Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopicquote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Hare het volgende:
Wat voor are dingen heb je allemaal uitgespookt?
Hmm, spannendquote:Op donderdag 8 september 2005 18:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nee, zij met ons, maar da's een btje erg offtopic
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Ik start gewoon mijn eigen competitie.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld
Idd, en met minder dan 25 giftsets ook nietquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jij hebt je niet officieel aangemeld, en zonder ALIEN Head mag je geeneens meedoen
![]()
Waarvoor?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:24 schreef Eippie het volgende:
Is hier niet een slowchat topic voor tegenwoordig?
Deze heb ik na het zien van deze foto toch ook maar aangeschaft na 2 weken twijfelen...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef kinky_queen het volgende:
Afgegeven bij de buren die een hekel aan mij hebben en geen briefje bij mij in de bus gedaan...
[afbeelding]
Leuke set!!
quote:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bentquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik moet wel...
Ik heb nl een wedstrijdje met Ash, Hare en AntiChrist
![]()
Hmm, doen we 3 tegen 1?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Kartonnetje klapt nog een tweede keer uit en daarin zit hij dan, in een extra wit hoesje. Soort omgekeerde platenhoes eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef FremantleDockers het volgende:
Waar zit de tweede dan? Binnenkant kartonnetje?
Ik wist helemaal niet dat die ooit zijn gemaakt. Welke dvd is het?
I want proof, not leadsquote:Op donderdag 8 september 2005 22:02 schreef AntiChrist het volgende:
een wedstrijd die je flink aan het verliezen bent
Ist wat? de trailer zag er iig vet uitquote:
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaag binnen gekregen en nu aan het bekijken
doe dat nou nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Wil jij je grote vriend static achterna?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:43 uur zuigde puber 'Gamedemon' :
Is gefotosoept, waar zijn de screenshots van het hoofdmenu?
Gaan we dreigen ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Wil jij je grote vriend static achterna?
Die dacht als ex-crew-lid ongenaakbaar te zijn en dat hij mij kon blijven irriteren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |