quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
Barbara en robert zijn duf!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
My words...
Nu ben ik het een keertje eens met jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....
LOL hier nog éénquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
Ja maar echt..
Ik ga binnekort soaploos door het leven.
en hier word jij blij van??!?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef Nano het volgende:
Ik neem aan dat vanaf volgende week dat nieuwe karakter de serie inkomt, aankomende woensdag: Thomas nogiets, het vriendje van Nina. Zal wel heftig zoenen worden.![]()
Wat heb jij toch met jongere mannenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
wat is er in Godsnaam leuk aan Barbara en Robert?!
het is zo fucking ongeloofwaardig dat áltijd íedereen op Robert valt....
die man heeft nul sex-apeal, gaat cokesneuvend door het leven en is niet eens sympathiek!
als ze dan toch een kerel wil, laat haar dan die Wout maar weer eens bellen
Vergeet niet datquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
en hier word jij blij van??!?
OMG you've gót to be kidding..............
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheidquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:26 schreef Frey het volgende:
Allemaal mensen voor de fanclub van Svensational![]()
ah je hebt vast in je glazen bol gekeken?!quote:Ik vind GTST alweer een stuk leuker en vooral de komende 3 afleveringen zien er al goed uit![]()
niks mis met groene blaadjes, en ook niet met oude knarrenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat heb jij toch met jongere mannen![]()
Ennuh, als ik op die leeftijd netals Robert uitzag, was ik dolblij
Hij is zelfs zo goed geworden, dat hij jou heeft overtroffen. Want hoe negatief hij ook is, hij laat me steeds weer lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheid
lieve jongen, onze bovenstebeste Sven is bij mij in de leer geweest!
en je moest eens weten hoe trots ik vandaag op hem ben
[..]
Boeindquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:22 schreef Nano het volgende:
Ik neem aan dat vanaf volgende week dat nieuwe karakter de serie inkomt, aankomende woensdag: Thomas nogiets, het vriendje van Nina. Zal wel heftig zoenen worden.![]()
Dat klagen is best leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
aaaaaah het is bijna lief, dit soort onwetendheid
lieve jongen, onze bovenstebeste Sven is bij mij in de leer geweest!
en je moest eens weten hoe trots ik vandaag op hem ben
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij is zelfs zo goed geworden, dat hij jou heeft overtroffen. Want hoe negatief hij ook is, hij laat me steeds weer lachen![]()
Gatverdamme, neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.
Dat kan niet. DNA test en zo...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Gatverdamme, nee![]()
Ik vind die hele verhaallijn wel boeiend, maar ook erg fout
Waarom noemen jullie hem nu ineens Dennis-Arnie, er was een baby die Dennis heette en een die Arnie heette, maar geen enkele die Dennis-Arnie heetquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:05 schreef OnaNia het volgende:
Het zou wel leuk zijn als Sil tóch van Dennis-Arnie blijkt te zijn ipv van Robert.
Ik heb Barbaba sinds dat verhaal met die draagmoeder nooit meer leuk gevondenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:18 schreef Frey het volgende:
Ik vind Barbara juist weer leuker worden en mede dankzij Robert. Minder gezeur dan in de tijd van Barbara en Jef. Totdat Linda terugkeert![]()
Linda zal echt niet in Robert's armen vallen hoor. Dat wordt eerder Dennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
Robert kan Miss Dekker nog geen dag weerstaan.......
andersom wel, natuurlijk [mag ik hopen tenminste]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
Maar wel een zeer foute DNA test... niet eens opgevallen dat PA en ZOON zelfde DNA hebben die een kind krijgen van MA...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |