Had je kunnen weten. (z'n filmkeuze geeft toch een duidelijke indicatie van z'n gevoel voor humor lijkt me...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gaan we dreigen ofzo?
Geintjes maken kan tegenwoordig ook niet meer
Hostagequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.quote:
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleurquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef tonks het volgende:
Heb de film aligator gekochtvette shit
Geweldige film! Met een beetje mazzel vind je hem op ebay voor net onder de $40, maar dan moet je het wel een beetje bijhouden want ze gaan soms rustig voor $60+.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
yw buddyquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
Vet ofnietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleur![]()
das finding nemo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
hehe ik heb hem ooit nog eens van dvd.nl afgepluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Shadow of the Vampire R2-NL
[afbeelding]
Nope wist ik niet... maar ja voor die 5 euro ik heb hem toch nog niet gezien mocht ie bevallen dan haal ik wel een fatsoenlijke versiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?
gaaf die hostage rental editionquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gaaf die hostage rental editionof bedoelde je net gehuurd en nu aan het kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |