Ze post nu toch zo als hij ?quote:
Hoe is Linda destijds uit de serie geschreven?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Omdat Babette van Veen vanaf volgende maand weer vast in GTST zit.![]()
Ze had Erik ontmoet in Brazilie toen ze vast zat vanwege onterecht drugs smokkel. Ze zat vast en de hoofd van de gevangenis of advocaat of zo, was Erik. Ze werden verliefd en nadat Linda vrij is gelaten is Erik mee terug gegaan naar Nederland en zijn ze getrouwd en toen weer terug naar Brazilie voor het werk van Erikquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe is Linda destijds uit de serie geschreven?
Oh ja! Drugs smokkelen, ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze had Erik ontmoet in Brazilie toen ze vast zat vanwege onterecht drugs smokkel. Ze zat vast en de hoofd van de gevangenis of advocaat of zo, was Erik. Ze werden verliefd en nadat Linda vrij is gelaten is Erik mee terug gegaan naar Nederland en zijn ze getrouwd en toen weer terug naar Brazilie voor het werk van Erik
Dat cursieve bericht is wel van hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze post nu toch zo als hij ?![]()
Ja incest verhaaltje nummer zoveelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Wat is er gister met Sjors en het broertje van Jude Law gebeurt?
Ik neem aan dat hij de zoon van Frits van Houten is?
Jij had gelijk over Charlie en Valeriequote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Valerie: "het is toch niet gelukt?!"![]()
Sjors is verliefd en hij heeft haar gezoend?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja incest verhaaltje nummer zoveel![]()
Nog niet maar Sjors is wel verliefd op hemquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Sjors is verliefd en hij heeft haar gezoend?
lees: wat een zieke gasten op de redactie van GTSTquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een inteeltfamilie die familie Alberts.
Ik wil niet weten wat die op zondag thuis allemaal uitspoken.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef cpcpb het volgende:
[..]
lees: wat een zieke gasten op de redactie van GTST
En dan ook nog die film die er achteraan komtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:33 schreef cpcpb het volgende:
ja hoor ze zijn helemaal into incest..
wat belachelijk
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Dian woont in Parijs... très original. Laat die TGV maar komen dan.![]()
Ik ook. Stefano en Nick lijken eindelijk een band te krijgenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:
Ik wil dat Stefano blijft. Kan nog leuk worden allemaal.
En de nieuwe leader tochquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:37 schreef Frey het volgende:
Morgen de eerste dubbele aflevering met de begrafenis en de terugkeer van Dian![]()
Niet. ik denk niet dat dat gebeurt. Nick en Stefano hadden opeens ook een band toen stefano het moeilijk had een tijdje terug (waarover weet ik niet meer)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook. Stefano en Nick lijken eindelijk een band te krijgen![]()
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?
Volgens mij donderdag al.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
Die is toch pas vrijdag?
Ja, maar dit is anders. Nick wil Stefano zelfs terughalen naar het bedrijfquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet. ik denk niet dat dat gebeurt. Nick en Stefano hadden opeens ook een band toen stefano het moeilijk had een tijdje terug (waarover weet ik niet meer)
Volgens websites en tv-gidsen komt de nieuwe leader vrijdagquote:
Waarom? Dat had ze beter kunnen doen toen ze las dat hij blind was of faillietquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal haar eerste scene ook in Parijs en leest ze in de krant over mogelijke Ludo Sanders Inc en besluit ze de TGV te pakken naar Meerdijk?
Das een ONM grapje...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarom? Dat had ze beter kunnen doen toen ze las dat hij blind was of failliet
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:47 schreef babette21 het volgende:
Marieke Jr. had nog wel even weg mogen blijven
Nou, ik vond die Marieke te lelijk voor woordenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ze lijken inderdaad wel op elkaar
Nina... is buitengewoon LELIJK!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Nou, ik vond die Marieke te lelijk voor woorden![]()
Nina niet hoor
Maar hoe mooi Janine ook is, ze was weer lomp bezig vandaagquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nina... is buitengewoon LELIJK!!!
Kan nooit een dochter zijn van Janine
Omdat ze verliefd isquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar hoe mooi Janine ook is, ze was weer lomp bezig vandaag
Altijd Ludo. Terwijl hij juist al die tijd gelijk had over martine...
Ze zoekt gewoon altijd iets om hem de schuld van te geven.
Tja, Janine blijft toch zijn grote zwaktequote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ze verliefd is
Ludo moet haar een keer gewoon stevig vastpakkenen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |