Dus jij had al die tijd zelfspot? Nu vat ik em... En wij maar denken dat je een clone was van iemand die rare reacties aan het uitlokken wasquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien...![]()
dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je niet he zelfspot...
Goed...terug on-topic,het was eenmalig dus ik zou niet meer off-topic reacties geven want anders gaan we iemand missen voor een week, en ik zal het niet zijn want. Dusss. gewoon weer on-topic!
Die van hem niet, hij heeft een uitgave waarvan zelfs MGM er nog geen een van heeft, want hij is stoerquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
die Tinnen blik is Terminator 2 droppie
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
en op die ene DVD staat "rental version" en heeft de nederlandse uitgave van Million Dollar Baby DTS? dat is toch geen uitgeprint hoesjes he want mijn gedownloade versie van die DVD had ook "DTS" op de hoes staan
Thxquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef i-spy24 het volgende:
Dat is waanzinnig 'Dizer' die special edition van Terminator..
ik heb zelf die tinnen-blik
Sukkel, nogmaals, downloaden is in Nederland niet illegaalquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel he 'MikeyMo'...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien suffertje van 15 jaar......Dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je natuurlijk niet he deze zelfspot.
![]()
Maar goed dat je ff in the open toegeeft dat je dus inderdaad zoals ik eerder beweerde
illegaal films/hoezen e.d. download terwijl je weet dat dat niet mag. hoppa IP check
waar heb je SAW gehaald?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:57 schreef Durbin het volgende:
Saw Collector's Edition (R2DE)
[afbeelding]
BMWFilms.com - The Hire
[afbeelding]
Gekocht op het dvdforum voor ¤ 20,-.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:09 schreef Smots het volgende:
[..]
waar heb je SAW gehaald?
En wat hejje ervoor betaald?
Cool, maar dan kun je 'm denk ik beter bestellen via die 20% kortingslinkquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:11 schreef Durbin het volgende:
[..]
Gekocht op het dvdforum voor ¤ 20,-.![]()
Eventueel is ie hier nog wel te krijgen voor ¤ 26,99.
Voor zover ik heb begrepen, werkt die link alleen via cd-wow.com.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:23 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool, maar dan kun je 'm denk ik beter bestellen via die 20% kortingslink
dat geef ik al jaren in the open toe, in mijn dvd lijst staat ook netjes aangegeven wanneer het een "copy" betreft en in sommige gevallen wordt een copy uiteindelijk vervangen door een officieel exemplaar en zelfs worden sommige officiele dvd's vervangen (Army of Darkness, Chasing Amy, American History X, Hellraiser 1 t/m 3 e.v.a.)quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:52 schreef i-spy24 het volgende:
ja hehe....wat ben je ook een sukkel he 'MikeyMo'...waarom denk je dat ik het gewoon laat zien suffertje van 15 jaar......Dat heet dus ff nog een keer de draak steken..maar dat begrijp je natuurlijk niet he deze zelfspot.
![]()
Maar goed dat je ff in the open toegeeft dat je dus inderdaad zoals ik eerder beweerde
illegaal films/hoezen e.d. download terwijl je weet dat dat niet mag. hoppa IP check
Goed...terug on-topic,het was eenmalig dus ik zou niet meer off-topic reacties geven
want anders gaan we iemand missen voor een week, en ik zal het niet zijn want.
Dusss. gewoon weer on-topic!
Oh, OK. Dat wist ik niet. Mijn geliefde gaat dit weekend naar Kopenhagen voor d'r werk, dus ik zou haar ook eventueel kunnen vragen of ze de Scandinavische 2 disc-versie voor me meeneemt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, werkt die link alleen via cd-wow.com.
En deze SAW-uitvoering staat alleen op cd-wow.net. Best prijzig, maar wel een erg mooie editie.
Das nog altijd Koreaansquote:Op zondag 18 september 2005 06:12 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom heb je de Japanse TCM, Timo?
Je had beter voor de amerikaanse box kunnen gaan nu mis je een episode....quote:Op zondag 18 september 2005 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat is dat dan voor rare giftset?quote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef AntiChrist het volgende:
Zaterdag opgehaald
Epson TW10
[afbeelding]
Hoezo dat?quote:Op zondag 18 september 2005 13:57 schreef AntiChrist het volgende:
Je had beter voor de amerikaanse box kunnen gaan nu mis je een episode....
Denemarken? Hmm, ik zoek nog een betaalbare uitgave van Boondock Saints SE die alleen in scandinavie is uitgebracht in een mooie uitgave (digisleev, full-bitrate-DTS, anamorphic widescreen, extra's)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:27 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, OK. Dat wist ik niet. Mijn geliefde gaat dit weekend naar Kopenhagen voor d'r werk, dus ik zou haar ook eventueel kunnen vragen of ze de Scandinavische 2 disc-versie voor me meeneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |