Ze gelooft het wel, anders zou ze niet zo'n lulverhaal ophangen tegen Dennisquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:08 schreef Mvnl het volgende:
Ik zei het toch... Laura gelooft het niet... dit gaat nog ff duren..
Die schrijvers hebben echt een zieke geest ja, zeker misbruikt in hun jeugdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gtst slaat door met dat incest nu weer Sjors en Rien![]()
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Laura en Dennis(Arnie) hadden bijna een 2e Robin gemaakt. Wel jammer dat het niet gelukt is.
Nu ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Hé, Arnie is weer terug... in de promo.![]()
Wanneer heb je es niet iets om te klagenquote:
Frey moet jij ons wat vertellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
Weer een goeie aflevering![]()
En Portugal is wel lachen. Ik vind dat Joris Morris op een relaxte manier neerzet. Ik vind dit eigenlijk leuker om naar te kijken dan Geert Hoes![]()
Bocheltje ofzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebben. Zo voorspelbaar
.
Ik dacht dat jij zo'n fan van haar wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:36 schreef Dizer het volgende:
Godverdomme!! Vuile kut Valerie. Nou maar hopen dat ze morgen keihard dood gaat![]()
![]()
![]()
Ik verzin altijd wel wat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Wanneer heb je es niet iets om te klagen![]()
Neeuh, vind van niet. Ik had dus niet gedacht dat het verhaallijn van Barbara/Valerie over Robert zou gaan, maar eerder om Charlie. 1 Verrassende wending!quote:
sil is van robert.. toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die Sil zal straks ook wel weer een of andere afwijking hebben. Zo voorspelbaar
.
Geert Hoes zette Morris anders neer. Een beetje te macho, alsof hij iedereen wel aankon enzo. Vooral in combinatie met Milan was dat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey moet jij ons wat vertellen![]()
Lag het nou aan mij of leek het alsof hij met moeite zijn mond kon bewegen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Morgen meneer Harmsen weer![]()
Hij verliest echt al zijn geliefden, zo zielig![]()
Hij mag wel weer eens een beetje geluk hebben in zijn leven vind ik.
Zinds Henniequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
Morgen meneer Harmsen weer![]()
Hij verliest echt al zijn geliefden, zo zielig![]()
Hij mag wel weer eens een beetje geluk hebben in zijn leven vind ik.
Voorspelbaar dat Valerie Robert ging versieren. Dat is 't.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh, vind van niet. Ik had dus niet gedacht dat het verhaallijn van Barbara/Valerie over Robert zou gaan, maar eerder om Charlie. 1 Verrassende wending!
Iedereen had verwacht dat Laura/Dennis verhaallijn lang ging duren, is gelijk ontknoopt. Verrassende wending!
Yasmin dood, Stefano leeft nog. Verrassende wending! (dacht dat beiden dood zouden gaan)
Dorothea en Jef = ranzig. Geen verrassende wending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
nog zo'n incest verhaal..
wat was rien hoogendoorn ook al weer van frits?
broer?
Dacht ik ook aan. Maar misschien is dat omdat hij verdrietig moest spelen? Dan praat je wel vaker van binnenuit (wat hees dus). Ik ben benieuwd naar zijn onthullingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of leek het alsof hij met moeite zijn mond kon bewegen?
Had het totaal niet zien aankomen tot aan het zwembadquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voorspelbaar dat Valerie Robert ging versieren. Dat is 't.
Hij was amper 2 minuten in beeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:46 schreef Nano het volgende:
Deze aflevering was fantastisch. Jack Woods is erg leuk![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:halfbroer, Frits was van de huishoudster ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
broer?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:44 schreef cpcpb het volgende:Halfbroer, Rien was ouder en van mevrouw Hoogendoorn, Frits was van een matraise: Tonnie van Houten(bastaard).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sjors een dochter van frits..
broer?Een heer met stijl
Weer iets, hoewel dat ook mijn eerste opmerking wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was amper 2 minuten in beeld!
Wat ben jij toch een jankerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij was amper 2 minuten in beeld!
Valt mee hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een jankerd![]()
![]()
![]()
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:50 schreef Nano het volgende:
Maar wat moet Dian trouwens op de begravenis van Yasmine?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |