Gister niet hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:08 schreef pberends het volgende:
Cliffs tussen de reclames door zijn soms nog interessanter.
Ja ik weet niet of hij de seizoenscliff bedoelde of de Laura-Guus cliff want die vond ik voor een standaard-cliff wel goed hoorquote:
pssst....t'is maar allemaal gespeeld hoor, eigenlijk hebben Laura en Dennis het nooit gedaan en zijn ze ook helemaal geen moeder en zoon, ze hebben alleen zitten doen alsof met 10 camera's om zich heenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:38 schreef Sweetheart1984 het volgende:
Ja die Laura... is met dr eigen zoon getrouwd geweest en heeft dingen gedaan met hem die... BAH!!!! Niet over nadenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DinsdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WoensdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DonderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: Mediakrantquote:Website GTST donderdag in nieuw jasje
Goede tijden, slechte tijden is sinds gisteren weer met nieuwe afleveringen te zien op RTL 4. Er keken bijna 1,6 miljoen mensen naar het begin van de nieuwe reeks. Aanstaande vrijdag wordt de RTL-soap in een nieuw jasje gestoken.
Vanaf dan heeft GTST niet alleen een nieuwe leader, maar ook een nieuw logo. Deze verandering heeft ook consequenties voor de officiële GTST-site. Donderdag 1 september wordt deze dan ook in een compleet nieuw jasje gestoken. Vanaf die dag is het nieuwe logo van GTST voor het eerst op de site te zien en de nieuwe leader op vrijdag vanaf 15.00 uur al te bekijken.
Dagelijks trekt GTST.nl meer dan 110.000 pageviews. Op de site kan men terecht voor nieuwtjes, exclusieve foto's, interviews en kijkjes achter de schermen. Niet alleen kan de bezoeker van alles lezen over zijn of haar favoriete acteur, men kan ook persoonlijk zijn vragen stellen. Zo is er op dins- dag 6 september vanaf 20.30 uur de mogelijkheid om via de site te videochatten met Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) en Marly van der Velden (Nina Sanders). De videochat duurt één uur.
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Volgens jou is alles bagger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: Mediakrant
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.![]()
![]()
Dus jij ookquote:.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ze mogen een voorbeeld nemen aan de ONM site van BNN, die mooi en overzichtelijk is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:45 schreef pberends het volgende:
Die site vernieuwen is nodig ook zeg. Wat een baggersite, je moet overal lid van worden en er staat allerlei verouderde bagger op.![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze mogen een voorbeeld nemen aan de ONM site van BNN, die mooi en overzichtelijk is.
quote:Favo ding: Een haarlok van Pascal![]()
Site van ONM is fantastisch.President Camacho
![]()
Vanaf hier zag ik haar dood al aankomen. Das niet zo gek als je die ontplofte pleeborstel op der kop ziet.President Camacho
Ik zag net die promo voor vrijdag, ik denk dat George Jef neer gaat schieten!!!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
wat een jong ding nog eigenlijk in het beginquote:
en dan te bedenken dat ze juist toen de halve cast afwerkte
leuk gedaan Frey![]()
![]()
Mooi Frey..
Wat is ze leuk he.. Zonde van die tattoo's.
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Yasmin mag niet dood!!!!!
Zo, dat wilde ik ff kwijt. Niet dat ik GTST nog kijk ofzo.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: