Hey dat is toevallig ik ooooookquote:
Ik heb hem inderdaad voor 24 euro besteld bij cd-wowquote:Op woensdag 7 september 2005 13:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hey dat is toevallig ik ooooook(Angel season 5 had ik btw al sinds februari dit jaar binnen
![]()
)
Firefly voor een eurotje of 25 bij cd-wow gekocht?
PS.Joss Whedon
tja, maar daar kom je nog wel eens een cheapo tegen, altijd leuk dingen verkopen waar je totaal niks van weet of op waarde kan schatten. Ik kwam laatst ook weer American History X tegen voor 22 Euro.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Verkopen ze daar nou ook dvd's tegenwoordig?
'Kwam laatst ook nog dvd's tegen bij de kwantum
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Wat is een snapper???
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?quote:Op donderdag 8 september 2005 00:13 schreef California het volgende:
Ik heb een 2-disc snapper, die zijjn pas tof.
Met de meeste giftsets heb ik niet veel, maar dit is toch wel een grappig ding.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef kinky_queen het volgende:
Ik wist niet dat die gelimiteerd was
![]()
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
die dvd van Any given sunday is ook een 2 disc snapper, dan zit de bonus disc in een kartonnen flap.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
Ik ook niet maar ik moet wel...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Wepeel2 het volgende:
Met de meeste giftsets heb ik niet veel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |