Een afscheidstopic moet wel door een fan geopend worden he.quote:
ik heb 'm nog niet helemaal gekeken,quote:Linda kende ik eigenlijk ook niet, maar vond haar wel oké in die film .
waarom had je een hekel aan haar?quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
Ik had een hekel aan d'r, maar een topic heeft ze wel verdiend..
dat ben ik wel met je eens ja.....quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:41 schreef BVO het volgende:
Een afscheidstopic moet wel door een fan geopend worden he..
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon nietquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom had je een hekel aan haar?
ah het onderbuikgevoel......quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon niet.
stel je niet zo aan Frey; you win some, you lose somequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
je kan niet eens de linkjes fatsoenlijk neerzetten
LOL ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 29 augustus 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Je mag het ONM-topic wel openen Frey
Je was niet de enige.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:46 schreef Svensational het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik mocht haar gewoon niet.
Een keer raden wie ik dit jaar voor de Annelieke Bouwers Award ga nomineren.quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
maar ja......... toen kwam Stefano [wat een drama weer vandaag]
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:47 schreef Sweetheart1984 het volgende:
de middelbare school terug, oude karakters terug, leuk!
1,57 miljoen valt me tegen, zeker voor het vervolg op een zomercliffhanger. Het zou mij trouwens niks verbazen als RTL GTST opzettelijk later heeft laten beginnen om Expeditie Robinson te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:04 schreef pberends het volgende:
Kijkcijfers van gister waren uitermate matig. "maar" 1,57 miljoen kijkers. En dat is zeker geen goed teken, omdat het vervolg op de zomercliff altijd supergoed bekeken werd. Ik denk dat ze bij RTL een fatale fout hebben gemaakt; door eerste 2 weken baggerherhalingen uit te zenden. Nu snapten de (meestal niet al te slimme kijkers) niet dat GTST gister for real begon. Dat zou vast wel een aantal honderd duizend kijkers gescheeld hebben. Ik kwam er ook pas op het allerlaatste moment achter, dankzij de fouten met de reclame heb ik het nog net kunnen zien. Mongooltjes bij RTL worden zenuwachtig van Talpa zo te merken...
Gister niet hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Cliffs tussen de reclames door zijn soms nog interessanter.
Ja ik weet niet of hij de seizoenscliff bedoelde of de Laura-Guus cliff want die vond ik voor een standaard-cliff wel goed hoorquote:
pssst....t'is maar allemaal gespeeld hoor, eigenlijk hebben Laura en Dennis het nooit gedaan en zijn ze ook helemaal geen moeder en zoon, ze hebben alleen zitten doen alsof met 10 camera's om zich heenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ja die Laura... is met dr eigen zoon getrouwd geweest en heeft dingen gedaan met hem die... BAH!!!! Niet over nadenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WoensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: Mediakrantquote:Website GTST donderdag in nieuw jasje
Goede tijden, slechte tijden is sinds gisteren weer met nieuwe afleveringen te zien op RTL 4. Er keken bijna 1,6 miljoen mensen naar het begin van de nieuwe reeks. Aanstaande vrijdag wordt de RTL-soap in een nieuw jasje gestoken.
Vanaf dan heeft GTST niet alleen een nieuwe leader, maar ook een nieuw logo. Deze verandering heeft ook consequenties voor de officiële GTST-site. Donderdag 1 september wordt deze dan ook in een compleet nieuw jasje gestoken. Vanaf die dag is het nieuwe logo van GTST voor het eerst op de site te zien en de nieuwe leader op vrijdag vanaf 15.00 uur al te bekijken.
Dagelijks trekt GTST.nl meer dan 110.000 pageviews. Op de site kan men terecht voor nieuwtjes, exclusieve foto's, interviews en kijkjes achter de schermen. Niet alleen kan de bezoeker van alles lezen over zijn of haar favoriete acteur, men kan ook persoonlijk zijn vragen stellen. Zo is er op dins- dag 6 september vanaf 20.30 uur de mogelijkheid om via de site te videochatten met Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) en Marly van der Velden (Nina Sanders). De videochat duurt één uur.
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Volgens jou is alles bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: Mediakrant
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.![]()
![]()
Dus jij ookquote:.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ze mogen een voorbeeld nemen aan de ONM site van BNN, die mooi en overzichtelijk is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze mogen een voorbeeld nemen aan de ONM site van BNN, die mooi en overzichtelijk is.
quote:Favo ding: Een haarlok van Pascal![]()
Site van ONM is fantastisch.President Camacho
![]()
Vanaf hier zag ik haar dood al aankomen. Das niet zo gek als je die ontplofte pleeborstel op der kop ziet.President Camacho
Ik zag net die promo voor vrijdag, ik denk dat George Jef neer gaat schieten!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
wat een jong ding nog eigenlijk in het beginquote:
en dan te bedenken dat ze juist toen de halve cast afwerkte
leuk gedaan Frey![]()
![]()
Mooi Frey..
Wat is ze leuk he.. Zonde van die tattoo's.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Yasmin mag niet dood!!!!!
Zo, dat wilde ik ff kwijt. Niet dat ik GTST nog kijk ofzo.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Ze was niet m'n favoriet ... maar toch wel jammer dat ze dood is
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
![]()
Stomme stefano
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
http://fotoboek.fok.nl/user/109577
mijn fotoboek laat een berichtje achter!!!!![]()
Goed geacteerd van StefanoYasmin dood, ach, dat wisten we al. Ik ben wel blij dat Laura nu al weet dat Dennis haar zoon is, had verwacht dat dat weer drie weken minimaal zou duren. Verder ben ik ook benieuwd naar de 'oude' nieuwe karakters
Hoop dat de nieuwe Dian de oude evenaart.
![]()
Ik zei het toch... Laura gelooft het niet... dit gaat nog ff duren.._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Ze gelooft het wel, anders zou ze niet zo'n lulverhaal ophangen tegen Dennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef Mvnl het volgende:
Ik zei het toch... Laura gelooft het niet... dit gaat nog ff duren..
Gtst slaat door met dat incest nu weer Sjors en Rien
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals![]()
Laura en Dennis(Arnie) hadden bijna een 2e Robin gemaakt. Wel jammer dat het niet gelukt is.
President Camacho
Die schrijvers hebben echt een zieke geest ja, zeker misbruikt in hun jeugdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gtst slaat door met dat incest nu weer Sjors en Rien![]()
Een heer met stijl![]()
De huidige schrijvers van GTST hebben in hun jeugd teveel Big Brother gekeken.President Camacho
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Laura en Dennis(Arnie) hadden bijna een 2e Robin gemaakt. Wel jammer dat het niet gelukt is.
. Zo voorspelbaar
.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Dag Yasmin, vieze hoer!
Laura heeft d'r zoon geneukt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
Nu ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Hé, Arnie is weer terug... in de promo.![]()
.
Voorspelbaar hoor
Godverdomme!! Vuile kut Valerie. Nou maar hopen dat ze morgen keihard dood gaat![]()
![]()
![]()
En laura![]()
![]()
Mooi gemaakt dat met Arnie
Friends don't let friends remain beardless...![]()
Weer een goeie aflevering![]()
De verhaallijn met Jack Woods is interessant en Dian keert bijna terug![]()
Laura en Guus zijn zo goed. En natuurlijk prachtige flashbacks.
En Portugal is wel lachen. Ik vind dat Joris Morris op een relaxte manier neerzet. Ik vind dit eigenlijk leuker om naar te kijken dan Geert Hoes![]()
Morgen wordt het spannend
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Wel sneu voor Laura ja
Do it again now
Wanneer heb je es niet iets om te klagenquote:
Frey moet jij ons wat vertellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
Weer een goeie aflevering![]()
En Portugal is wel lachen. Ik vind dat Joris Morris op een relaxte manier neerzet. Ik vind dit eigenlijk leuker om naar te kijken dan Geert Hoes![]()
Do it again now
Bocheltje ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebben. Zo voorspelbaar
.
![]()
Ik dacht dat jij zo'n fan van haar wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Godverdomme!! Vuile kut Valerie. Nou maar hopen dat ze morgen keihard dood gaat![]()
![]()
![]()
?
wat een B-E-L-A-C-H-E-L-I-J-K-E verhaallijn met laura en dennis.
hoe verknipt ben je als je zoiets verzint.
ach...pberends.. jij ook hier.. jij houdt hier wel van zeker..?![]()
Morgen meneer Harmsen weer![]()
Hij verliest echt al zijn geliefden, zo zielig![]()
Hij mag wel weer eens een beetje geluk hebben in zijn leven vind ik.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik verzin altijd wel wat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer heb je es niet iets om te klagen![]()
.
Neeuh, vind van niet. Ik had dus niet gedacht dat het verhaallijn van Barbara/Valerie over Robert zou gaan, maar eerder om Charlie. 1 Verrassende wending!quote:
Iedereen had verwacht dat Laura/Dennis verhaallijn lang ging duren, is gelijk ontknoopt. Verrassende wending!
Yasmin dood, Stefano leeft nog. Verrassende wending! (dacht dat beiden dood zouden gaan)
Dorothea en Jef = ranzig. Geen verrassende wending
sil is van robert.. toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebben. Zo voorspelbaar
.
![]()
Geert Hoes zette Morris anders neer. Een beetje te macho, alsof hij iedereen wel aankon enzo. Vooral in combinatie met Milan was dat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey moet jij ons wat vertellen![]()
Lag het nou aan mij of leek het alsof hij met moeite zijn mond kon bewegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Hij mag wel weer eens een beetje geluk hebben in zijn leven vind ik.
Zinds Henniequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Hij mag wel weer eens een beetje geluk hebben in zijn leven vind ik.
Benjamin
Isabella
en nu weer Yasmine .
Ja het is waarschijnlijk gevaarlijk als Harmsen om je gaat geven
Do it again now
Voorspelbaar dat Valerie Robert ging versieren. Dat is 't.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh, vind van niet. Ik had dus niet gedacht dat het verhaallijn van Barbara/Valerie over Robert zou gaan, maar eerder om Charlie. 1 Verrassende wending!
Iedereen had verwacht dat Laura/Dennis verhaallijn lang ging duren, is gelijk ontknoopt. Verrassende wending!
Yasmin dood, Stefano leeft nog. Verrassende wending! (dacht dat beiden dood zouden gaan)
Dorothea en Jef = ranzig. Geen verrassende wendingMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
nog zo'n incest verhaal..
wat was rien hoogendoorn ook al weer van frits?
broer?![]()
Dacht ik ook aan. Maar misschien is dat omdat hij verdrietig moest spelen? Dan praat je wel vaker van binnenuit (wat hees dus). Ik ben benieuwd naar zijn onthullingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of leek het alsof hij met moeite zijn mond kon bewegen?
Had het totaal niet zien aankomen tot aan het zwembadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voorspelbaar dat Valerie Robert ging versieren. Dat is 't.
Hij was amper 2 minuten in beeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Deze aflevering was fantastisch. Jack Woods is erg leuk![]()
!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:halfbroer, Frits was van de huishoudster ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
broer?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:Halfbroer, Rien was ouder en van mevrouw Hoogendoorn, Frits was van een matraise: Tonnie van Houten(bastaard).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
broer?Een heer met stijl![]()
Weer iets, hoewel dat ook mijn eerste opmerking wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was amper 2 minuten in beeld!
![]()
Maar vond het wel interessant worden toen Jack toevallig "Jef Alberts" hoorde. Hij gaat hem morgen opzoeken
Wat ben jij toch een jankerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was amper 2 minuten in beeld!
![]()
![]()
Een heer met stijl![]()
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een jankerd![]()
![]()
Als Dian er is, en we hebben de nieuwe leader en zo. Dan gaan we weer een nieuwe marathon houden
Favoriete huidige personage
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Maar wat moet Dian trouwens op de begravenis van Yasmine?![]()
Je bedoelt dus tournamentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Als Dian er is, en we hebben de nieuwe leader en zo. Dan gaan we weer een nieuwe marathon houden
Favoriete huidige personage
Misschien komt Robert haar wel tegen in Portugal, daar naar toe was Ludo haar en Huib toch achterna gereisd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?
Een heer met stijl![]()
Ik denk dat ze terug is gekomen omdat ze iets van Jack heeft gehoord van iemand dat hij alles wil gaan onthullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?![]()
![]()
Een marathonquote:![]()
GTST sterren die allemaal de marathon lopen? Dan wed ik op Wik
Zo erg is het niet (TT).
Eerst was Yasmin leuk, later niet meer.
Nu L-l-laura er nog uit en het feest is compleet.
Ik volg het niet meer trouwens.
![]()
Laura en Dennis vind ik eigenlijk op dit moment het leukste van allemaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef Airelle het volgende:
Zo erg is het niet (TT).
Eerst was Yasmin leuk, later niet meer.
Nu L-l-laura er nog uit en het feest is compleet.
Ik volg het niet meer trouwens.
Laura of Linda moeten het laatste plaatje in de leader krijgen
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar Ray. Wat gaat hij met Janine doen![]()
En wie gaat haar redden
Linda komt weer terugquote:
UIt welke steen ben jij ondergekropen?Friends don't let friends remain beardless...![]()
Zou wel mooi zijn. Robert de eerste en Laura de laatstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
Laura of Linda moeten het laatste plaatje in de leader krijgen![]()
Of anders Dian of Jack. Niet Ray
Blijkbaar niemand, want ze zit meer dan een week opgesloten, en Nina boeit het niks. Zij gaat lekker party-en!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef Frey het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar Ray. Wat gaat hij met Janine doen![]()
En wie gaat haar redden![]()
![]()
![]()
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....quote:aaaaaaaah de klok en de klepelquote:UIt welke steen ben jij ondergekropen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijkbaar niemand, want ze zit meer dan een week opgesloten, en Nina boeit het niks. Zij gaat lekker party-en!![]()
Ik hoop op Ludo. Dat is gewoon de perfecte manier om het ultieme koppel weer bij elkaar te brengen
oh en ik vind Jef en Dorothea echt belachelijk, en Barbara en Robert ook......
wat is er mis met verstokte vrijgezellen?!
Harmsen doet het al jaren [alleen Hennie kwam even storen] & horen jullie iemand klagen?!??!?![]()
My words...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....
[..]![]()
Barbara en Robert is leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
Harmsen doet het al jaren [alleen Hennie kwam even storen] & horen jullie iemand klagen?!??!?Jef en Dorothea
![]()
![]()
![]()
Robert en Barbara blijf je af! Leuk koppelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
Harmsen doet het al jaren [alleen Hennie kwam even storen] & horen jullie iemand klagen?!??!?
Ik vind Barbara en Robert wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
Das nou de leukste spoiler die ik heb gelezen de afgelopen tijd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
Ik vind Dorothea echt zo`n personage wat volgend jaar al uit de serie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel![]()
![]()
![]()
wat is er in Godsnaam leuk aan Barbara en Robert?!
het is zo fucking ongeloofwaardig dat áltijd íedereen op Robert valt....
die man heeft nul sex-apeal, gaat cokesneuvend door het leven en is niet eens sympathiek!
als ze dan toch een kerel wil, laat haar dan die Wout maar weer eens bellen![]()
![]()
Ik neem aan dat vanaf volgende week dat nieuwe karakter de serie inkomt, aankomende woensdag: Thomas nogiets, het vriendje van Nina. Zal wel heftig zoenen worden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Barbara en robert zijn duf!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
My words...![]()
![]()
![]()
Nu ben ik het een keertje eens met jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....![]()
![]()
LOL hier nog éénquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
Ja maar echt..
Ik ga binnekort soaploos door het leven.
![]()
![]()
Allemaal mensen voor de fanclub van Svensational![]()
Ik vind GTST alweer een stuk leuker en vooral de komende 3 afleveringen zien er al goed uit
en hier word jij blij van??!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef Nano het volgende:
Ik neem aan dat vanaf volgende week dat nieuwe karakter de serie inkomt, aankomende woensdag: Thomas nogiets, het vriendje van Nina. Zal wel heftig zoenen worden.![]()
OMG you've gót to be kidding..............![]()
![]()
Wat heb jij toch met jongere mannenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
wat is er in Godsnaam leuk aan Barbara en Robert?!
het is zo fucking ongeloofwaardig dat áltijd íedereen op Robert valt....
die man heeft nul sex-apeal, gaat cokesneuvend door het leven en is niet eens sympathiek!
als ze dan toch een kerel wil, laat haar dan die Wout maar weer eens bellen![]()
Ennuh, als ik op die leeftijd netals Robert uitzag, was ik dolblij
Vergeet niet datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hier word jij blij van??!?
OMG you've gót to be kidding..............
Nano - Geboortedatum: 1989-01-03
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
Allemaal mensen voor de fanclub van Svensational![]()
lieve jongen, onze bovenstebeste Sven is bij mij in de leer geweest!
en je moest eens weten hoe trots ik vandaag op hem benah je hebt vast in je glazen bol gekeken?!quote:Ik vind GTST alweer een stuk leuker en vooral de komende 3 afleveringen zien er al goed uit![]()
een terugkomst van een bekende is leuk, maar eenmaal gespeelt door een nieuw karakter is het meestal een totaal nieuw personage, toevallig met dezelfde naam... ik zeg: eerst zien, dan geloven![]()
niks mis met groene blaadjes, en ook niet met oude knarrenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat heb jij toch met jongere mannen![]()
Ennuh, als ik op die leeftijd netals Robert uitzag, was ik dolblij
maar Robert heeft een charismaloze rotkop [kan hij ook niks aan doen],
dus voor die look zou ik passen als ik jou was![]()
![]()
Hij is zelfs zo goed geworden, dat hij jou heeft overtroffen. Want hoe negatief hij ook is, hij laat me steeds weer lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheid
en je moest eens weten hoe trots ik vandaag op hem ben
[..]![]()
En de recast is inderdaad even afwachten, maar de verhaallijn zelf kan interessant worden. Vooral nu het er steeds meer op begint te lijken dat er geen Dian vs Ludo verhaallijn komt (wat we al zo vaak gezien hebben), maar een Dian vs Jack lijn. Ik ben benieuwd of het waar is.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Boeindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef Nano het volgende:
Do it again now
Dat klagen is best leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheid
en je moest eens weten hoe trots ik vandaag op hem ben!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is zelfs zo goed geworden, dat hij jou heeft overtroffen. Want hoe negatief hij ook is, hij laat me steeds weer lachen![]()
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.![]()
Gatverdamme, neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.![]()
Ik vind die hele verhaallijn wel boeiend, maar ook erg fout
Dat kan niet. DNA test en zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee![]()
Ik vind die hele verhaallijn wel boeiend, maar ook erg fout
Maar wel een zeer foute DNA test... niet eens opgevallen dat PA en ZOON zelfde DNA hebben die een kind krijgen van MA...
Robert en Valerie
Dorothea en JefGeen chemie
Bingen Sjors
![]()
Kortom, geen leuke liefdesstelletjes in GTST.. Moet wel weer komen vind ik. Een leuk oud dametje voor Harmsen bijvoorbeeld, die mag ook wel weer eens wat meer in beeld!![]()
Waarom noemen jullie hem nu ineens Dennis-Arnie, er was een baby die Dennis heette en een die Arnie heette, maar geen enkele die Dennis-Arnie heetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.![]()
Wat Barbara en Robert betreft, ik vind dat ook maar stom, maar dit is gewoon gebrek aan inspiratie, want wat moesten ze anders met Barbara en Robert doen.
Dat het koppel op zicht stom is ligt volgens mij aan Barbara, want in tegenstelling tot jullie vind ik haar juist stom: kil, ijzig en irritant-opgeruimd en die zinnetje van haar
"ik ga zo naar bed"![]()
"Ik denk dat je maar beter kunt gaan"![]()
"Laat haar maar eventjes"![]()
En allemaal met die zogenaamde perfecte opgeruimde ijzige kalmte![]()
In het begin was ze leuker
Een heer met stijl![]()
Ik vind Barbara juist weer leuker worden en mede dankzij Robert. Minder gezeur dan in de tijd van Barbara en Jef. Totdat Linda terugkeert
Robert kan Miss Dekker nog geen dag weerstaan.......
andersom wel, natuurlijk [mag ik hopen tenminste]![]()
Ik heb Barbaba sinds dat verhaal met die draagmoeder nooit meer leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef Frey het volgende:
Ik vind Barbara juist weer leuker worden en mede dankzij Robert. Minder gezeur dan in de tijd van Barbara en Jef. Totdat Linda terugkeert![]()
![]()
Valerie trouwens ook niet maar die is dan ook gewoon ziek, toen ze de serie in kwam zat ze Barbara met al haar vermogens te pesten, ging in hetzelfde bed als Jef slapen en ging alleen met Robert om om Barbara dwars te zitten, maarja die ging ze uiteindelijk wel echt leuk vinden.
Daarna ging ze ineens Sil claimen, in eerste instantie tegenover Dennis en daarna tegen zijn bloedeigen moeder en kreeg Robert ook zover.
Toen Ludo, ze had in het begin totaal geen belangstelling voor hem, zette hem zelfs het hotel uit toen hij failliet was, maar zodra Barbara met hem aanpapte moest Valerie hem ineens ook hebben.
En nu Barbara Robert wilt, wilt Valerie dat ineens ook weer, echt ziekelijke gestoorde jaloezie
Een heer met stijl![]()
Linda zal echt niet in Robert's armen vallen hoor. Dat wordt eerder Dennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
andersom wel, natuurlijk [mag ik hopen tenminste]
Bitchfight met Laura
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
Maar wel een zeer foute DNA test... niet eens opgevallen dat PA en ZOON zelfde DNA hebben die een kind krijgen van MA...![]()
Zo had ik het nog niet bekeken
.
* gruweltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Linda zal echt niet in Robert's armen vallen hoor. Dat wordt eerder Dennis
die mislukte Ken is dan toch zeker allang weg?!![]()
En die wordt haar fataalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
echt ziekelijke gestoorde jaloezie![]()
![]()
Had ze maar niet mee moeten komen naar Portugal. Maarja, anders was het ook maar saai geweest, hè
Kijk als Linda er al die tijd in was gebleven had ze misschien nooit meer iets met Robert gehad, maar omdat makers verwachten dat jullie zoiets verwachten gaan ze dat misschien nog doen ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
andersom wel, natuurlijk [mag ik hopen tenminste]
Na die affaire in seizoen 4 hebben Linda en Robert er nog 4 seizoen samen ingezeten zonder dat er ooit iets gebeurde.
Die 2 waren niet echt water en vuur zoals Ludo en Janine, Peter en Suzanne, Frits en Martine en Robert en Laura die elkaar maar bleven opzoeken, het was volgens mij maar echt een slippertje net als Laura en Jef destijds.Een heer met stijl![]()
waarom moet altijd iedereen wat met iemand krijgen?!?
laat ze toch lekker single blijven, scheelt een hoop gezeik
[af en toe een scharrel is goedgekeurd]![]()
Dat is al eens besproken, ten eerste is het DNA natuurlijk nooit 100% gelijk maar delen ervan dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan niet. DNA test en zo...
Maar wel een zeer foute DNA test... niet eens opgevallen dat PA en ZOON zelfde DNA hebben die een kind krijgen van MA...
mogelijke vader 1 wordt vergeleken met de zoon en
mogelijke vader 2 wordt vergeleken met de zoon, maar
vader 1 niet met vader 2 natuurlijk
Een heer met stijl![]()
Maar er zijn ook koppels die ze bij elkaar moeten laten komen en dan ook samen moeten laten blijven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Want hoe moeten zijn nou weten dat mogelijke vader 1 de mogelijke vader is van mogelijke vader 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is al eens besproken, ten eerste is het DNA natuurlijk nooit 100% gelijk maar delen ervan dus
mogelijke vader 1 wordt vergeleken met de zoon en
mogelijke vader 2 wordt vergeleken met de zoon, maar
vader 1 niet met vader 2 natuurlijk![]()
Ja maar dat is in de soap wereld meestal te saai, kijk maar naar Jef en Barbara die zijn volgens mij het langst zonder problemen bij elkaar gebleven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Maar er zijn ook koppels die ze bij elkaar moeten laten komen en dan ook samen moeten laten blijven.
Hoe ze dat bij Robert en Laura deden was wel leuk, over het algemeen bij elkaar, maar ieder van tijd tot tijd affaires tijdens het huwelijk dat voor de nodige drama zorgde
Een heer met stijl![]()
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Want hoe moeten zijn nou weten dat mogelijke vader 1 de mogelijke vader is van mogelijke vader 2![]()
Omdat vast te stellen moet je vader 1 en 2 echt specifiek met elkaar vergelijken.
Een heer met stijl![]()
er is geen seizoen geweest waarin niet vreemdgegaan werd door één van de tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar dat is in de soap wereld meestal te saai, kijk maar naar Jef en Barbara die zijn volgens mij het langst zonder problemen bij elkaar gebleven.![]()
![]()
Je hebt zo juist nog een plot hole ondektquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.
Omdat vast te stellen moet je vader 1 en 2 echt specifiek met elkaar vergelijken.![]()
Do it again now
Das een goeie jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.
Dat is dus niet waar, Jef is 1 keer vreemdgegaan met Anouk in het laatste seizoen dat ze bij elkaar waren en in dat zelfde seizoen ging Barbara vreemd met Wout.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
er is geen seizoen geweest waarin niet vreemdgegaan werd door één van de twee
Barbaba is nog een keer extra vreemd gegaan met de vader van Charlie en Morris: David.
Betrekkelijk weinig voor een soap huwelijkEen heer met stijl![]()
Maar Jef zag Isabella ook wel zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, Jef is 1 keer vreemdgegaan met Anouk in het laatste seizoen dat ze bij elkaar waren en in dat zelfde seizoen ging Barbara vreemd met Wout.
Barbaba is nog een keer extra vreemd gegaan met de vader van Charlie en Morris: David
Niet echt dus, ze maken geen foutje je ontdekt de gelijkenis tussen de 2 mogelijke vaders niet bij een DNA test, daar wordt niet naar gekekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt zo juist nog een plot hole ondekt
Een heer met stijl![]()
Ik vind trouwens wel dat het tijd wordt dat de Fischers een ander huis gaan zoeken. Dat huis is van Jef Alberts en van niemand anders. Denk eens terug aan de mooie tijd met Jef en Sylvia. Was dat niet een droomkoppel?
Misschien komt Dian de Fischers het huis uit pesten
Die heeft ie zo ongeveer 1 zoen gegevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Jef zag Isabella ook wel zitten![]()
Dat vond ik ook zo een slap lijntje, slechts geïnspireerd door American Beauty, die man wilde toen hij boven z'n dochters vriendin lag ook ineens niet meer
Een heer met stijl![]()
no way! die hebben een verhouding gehad hoor....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die heeft ie zo ongeveer 1 zoen gegeven
misschien [hopelijk] niet gesext maar toch, helemaal zuiver was het niet![]()
En dat waren nou weer mensen die ik niet uit kon staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik vond Noukiepoeki trouwens wel stoer
en Wout ook............![]()
Vooral die Anouk vond ik verschrikkelijk. Kwam ze later ook nog terug
Dat met Remco was geen vreemdgaan want het was toen even officieel uit tussen Barbara en Jef, Jef had haar duidelijk gemaakt dat ze zonder hem verder moestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
Barbara is ook nog vreemd gegaan met Remco
en Jef idd met Isabella [hoe ziek]
en met zijn AmiEen heer met stijl![]()
Ze kan wel bij Harmsen intrekken. Dat zal Yasmin vast niet erg vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Frey het volgende:
Misschien komt Dian de Fischers het huis uit pesten![]()
![]()
![]()
Die vond ik beter bij Jef passen dan Doortje, mijnheer Harmsen pas beter bij haar vind ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat waren nou weer mensen die ik niet uit kon staan![]()
Vooral die Anouk vond ik verschrikkelijk. Kwam ze later ook nog terug![]()
Ze is echt zo een oma'tje terwijl Jef toch duidelijk iemand is van de middelbare leeftijdEen heer met stijl![]()
ja hallo, dat was tijdens zo'n geinig delirium van 'm....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat met Remco was geen vreemdgaan want het was toen even officieel uit tussen Barbara en Jef, Jef had haar duidelijk gemaakt dat ze zonder hem verder moesten
officieel waren ze natuurlijk nog gewoon bij elkaar en was het júist geen moment voor bedrog
maar goed, toen was Barbara ook nog stoer en draaide ze haar hand daar niet voor om
ik weet niet meer wie het hier zei, maar ze is idd echt een sufkut geworden. Valerie trouwens ook![]()
precies, een beetje afwisseling na die suffe Stefano, daar zegt ons Yasmintje geen nee tegenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze kan wel bij Harmsen intrekken. Dat zal Yasmin vast niet erg vinden.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens, die Fischer zijn allemaal even erg, ik heb nu Barbaba en Valerie gehad, maar dan Charlie nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Frey het volgende:
Ik vind trouwens wel dat het tijd wordt dat de Fischers een ander huis gaan zoeken. Dat huis is van Jef Alberts en van niemand anders. Denk eens terug aan de mooie tijd met Jef en Sylvia. Was dat niet een droomkoppel?
Misschien komt Dian de Fischers het huis uit pesten![]()
Okee ze denkt nu meer aan anderen en is ook weleens begaan met anderen, maar nog altijd zit zij in een slachtoffer rol, iedereen moet altijd maar medelijden met haar hebben, ze heeft het altijd zwaar, ze is zielig, ze verdient de steun van anderen, die krijgt ze ook in volle overvloed en toch maar altijd zeiken.
Het lijkt net of de hele familie Alberts/Fischer meer om Charlie geeft dan om MorrisEen heer met stijl![]()
Ik heb Valerie nooit anders gekendquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar ze is idd echt een sufkut geworden. Valerie trouwens ook![]()
Elle van Rijn is trouwens wel flink verouderd, hè? Als ze breed lacht, dan verfrommelt haar gezicht helemaal.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik zal blij zijn als Val donderdag haar naam eer aan gaat doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
Valerie trouwens ook![]()
![]()
misschien moet ze even naar Dr. Frommel voor een Botoxje....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef Frey het volgende:
Ik heb Valerie nooit anders gekend![]()
Elle van Rijn is trouwens wel flink verouderd, hè? Als ze breed lacht, dan verfrommeld haar gezicht helemaal.
in het begin was ze nog wel leuk, toen ze met Bar ging liggen rollen in de Rozenboom
maar dat Charlie-gejank heeft haar veel te soft en zeikerig gemaakt
daarna ook nog die nietszeggende affaire met Ludo........ exit Valerie dus![]()
Ik verheug me op Dian..
Oh wee als die rode de rol verpest..
Ik dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
misschien moet ze even naar Dr. Frommel voor een Botoxje....![]()
![]()
![]()
Het meeste ergelijke verhaallijn van de Fischers is wel dat Valerie-Charlie-Barbara-moeder-dochter lijntje, dat is begonnen sinds Valerie erin kwam en het gaat binnenkort eindelijk stoppenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moet ze even naar Dr. Frommel voor een Botoxje....
in het begin was ze nog wel leuk, toen ze met Bar ging liggen rollen in de Rozenboom
maar dat Charlie-gejank heeft haar veel te soft en zeikerig gemaakt
daarna ook nog die nietszeggende affaire met Ludo........ exit Valerie dus
Een heer met stijl![]()
Charlie 1 was zoveel leuker; niet alleen de actrice, maar ook de rolquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar dan Charlie nog.
was ze nog nog vrolijk en naïef, nu is het echt zo'n humorloze tuthola
ik kan Lieke inmiddels wel íets beter verdragen, maar 't is toch geen AukjeLOL dat is toch ook zo?! zo'n loser-zoontje is om je voor dood te schamenquote:Het lijkt net of de hele familie Alberts/Fischer meer om Charlie geeft dan om Morris![]()
![]()
Vooral hier heeft ze het nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien moet ze even naar Dr. Frommel voor een Botoxje....![]()
En dat was al in seizoen 13. Normaal merk je het niet zo snel, tenzij ze begint te huilen of te lachen.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Eigenlijk he schopten Kim en Julian gewoon veel meer kont dan Charlie en Morris, echt zoals die laatste 2 zich gedragen is gewoon niet realistisch meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het meeste ergelijke verhaallijn van de Fischers is wel dat Valerie-Charlie-Barbara-moeder-dochter lijntje, dat is begonnen sinds Valerie erin kwam en het gaat binnenkort eindelijk stoppen![]()
Goed idee van de makers dat ze 'de school' weer terug willen brengen.
Als ik moest kiezen tussen het broer/zus duo Kim/Julian en Charlie/Morris zou ik kiezen voor de eersteEen heer met stijl![]()
Kijk, en dat is nou weer iets waar we het helemaal over eens zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Charlie 1 was zoveel leuker; niet alleen de actrice, maar ook de rol
ik kan Lieke inmiddels wel íets beter verdragen, maar 't is toch geen Aukje
[..]. Zie je wel dat het kan
![]()
Aukje zal voor mij altijd "de" Charlie blijven
oei Elle.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:55 schreef Frey het volgende:
Vooral hier heeft ze het nodig![]()
[afbeelding]
En dat was al in seizoen 13. Normaal merk je het niet zo snel, tenzij ze begint te huilen of te lachen.![]()
![]()
![]()
![]()
Kim en Julian waren allebei gewoon erg goed gecastquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk he schopten Kim en Julian gewoon veel meer kont dan Charlie en Morris, echt zoals die laatste 2 zich gedragen is gewoon niet realistisch meer.
en ze kregen allebei een sterk verhaal [Kim met Sylvia, Julian met dat bastaardzoongebeuren]
zo'n Morris is 3x verkeerd gecast én een rol van niks....nouquote:Goed idee van de makers dat ze 'de school' weer terug willen brengen.![]()
![]()
Wat Charlie betreft, daar ben ik het helemaal met je eens, die Lieke is iets te bitcherig, en daar kick is dus niet op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
Charlie 1 was zoveel leuker; niet alleen de actrice, maar ook de rol
ik kan Lieke inmiddels wel íets beter verdragen, maar 't is toch geen Aukje
[..]
LOL dat is toch ook zo?! zo'n loser-zoontje is om je voor dood te schamen
Wat Morris betreft; raar dat ze geen lijntje verzinnen waar Morris jaloers wordt op Charlie, nu is het namelijk gegrond, waarom Valerie en Barbara elkaar zieken is voor de kijker eigenlijk onbekend.Een heer met stijl![]()
ik weet het goed met je gemaakt:
Morris krijgt meer aandacht.... doordat Val hem meetrekt die berg af!
deal?!![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar ik denk niet dat het nog hetzelfde zal worden. Ik zie de jongeren van nu nog niet zo snel naar school gaan. Dan moeten er weer wat meer bij komen. En Harmsen als Conciërge zie ik ook niet meer zo snel gebeuren. En Wil de Smetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Goed idee van de makers dat ze 'de school' weer terug willen brengen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:04 schreef Iwan1976 het volgende:Betty was leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waren altijd wel leuke lijntjes hoor, Marc de Waal die het met zijn leerlinge Annette deed.quote:
Wil de Smet die eerst gepest werd en opgesloten werd door haar leerlinge Sonja
Hedwig en Kim die mijnheer Harmsen en Wil hadden opgesloten om ze te koppelen.
Hedwig die werd geterrorisseerd door die leerkracht Justus van Ommeren en ook werd gepest door die kakkers.
Wat deden de Meerdijkse jongeren van de afgelopen jaren?
Morris probeerde steeds op een snelle valse maar knullige manier rijk te worden, maargoed hij doet ten minste wat.
Charlie heeft volgens mij sinds het stoppen met school geen ruk uitgevoerd, behalve haar Scala baantje.
Milan kluste wat bij als DJ, maar van een (vervolg)opleiding was ook geen sprake.Een heer met stijl![]()
dit waren leuke lijntjes jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waren altijd wel leuke lijntjes hoor, Marc de Waal die het met zijn leerlinge Annette deed.
Wil de Smet die eerst gepest werd en opgesloten werd door haar leerlinge Sonjabij Kim op school denk ik vooral aan die enge Che en dat suffe vegetariërslijntjequote:Hedwig en Kim die mijnheer Harmsen en Wil hadden opgesloten om ze te koppelen.
Hedwig die werd geterrorisseerd door die leerkracht Justus van Ommeren en ook werd gepest door die kakkers.
maar goed, ik was zelf ook aardig puber-af, dus dat zal wel meegespeeld hebbenwas zij niet even kapster?!?quote:Charlie heeft volgens mij sinds het stoppen met school geen ruk uitgevoerd, behalve haar Scala baantje.![]()
Dat zou ik echt zwaar klote vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Arnie had van Robert en Laura moeten blijven
Stefano van Ludo en Sophia
En Charlie van Barbara en David
Al dat gekloot met die familieverbanden heeft de zaak alleen maar stommer gemaakt
Een heer met stijl![]()
Vond het wel lachen. Hedwig werd vegetariër en toen moest ze zeewier eten van Harmsen ofzoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..
bij Kim op school denk ik vooral aan die enge Che en dat suffe vegetariërslijntje
maar goed, ik was zelf ook aardig puber-af, dus dat zal wel meegespeeld hebben![]()
Als ze een 10 voor Frans haalde, dan moest Harmsen ook vegetarisch worden. Dat deed ze, maar toen kwam Harmsen expres met dat smerige zeewier![]()
Later zag kim Hedwig op straat met een grote worst
en model...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
was zij niet even kapster?!?![]()
Ja okee ze werkten wel maar al die jongeren kregen maar bijbaantjes, terwijl die oude jongeren uit Meerdijk toch een maatschappelijke positie verwierfen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit waren leuke lijntjes ja
[..]
bij Kim op school denk ik vooral aan die enge Che en dat suffe vegetariërslijntje
maar goed, ik was zelf ook aardig puber-af, dus dat zal wel meegespeeld hebben
[..]
was zij niet even kapster?!?
Anita een hotel en later een theater, Linda een boutique
Peter een opvangcentrum![]()
Nou ja niet overtuigend misschien , maar ik vond de oudere jongeren (hmmm vreemd woordcombinatie) leuker dan de huidige
Een heer met stijl![]()
Mee eens. Stel je voor dat ze met Robert en Jef gingen klooien, dat zou een waar dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zwaar klote vinden![]()
Arnie had van Robert en Laura moeten blijven
Stefano van Ludo en Sophia
En Charlie van Barbara en David
Al dat gekloot met die familieverbanden heeft de zaak alleen maar stommer gemaakt![]()
ja dát was wel leuk, Hedwig was echt zo'n stom hert altijd....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Frey het volgende:
Vond het wel lachen. Hedwig werd vegetariër en toen moest ze zeewier eten van Harmsen ofzo![]()
Als ze een 10 voor Frans haalde, dan moest Harmsen ook vegetarisch worden. Dat deed ze, maar toen kwam Harmsen expres met dat smerige zeewier![]()
Later zag kim Hedwig op straat met een grote worst![]()
net als toen ze die beer had gekocht, hoe bedenken ze het
maar terugkomend op die vega-lijn: ik bedoelde vooral dat Kim er níet leuker van werd![]()
![]()
Stil nou! Straks breng je ze op ideeënquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Mee eens. Stel je voor dat ze met Robert en Jef gingen klooien, dat zou een waar dieptepunt zijn![]()
Een heer met stijl![]()
Wat ik ook zo lomp vond toen. Harmsen en Rik zaten krap bij kas, omdat ze veel hadden betaald voor Hedwigs studie en vervolgens wint juist Hedwig de loterijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dát was wel leuk, Hedwig was echt zo'n stom hert altijd....
net als toen ze die beer had gekocht, hoe bedenken ze het![]()
Kon toch best leuk zijn, die Hedwig, maar de actrice is een verschrikkelijke doos geworden met haar oogdruppels voor katten
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stil nou! Straks breng je ze op ideeën![]()
![]()
Maar ze hebben de laatste tijd ook weinig nieuwe mensen laten komen. In de lange periodes van seizoen 14 is alleen Nick erbij gekomen
Dat was echt het gtst rampjaar vond ik, ik snap eigenlijk niet dat ik ben blijven kijken:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat ik ook zo lomp vond toen. Harmsen en Rik zaten krap bij kas, omdat ze veel hadden betaald voor Hedwigs studie en vervolgens wint juist Hedwig de loterij![]()
Kon toch best leuk zijn, die Hedwig, maar de actrice is een verschrikkelijke doos geworden met haar oogdruppels voor katten![]()
De klassieke AA&F studio werd verruilt voor de Garage
Laura's lange donkerblonde haren werden verruilt voor een eng bruin kippenkoppie
Dat Cleo-Laura-Philip lijntje begon
Aan het begin werd Kim ingeruild voor Charlie
De familie Fischer kwam de serie in
Stefano kwam de serie in en stopte sindien met slecht zijn voor eigen plezier (sluwe spelletjes), maar deed enkel slecht uit verdediging.
Dat was de eerste goedbedoelde gtst vernieuwing, hopelijk pakt het deze keer beter uitEen heer met stijl![]()
Ik heb nu net ook de promo voor de 3000e aflevering gezien![]()
Dat ziet er echt spannend uit
Waar bekijken jullie die promo's toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Frey het volgende:
Ik heb nu net ook de promo voor de 3000e aflevering gezien![]()
Dat ziet er echt spannend uit
Een heer met stijl![]()
Tijdens de reclameblokken op RTL 4quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar bekijken jullie die promo's toch?
Tijdens de reclame op tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar bekijken jullie die promo's toch?
Do it again now
Ook wel grappig dat hij nooit met zijn achternaam ergens genoemd werd. Normaal staat dat meteen bij de aftiteling, zelfs al wordt de naam niet genoemd.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik vind die Jack Woods moeilijk te verstaan?
Allemachtig, wat een mompelpikkie... (Of het ligt aan mijn katerkop)
En irritant zeg, die camera die wordt gebruikt in Portugal...![]()
Hij was in het begin inderdaad wat moeilijk te verstaan. Later was het weer duidelijker. Hopelijk blijft dat ook zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik kon hem wel goed verstaan hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
En irritant zeg, die camera die wordt gebruikt in Portugal...
En bij dat Portugal zet ik ook mijn twijfels, de cast is daar nu alweer binnen een korte tijd, ik hoop niet dat ze zo slechte verhaallijnen proberen te compenseren, net als B&A, he Frey
Een heer met stijl![]()
Het is geen vakantie, maar toch filmpjes
Ze staan in het teken van Govert Harmsen![]()
In die 2 filmpjes met Chris herken je ook de muziek van de brand![]()
En natuurlijk mag er dan ook wat reclame bij
Is dat echt of een droom???? Dat Harmsen die Chris neerschiet
??
Dat was helemaal echtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Is dat echt of een droom???? Dat Harmsen die Chris neerschiet
??
Leuke filmpjes.
En hij hoefde niet naar de gevangenisquote:???
Chris sloeg Harmsen in elkaar (dat filmpje stond eerder online) en toen werd Harmsen bang om de straat op te gaan. Benjamin gaf hem toen een pistool. Harmsen durfde toen niet meer naar buiten en toen gebeurde dit. Chris overleefde het en klaagde Harmsen aan en er kwam een rechtzaak. Harmsen werd echter ontoerekeningsvatbaar verklaard: hij was nog altijd het slachtoffer. En zo kwam hij terecht weer vijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij hoefde niet naar de gevangenis???
Azalaia toch?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat hij nooit met zijn achternaam ergens genoemd werd. Normaal staat dat meteen bij de aftiteling, zelfs al wordt de naam niet genoemd..
Ja, maar dat stond nooit in de aftitelingquote:
Altijd die geheimzinnige Ché
Heb je nog filmpjes van Che en Kim samen? Vond die twee altijd wel cool..
Als je er mij volgende week aan helpt herinneren, wordt dat het volgende thema
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Zullen we vanavond al iets van Dian gaan zien?![]()
![]()
![]()
"Jack wil van Jef weten waar Dian is."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Zullen we vanavond al iets van Dian gaan zien?![]()
Misschien
Woensdag 31 augustus
Jef is van plan om Charlie in te lichten over de dood van Yasmin, maar George wil dit absoluut niet hebben. Janine geeft Ludo de schuld van het ongeluk, aangezien hij volgens haar Stefano en Nick tegenover elkaar heeft uitgespeeld. Jack vraagt Jef waar hij Dian kan vinden, maar zij is dichterbij dan beiden denken..![]()
Dan kunnen we eindelijk zien wat Rixt er van bakt
Goh, heeft het iets met Marokko te maken en Beev is weer blijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
Heb je nog filmpjes van Che en Kim samen? Vond die twee altijd wel cool..
![]()
Waarom ga jij er toch altijd tussenuit als het eindelijk wat drukker wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh, heeft het iets met Marokko te maken en Beev is weer blij![]()
Janine moest echt voor 1 miliseconde lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat filmpje tussen mijnheer Harmsen en Janine![]()
Wanneerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom ga jij er toch altijd tussenuit als het eindelijk wat drukker wordt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine moest echt voor 1 miliseconde lachen![]()
Maar als je Harmsen dan ziet staan... Daar kun je ook niet lang boos op blijven
Gisteravond laatquote:
Maar je moet trouwens even die openingspost aanpassen, de nieuwe linkes staan er nog niet in. En topic 138 ontbreekt ook nog altijd in die lijst
Morgen doe ik datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Gisteravond laat
Maar je moet trouwens even die openingspost aanpassen, de nieuwe linkes staan er nog niet in. En topic 138 ontbreekt ook nog altijd in die lijst
Maar je moet me wel aan herinneren
Alles voor Auntie Anniequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef Nano het volgende:
Woensdag 31 augustus
Jef is van plan om Charlie in te lichten over de dood van Yasmin, maar George wil dit absoluut niet hebben.![]()
Hoe zal Barbara reageren op ValerieErg verrassendquote:Janine geeft Ludo de schuld van het ongeluk, aangezien hij volgens haar Stefano en Nick tegenover elkaar heeft uitgespeeld.
Dat is de interessantste verhaallijn van vandaagquote:Jack vraagt Jef waar hij Dian kan vinden, maar zij is dichterbij dan beiden denken..
Tante Val gaat kopje onder denk ik .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles voor Auntie Annie![]()
Hoe zal Barbara reageren op Valerie
![]()
Wie ben jij ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Zullen we vanavond al iets van Dian gaan zien?
Do it again now
Bij RTL Boulevard was net Rixt Leddy te zien, ze schijt in haar broek voor de reacties van de kijkers. Ook zag je Dian Alberts in een nieuw decor, waarschijnlijk haar kantoor. Ze was kwaad en smeet haar telefoon weg. Ze acteerde behoorlijk bagger, althans het zag er niet uit.![]()
Babette van Veen heeft al een week opnames achter de rug, en is over een maand te zien in GTST!![]()
Jij bent echt orgi hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:24 schreef Nano het volgende:
Bij RTL Boulevard was net Rixt Leddy te zien, ze schijt in haar broek voor de reacties van de kijkers. Ook zag je Dian Alberts in een nieuw decor, waarschijnlijk haar kantoor. Ze was kwaad en smeet haar telefoon weg. Ze acteerde behoorlijk bagger, althans het zag er niet uit.![]()
Do it again now
Ze post nu toch zo als hij ?quote:
Do it again now
Hoe is Linda destijds uit de serie geschreven?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Omdat Babette van Veen vanaf volgende maand weer vast in GTST zit.
Ze had Erik ontmoet in Brazilie toen ze vast zat vanwege onterecht drugs smokkel. Ze zat vast en de hoofd van de gevangenis of advocaat of zo, was Erik. Ze werden verliefd en nadat Linda vrij is gelaten is Erik mee terug gegaan naar Nederland en zijn ze getrouwd en toen weer terug naar Brazilie voor het werk van Erikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe is Linda destijds uit de serie geschreven?
Oh ja! Drugs smokkelen, ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had Erik ontmoet in Brazilie toen ze vast zat vanwege onterecht drugs smokkel. Ze zat vast en de hoofd van de gevangenis of advocaat of zo, was Erik. Ze werden verliefd en nadat Linda vrij is gelaten is Erik mee terug gegaan naar Nederland en zijn ze getrouwd en toen weer terug naar Brazilie voor het werk van Erik
Okee, Janine is nu boos omdat ze denkt dat Ludo verantwoordelijk is voor Yasmin's dood, maar waarom was ze daarvoor kwaad op 'm?
Wat is er gister met Sjors en het broertje van Jude Law gebeurt?
Ik neem aan dat hij de zoon van Frits van Houten is?President Camacho
Dat cursieve bericht is wel van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze post nu toch zo als hij ?![]()
!
Wat een saaie eerste helft. De komkommertijd is zeker alweer begonnen bij GTST. Stefano die logischerwijs verzuipt in zelfmedelijden, echt origineel.President Camacho
Ja incest verhaaltje nummer zoveelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er gister met Sjors en het broertje van Jude Law gebeurt?
Ik neem aan dat hij de zoon van Frits van Houten is?
Do it again now
Jij had gelijk over Charlie en Valeriequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Valerie: "het is toch niet gelukt?!"![]()
Do it again now
Het blijft mooi om Jef zo te zien flikkeren!
Sjors is verliefd en hij heeft haar gezoend?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja incest verhaaltje nummer zoveel
President Camacho
Nog niet maar Sjors is wel verliefd op hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Sjors is verliefd en hij heeft haar gezoend?
Do it again now
Wat een inteeltfamilie die familie Alberts.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.![]()
lees: wat een zieke gasten op de redactie van GTSTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een inteeltfamilie die familie Alberts.![]()
Oom en neef komen bij elkaar
Ik wil niet weten wat die op zondag thuis allemaal uitspoken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
lees: wat een zieke gasten op de redactie van GTST
Mooie scene nu tussen Stefano en Nick je ziet hoe Nick worstelt met ze houding
Do it again now
Stefano moet niet zo hypocriet doen, over drie maanden is ie Yasmin allang vergeten en is ie stapelverliefd op Dian.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Stefano: "Ik ga nog liever bij haar in de kist liggen"![]()
.
President Camacho
En dan ook nog die film die er achteraan komtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef cpcpb het volgende:
ja hoor ze zijn helemaal into incest..
wat belachelijk
Do it again now
Ik wil dat Stefano blijft. Kan nog leuk worden allemaal.
Ik vraag me af hoe het zal gaan met Charlie. Komt ze terug:
- Valerie dood
- Yasmin dood
- Jef hartaanvalFriends don't let friends remain beardless...![]()
Morgen de eerste dubbele aflevering met de begrafenis en de terugkeer van Dian
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Dian woont in Parijs... très original. Laat die TGV maar komen dan.![]()
Ik ook. Stefano en Nick lijken eindelijk een band te krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
Ik wil dat Stefano blijft. Kan nog leuk worden allemaal.
En de nieuwe leader tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
Morgen de eerste dubbele aflevering met de begrafenis en de terugkeer van Dian![]()
?
Niet. ik denk niet dat dat gebeurt. Nick en Stefano hadden opeens ook een band toen stefano het moeilijk had een tijdje terug (waarover weet ik niet meer)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook. Stefano en Nick lijken eindelijk een band te krijgen
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?![]()
![]()
Volgens mij donderdag al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
Die is toch pas vrijdag?![]()
![]()
Ja, maar dit is anders. Nick wil Stefano zelfs terughalen naar het bedrijfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet. ik denk niet dat dat gebeurt. Nick en Stefano hadden opeens ook een band toen stefano het moeilijk had een tijdje terug (waarover weet ik niet meer)
Volgens websites en tv-gidsen komt de nieuwe leader vrijdagquote:
Waarom? Dat had ze beter kunnen doen toen ze las dat hij blind was of faillietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?Een heer met stijl![]()
wordt al 'n behoorlijke Hall of Fame daar in de Koning..... Benjamin, Yasmin.... who's next
Dian in Parijs, dat hadden we natuurlijk kunnen weten: zéér origineel
en dat pubergepruts begint nu al??? Marieke Jr. had nog wel even weg mogen blijven![]()
![]()
Das een ONM grapje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom? Dat had ze beter kunnen doen toen ze las dat hij blind was of failliet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
Marieke Jr. had nog wel even weg mogen blijven![]()
Ze lijken inderdaad wel op elkaar
Nou, ik vond die Marieke te lelijk voor woordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ze lijken inderdaad wel op elkaar![]()
Nina niet hoor
Nina... is buitengewoon LELIJK!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, ik vond die Marieke te lelijk voor woorden![]()
Nina niet hoor
Kan nooit een dochter zijn van Janine
Maar hoe mooi Janine ook is, ze was weer lomp bezig vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... is buitengewoon LELIJK!!!
Kan nooit een dochter zijn van Janine
Altijd Ludo. Terwijl hij juist al die tijd gelijk had over martine...
Ze zoekt gewoon altijd iets om hem de schuld van te geven.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Omdat ze verliefd isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar hoe mooi Janine ook is, ze was weer lomp bezig vandaag
Altijd Ludo. Terwijl hij juist al die tijd gelijk had over martine...
Ze zoekt gewoon altijd iets om hem de schuld van te geven.
Ludo moet haar een keer gewoon stevig vastpakkenen
Nina met der varkensneusje. Geef mij Janine maar
.
President Camacho
Tja, Janine blijft toch zijn grote zwaktequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ze verliefd is
Ludo moet haar een keer gewoon stevig vastpakkenen
![]()
![]()
Morgen komt trouwens ook Ray in actie
Morgen en Vrijdag wordt echt megaspannend!!
Ik kan alleen vrijdag niet kijken![]()
Wordt opnemen dan! Alleen is onze video een beetje kapot.
Ik vraag het wel aan mijn baas, die neemt het wel op dan
Is de video nou nog steeds kapotquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
Morgen en Vrijdag wordt echt megaspannend!!
Ik kan alleen vrijdag niet kijken![]()
Wordt opnemen dan! Alleen is onze video een beetje kapot.
Ik vraag het wel aan mijn baas, die neemt het wel op dan
Of je heb je er in de vakantie weer een versleten?
En wat is je excuus om de 3000e GTST te missen?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: