Hostagequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.quote:
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleurquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:16 schreef tonks het volgende:
Heb de film aligator gekochtvette shit
Geweldige film! Met een beetje mazzel vind je hem op ebay voor net onder de $40, maar dan moet je het wel een beetje bijhouden want ze gaan soms rustig voor $60+.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
yw buddyquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
Vet ofnietquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tonks!!! Je avatar!! Die is in kleur![]()
das finding nemo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:11 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen gehad. Met dank aan kinky_queen, bedankt![]()
hehe ik heb hem ooit nog eens van dvd.nl afgepluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens zien te krijgen.![]()
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:36 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag gekocht:
Shadow of the Vampire R2-NL
[afbeelding]
Nope wist ik niet... maar ja voor die 5 euro ik heb hem toch nog niet gezien mocht ie bevallen dan haal ik wel een fatsoenlijke versiequote:Op zaterdag 10 september 2005 17:44 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat die NL-versie van S.o.t.V. in het verkeerde aspect ratio op de disc staat?
gaaf die hostage rental editionquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gaaf die hostage rental editionof bedoelde je net gehuurd en nu aan het kijken?
Dit niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yw buddy
![]()
Maakt u wat foto's?
Yup i knowquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist, je weet van deze?
[afbeelding]
Ja dat weet ie, nadat ik hem dat moest vertellen, toen ie hem al had gekocht! koopziek mannetje!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef kinky_queen het volgende:
@ AntiChrist, je weet van deze?
[afbeelding]
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig vanquote:Op zondag 11 september 2005 12:32 schreef MrX1982 het volgende:
Hier wat foto's van mijn Finding Nemo giftset van gister, toch weer net iets anders dan de foto's van Hare
[[url=http://img227.imageshack.us/img227/2874/P8100040.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/8460/P8100037.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/301/P8100035.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img227.imageshack.us/img227/9086/P8100034.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik zal zwijgen als het spreekwoordelijke grafquote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Hare het volgende:
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig van
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 11 september 2005 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zal zwijgen als het spreekwoordelijke graf![]()
Daar gaan Tom z'n inkomstenquote:Op zondag 11 september 2005 16:50 schreef kinky_queen het volgende:
Ach, dat forum is toch naar z'n moer...
Ik kreeg net een klacht van een skullface admin over het gebruik van foto's van skullface. Ik had netjes een link naar skullface.com gemaakt, maar die had ik per ongeluk weer verwijderd tijdens een edit van mijn post... Raar dat op skullface.com wel alle pics van webshops e.d. gepost mogen worden, maar zodra iemand posts van skullface gebruikt, dan is het mis....quote:Op zondag 11 september 2005 16:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Zijn niet mijn foto's, zijn van dvdtherapy, maar laat het ze niet horen. Worden ze erg pissig van
die pic klopt niet.quote:Op zondag 11 september 2005 10:09 schreef Dizer het volgende:
Voor mijn verjaardag/afstuderen
[afbeelding]
En ik vind het ook zo vreselijk vaag dat ze er zo'n probleem van maken. Doordat wij pics van hun gebruiken gaan er alleen maar meer mensen die site eens bezoeken. En dat is toch wat elke site wilt??quote:Op zondag 11 september 2005 17:40 schreef Asphyxion het volgende:
[..]
Ik kreeg net een klacht van een skullface admin over het gebruik van foto's van skullface. Ik had netjes een link naar skullface.com gemaakt, maar die had ik per ongeluk weer verwijderd tijdens een edit van mijn post... Raar dat op skullface.com wel alle pics van webshops e.d. gepost mogen worden, maar zodra iemand posts van skullface gebruikt, dan is het mis....
Ben je nou zo dom of benik nou zo slim. Weleens gehoord van plagiaat en copyright? Hoe zou jij het vinden,nou ja, jij niet, maar over het algemeen is het verboden om werk van andere zomaar te gebruiken alszijnde het je eigen werk OOK ALS JE IETS ALS VOORBEELD WILT GEBRUIKENquote:Op zondag 11 september 2005 om 18:13 uur schreef 'Hare' het volgende:
En ik vind het ook zo vreselijk vaag dat ze er zo'n probleem van maken. Doordat wij pics van hun gebruiken gaan er alleen maar meer mensen die site eens bezoeken. En dat is toch wat elke site wilt??
Wat ben je toch een vervelend mannetje zeg. Echt niet te doen. Ik begin bijna meedelijden met je te krijgen. Wat wil je toch bereiken met je posts?quote:Op zondag 11 september 2005 22:46 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of benik nou zo slim. Weleens gehoord van plagiaat en copyright? Hoe zou jij het vinden,nou ja, jij niet, maar over het algemeen is het verboden om werk van andere zomaar te gebruiken alszijnde het je eigen werk OOK ALS JE IETS ALS VOORBEELD WILT GEBRUIKEN
Formeel mag degene van wie het origineel zelfs geld ervoor vragen voordat jij ook maar iets ervan gebruikt. Informeel neemt men vaak genoegen met een link en de naam van wie het orgineel is.
Zo houdt je beide partijen tevreden en wordt er verder niet moeilijk gedaan. Je argument dat die ander juist blij moet zijn dat jij ff zijn spullen voor eigen gebruik leent(wel of niet onschuldig) omdat zo jij mee helpt zijn werk bekender te maken raak formeel, ik herhaal formeel als dat sta je daar bij de Rechter uit te leggen dat jij het om die en die reden het ff 'leende' kant noch wal.
Dus gewoon eerst vragen en niet denken "anderen doen het ook niet dus wie maakt mij wat " of gewoon linken en niet eigen regels verzinnen die zo zwak als een teletubbie zijn.
quote:Op maandag 12 september 2005 00:22 schreef i-spy24 het volgende:
Hey 'hare'' waarom stel je dan de vraag zo? je stelt een vraag als het antwoordt allang duidelijk is. Dus stel je de vraag niet. Hooguit...dat je het er niet mee eens bent ,maar stel dan de vraag anders en wel zo: " ik weet dat dat er allerlei regels zijn inzake kopieren e.d.maar ik vind nog steeds het ..."
Ik vraag me ook vaak af waar 'ie last van heeft.quote:Op maandag 12 september 2005 00:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend mannetje zeg. Echt niet te doen.
Waar heb je die dvd gekocht dan en heb je er misschien wat meer info over? Kan hem niet vinden op amazon en lijkt me best een leuke docuquote:Op maandag 12 september 2005 00:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik vraag me ook vaak af waar 'ie last van heeft.
MAAAAAAAAR nu weer on-topic:
[afbeelding]
(Het is een plaatje van een boek, maar de dvd gaat over hetzelfde en heeft ook dezelfde coverfoto)
Ik heb 'm vandaag meegenomen bij de Media Markt (R'dam Centrum) omdat 'ie maar ¤3 kostte.quote:Op maandag 12 september 2005 00:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Waar heb je die dvd gekocht dan en heb je er misschien wat meer info over? Kan hem niet vinden op amazon en lijkt me best een leuke docu
Hmm, kan hem online echt nergens vindenquote:Op maandag 12 september 2005 01:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb 'm vandaag meegenomen bij de Media Markt (R'dam Centrum) omdat 'ie maar ¤3 kostte.
Er staan 6 afleveringen op, totale speelduur is 180 minuten.
titels:
-Bizarre bewegingen
-Verwonderlijke voortplanting
-Veroverd voedsel
-Vernuftige verdediging
-Prettige Partners
-Verlichtende verleidingen
meer info vind je op de site van de maker John Downer:
http://www.jdp.co.uk/progs/weird_nature.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |