En daar gaat mijn poging om het over iets anders te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 23:20 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij is i-spy 24 een kloon van timo
Nope sorry ik weet ook niet of die bestaan eigenlijk? je zou eens op ww.dvdpacific.com kunnen kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig dvd's van Amerikaanse shows zoals The Tonight Show met Johny Carson?
it's alive!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:14 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
En de allereerste aflevering opent met Manamana
hey, je hebt me in je msn menquote:
Wat lief! De hele tijd ruzien op de achterbank en nu zijn ze weer aan het knuffelen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nope sorry ik weet ook niet of die bestaan eigenlijk? je zou eens op ww.dvdpacific.com kunnen kijken.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nu ff dit heule topic door te lezen en ik ken hem verder niet maar ik vind die spy-gast maar een beetje een suf lulletje
Oh en van de week post ik nog meer filmpies
Meestal bij Frs of lokale winkels zoals Bravo hier in Rotterdam.quote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Het zal niet aan mij liggen. Van mij mag je de eerste die een persoonlijke sneer,provocatie post die als doel heeft gewoon te zuigen en door te gaan (in deze dvd topic) of uit te lokken een ban geven.
Maar dan ook gelijk!
Update:
En de eerste is gelijk al 'Anticrist' ondanks dat hij natuurlijk met een andere uitleg zal komen.
De waarschuwing was er al en hij gaat gewoon door.
[afbeelding]
@' dvdfreak ' : waar haal jij dit soort films vandaan? en voor die prijs?
Vragen om een ban is er zelf een krijgen, heb ik altijd geleerdquote:Op maandag 12 september 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
Update: [/b]
En de eerste is gelijk al 'Anticrist' ondanks dat hij natuurlijk met een andere uitleg zal komen.
De waarschuwing was er al en hij gaat gewoon door.
geloof me het gaat een verslaving wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:39 schreef Eippie het volgende:
[..]
Vragen om een ban is er zelf een krijgen, heb ik altijd geleerd
Onntopic: mijn eerste tin binnen, vind em wel leuk.als dit maar geen tin verslaving wordt...
[afbeelding]
Hhmmmquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geloof me het gaat een verslaving worden
Tins.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
geloof me het gaat een verslaving worden
Lul niet zo slap johquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
Jeugdsentiment...en in het Duits want dan zijn ze nog leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |