* gruweltquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef Dizer het volgende:
Linda zal echt niet in Robert's armen vallen hoor. Dat wordt eerder Dennis
En die wordt haar fataalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
echt ziekelijke gestoorde jaloezie![]()
Kijk als Linda er al die tijd in was gebleven had ze misschien nooit meer iets met Robert gehad, maar omdat makers verwachten dat jullie zoiets verwachten gaan ze dat misschien nog doen ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef babette21 het volgende:
Robert kan Miss Dekker nog geen dag weerstaan.......
andersom wel, natuurlijk [mag ik hopen tenminste]
Dat is al eens besproken, ten eerste is het DNA natuurlijk nooit 100% gelijk maar delen ervan dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat kan niet. DNA test en zo...
Maar wel een zeer foute DNA test... niet eens opgevallen dat PA en ZOON zelfde DNA hebben die een kind krijgen van MA...
Want hoe moeten zijn nou weten dat mogelijke vader 1 de mogelijke vader is van mogelijke vader 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is al eens besproken, ten eerste is het DNA natuurlijk nooit 100% gelijk maar delen ervan dus
mogelijke vader 1 wordt vergeleken met de zoon en
mogelijke vader 2 wordt vergeleken met de zoon, maar
vader 1 niet met vader 2 natuurlijk![]()
Ja maar dat is in de soap wereld meestal te saai, kijk maar naar Jef en Barbara die zijn volgens mij het langst zonder problemen bij elkaar gebleven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef Frey het volgende:
Maar er zijn ook koppels die ze bij elkaar moeten laten komen en dan ook samen moeten laten blijven.
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Want hoe moeten zijn nou weten dat mogelijke vader 1 de mogelijke vader is van mogelijke vader 2![]()
er is geen seizoen geweest waarin niet vreemdgegaan werd door één van de tweequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar dat is in de soap wereld meestal te saai, kijk maar naar Jef en Barbara die zijn volgens mij het langst zonder problemen bij elkaar gebleven.
Je hebt zo juist nog een plot hole ondektquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.
Omdat vast te stellen moet je vader 1 en 2 echt specifiek met elkaar vergelijken.![]()
Das een goeie jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Ludo Janine en Stefano tot een DNA test dwong omtrent Lucas werd ook niet vastgesteld dat Ludo de vader van Stefano niet is.
Dat is dus niet waar, Jef is 1 keer vreemdgegaan met Anouk in het laatste seizoen dat ze bij elkaar waren en in dat zelfde seizoen ging Barbara vreemd met Wout.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
er is geen seizoen geweest waarin niet vreemdgegaan werd door één van de twee
Maar Jef zag Isabella ook wel zittenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, Jef is 1 keer vreemdgegaan met Anouk in het laatste seizoen dat ze bij elkaar waren en in dat zelfde seizoen ging Barbara vreemd met Wout.
Barbaba is nog een keer extra vreemd gegaan met de vader van Charlie en Morris: David
Niet echt dus, ze maken geen foutje je ontdekt de gelijkenis tussen de 2 mogelijke vaders niet bij een DNA test, daar wordt niet naar gekekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:38 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt zo juist nog een plot hole ondekt![]()
Die heeft ie zo ongeveer 1 zoen gegevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar Jef zag Isabella ook wel zitten![]()
no way! die hebben een verhouding gehad hoor....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die heeft ie zo ongeveer 1 zoen gegeven
En dat waren nou weer mensen die ik niet uit kon staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:44 schreef babette21 het volgende:
ik vond Noukiepoeki trouwens wel stoer
en Wout ook............
Dat met Remco was geen vreemdgaan want het was toen even officieel uit tussen Barbara en Jef, Jef had haar duidelijk gemaakt dat ze zonder hem verder moestenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:43 schreef babette21 het volgende:
Barbara is ook nog vreemd gegaan met Remco
en Jef idd met Isabella [hoe ziek]
en met zijn Ami
Ze kan wel bij Harmsen intrekken. Dat zal Yasmin vast niet erg vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:42 schreef Frey het volgende:
Misschien komt Dian de Fischers het huis uit pesten![]()
Die vond ik beter bij Jef passen dan Doortje, mijnheer Harmsen pas beter bij haar vind ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat waren nou weer mensen die ik niet uit kon staan![]()
Vooral die Anouk vond ik verschrikkelijk. Kwam ze later ook nog terug![]()
ja hallo, dat was tijdens zo'n geinig delirium van 'm....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat met Remco was geen vreemdgaan want het was toen even officieel uit tussen Barbara en Jef, Jef had haar duidelijk gemaakt dat ze zonder hem verder moesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |