige gevallen wordt een copy uiteindelijk vervangen door een officieel exemplaar en zelfs worden sommige officiele dvd's vervangen (Army of Darkness, Chasing Amy, American History X, Hellraiser 1 t/m 3 e.v.a.)quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel he 'MikeyMo'...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien suffertje van 15 jaar......Dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je natuurlijk niet he deze zelfspot.
![]()
Maar goed dat je ff in the open toegeeft dat je dus inderdaad zoals ik eerder beweerde
illegaal films/hoezen e.d. download terwijl je weet dat dat niet mag. hoppa IP check
Goed...terug on-topic,het was eenmalig dus ik zou niet meer off-topic reacties geven
want anders gaan we iemand missen voor een week, en ik zal het niet zijn want.
Dusss. gewoon weer on-topic!
Oh, OK. Dat wist ik niet. Mijn geliefde gaat dit weekend naar Kopenhagen voor d'r werk, dus ik zou haar ook eventueel kunnen vragen of ze de Scandinavische 2 disc-versie voor me meeneemt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, werkt die link alleen via cd-wow.com.
En deze SAW-uitvoering staat alleen op cd-wow.net. Best prijzig, maar wel een erg mooie editie.
Das nog altijd Koreaansquote:Op zondag 18 september 2005 06:12 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom heb je de Japanse TCM, Timo?
Je had beter voor de amerikaanse box kunnen gaan nu mis je een episode....quote:Op zondag 18 september 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat is dat dan voor rare giftset?quote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zaterdag opgehaald
Epson TW10
[afbeelding]
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef AntiChrist het volgende:
Je had beter voor de amerikaanse box kunnen gaan nu mis je een episode....
Denemarken? Hmm, ik zoek nog een betaalbare uitgave van Boondock Saints SE die alleen in scandinavie is uitgebracht in een mooie uitgave (digisleev, full-bitrate-DTS, anamorphic widescreen, extra's)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, OK. Dat wist ik niet. Mijn geliefde gaat dit weekend naar Kopenhagen voor d'r werk, dus ik zou haar ook eventueel kunnen vragen of ze de Scandinavische 2 disc-versie voor me meeneemt.
eerste seizoen mist idd een episode, waarom is niet echt bekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |