Ja okee ze werkten wel maar al die jongeren kregen maar bijbaantjes, terwijl die oude jongeren uit Meerdijk toch een maatschappelijke positie verwierfen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit waren leuke lijntjes ja
[..]
bij Kim op school denk ik vooral aan die enge Che en dat suffe vegetariërslijntje
maar goed, ik was zelf ook aardig puber-af, dus dat zal wel meegespeeld hebben
[..]
was zij niet even kapster?!?
Mee eens. Stel je voor dat ze met Robert en Jef gingen klooien, dat zou een waar dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zwaar klote vinden![]()
Arnie had van Robert en Laura moeten blijven
Stefano van Ludo en Sophia
En Charlie van Barbara en David
Al dat gekloot met die familieverbanden heeft de zaak alleen maar stommer gemaakt![]()
ja dát was wel leuk, Hedwig was echt zo'n stom hert altijd....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:10 schreef Frey het volgende:
Vond het wel lachen. Hedwig werd vegetariër en toen moest ze zeewier eten van Harmsen ofzo![]()
Als ze een 10 voor Frans haalde, dan moest Harmsen ook vegetarisch worden. Dat deed ze, maar toen kwam Harmsen expres met dat smerige zeewier![]()
Later zag kim Hedwig op straat met een grote worst![]()
Stil nou! Straks breng je ze op ideeënquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Mee eens. Stel je voor dat ze met Robert en Jef gingen klooien, dat zou een waar dieptepunt zijn![]()
Wat ik ook zo lomp vond toen. Harmsen en Rik zaten krap bij kas, omdat ze veel hadden betaald voor Hedwigs studie en vervolgens wint juist Hedwig de loterijquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dát was wel leuk, Hedwig was echt zo'n stom hert altijd....
net als toen ze die beer had gekocht, hoe bedenken ze het
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Stil nou! Straks breng je ze op ideeën![]()
Dat was echt het gtst rampjaar vond ik, ik snap eigenlijk niet dat ik ben blijven kijken:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat ik ook zo lomp vond toen. Harmsen en Rik zaten krap bij kas, omdat ze veel hadden betaald voor Hedwigs studie en vervolgens wint juist Hedwig de loterij![]()
Kon toch best leuk zijn, die Hedwig, maar de actrice is een verschrikkelijke doos geworden met haar oogdruppels voor katten![]()
Waar bekijken jullie die promo's toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef Frey het volgende:
Ik heb nu net ook de promo voor de 3000e aflevering gezien![]()
Dat ziet er echt spannend uit![]()
Tijdens de reclameblokken op RTL 4quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar bekijken jullie die promo's toch?
Tijdens de reclame op tvquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar bekijken jullie die promo's toch?
Ook wel grappig dat hij nooit met zijn achternaam ergens genoemd werd. Normaal staat dat meteen bij de aftiteling, zelfs al wordt de naam niet genoemd.quote:
Hij was in het begin inderdaad wat moeilijk te verstaan. Later was het weer duidelijker. Hopelijk blijft dat ook zoquote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik vind die Jack Woods moeilijk te verstaan?
Allemachtig, wat een mompelpikkie... (Of het ligt aan mijn katerkop)
Ik kon hem wel goed verstaan hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Ik vind die Jack Woods moeilijk te verstaan?
Allemachtig, wat een mompelpikkie... (Of het ligt aan mijn katerkop)
En irritant zeg, die camera die wordt gebruikt in Portugal...
Dat was helemaal echtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef Svensational het volgende:
Is dat echt of een droom???? Dat Harmsen die Chris neerschiet
??
En hij hoefde niet naar de gevangenisquote:
Chris sloeg Harmsen in elkaar (dat filmpje stond eerder online) en toen werd Harmsen bang om de straat op te gaan. Benjamin gaf hem toen een pistool. Harmsen durfde toen niet meer naar buiten en toen gebeurde dit. Chris overleefde het en klaagde Harmsen aan en er kwam een rechtzaak. Harmsen werd echter ontoerekeningsvatbaar verklaard: hij was nog altijd het slachtoffer. En zo kwam hij terecht weer vijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij hoefde niet naar de gevangenis???
Azalaia toch?!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat hij nooit met zijn achternaam ergens genoemd werd. Normaal staat dat meteen bij de aftiteling, zelfs al wordt de naam niet genoemd.
Ja, maar dat stond nooit in de aftitelingquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Zullen we vanavond al iets van Dian gaan zien?![]()
"Jack wil van Jef weten waar Dian is."quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Goh, heeft het iets met Marokko te maken en Beev is weer blijquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:07 schreef BVO het volgende:
Heb je nog filmpjes van Che en Kim samen? Vond die twee altijd wel cool..
Waarom ga jij er toch altijd tussenuit als het eindelijk wat drukker wordtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh, heeft het iets met Marokko te maken en Beev is weer blij![]()
Janine moest echt voor 1 miliseconde lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat filmpje tussen mijnheer Harmsen en Janine![]()
Wanneerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Waarom ga jij er toch altijd tussenuit als het eindelijk wat drukker wordt
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine moest echt voor 1 miliseconde lachen
Gisteravond laatquote:
Morgen doe ik datquote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Gisteravond laat
Maar je moet trouwens even die openingspost aanpassen, de nieuwe linkes staan er nog niet in. En topic 138 ontbreekt ook nog altijd in die lijst
Alles voor Auntie Anniequote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:25 schreef Nano het volgende:
Woensdag 31 augustus
Jef is van plan om Charlie in te lichten over de dood van Yasmin, maar George wil dit absoluut niet hebben.
Erg verrassendquote:Janine geeft Ludo de schuld van het ongeluk, aangezien hij volgens haar Stefano en Nick tegenover elkaar heeft uitgespeeld.
Dat is de interessantste verhaallijn van vandaagquote:Jack vraagt Jef waar hij Dian kan vinden, maar zij is dichterbij dan beiden denken..
Tante Val gaat kopje onder denk ik .quote:Op woensdag 31 augustus 2005 17:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Alles voor Auntie Annie![]()
Hoe zal Barbara reageren op Valerie
Wie ben jij ?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:19 schreef Nano het volgende:
Jij bent echt orgi hequote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:24 schreef Nano het volgende:
Bij RTL Boulevard was net Rixt Leddy te zien, ze schijt in haar broek voor de reacties van de kijkers. Ook zag je Dian Alberts in een nieuw decor, waarschijnlijk haar kantoor. Ze was kwaad en smeet haar telefoon weg. Ze acteerde behoorlijk bagger, althans het zag er niet uit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |