Je bedoelt dus tournamentquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:51 schreef Dizer het volgende:
Als Dian er is, en we hebben de nieuwe leader en zo. Dan gaan we weer een nieuwe marathon houden
Favoriete huidige personage
Misschien komt Robert haar wel tegen in Portugal, daar naar toe was Ludo haar en Huib toch achterna gereisd?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?![]()
Ik denk dat ze terug is gekomen omdat ze iets van Jack heeft gehoord van iemand dat hij alles wil gaan onthullen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien een nog betere vraag: wat moet Dian in meerdijk?![]()
Een marathonquote:
Laura en Dennis vind ik eigenlijk op dit moment het leukste van allemaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:04 schreef Airelle het volgende:
Zo erg is het niet (TT).
Eerst was Yasmin leuk, later niet meer.
Nu L-l-laura er nog uit en het feest is compleet.
Ik volg het niet meer trouwens.
Linda komt weer terugquote:
Zou wel mooi zijn. Robert de eerste en Laura de laatstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
Laura of Linda moeten het laatste plaatje in de leader krijgen
Blijkbaar niemand, want ze zit meer dan een week opgesloten, en Nina boeit het niks. Zij gaat lekker party-en!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:13 schreef Frey het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar Ray. Wat gaat hij met Janine doen![]()
En wie gaat haar redden![]()
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....quote:
aaaaaaaah de klok en de klepelquote:UIt welke steen ben jij ondergekropen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijkbaar niemand, want ze zit meer dan een week opgesloten, en Nina boeit het niks. Zij gaat lekker party-en!
My words...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze mag wel opschieten.... gtst is op dit moment niet om aan te zien.....
[..]
Barbara en Robert is leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vind Jef en Dorothea echt belachelijk, en Barbara en Robert ook......
wat is er mis met verstokte vrijgezellen?!
Harmsen doet het al jaren [alleen Hennie kwam even storen] & horen jullie iemand klagen?!??!?
Robert en Barbara blijf je af! Leuk koppelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
oh en ik vind Jef en Dorothea echt belachelijk, en Barbara en Robert ook......
wat is er mis met verstokte vrijgezellen?!
Harmsen doet het al jaren [alleen Hennie kwam even storen] & horen jullie iemand klagen?!??!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
Ik vind Barbara en Robert wel leuk
Das nou de leukste spoiler die ik heb gelezen de afgelopen tijd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:19 schreef Frey het volgende:
Ik vind Barbara en Robert wel leuk
Ik vind Dorothea echt zo`n personage wat volgend jaar al uit de serie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dorothea en Jef is inderdaad geen succes. Maar dat beseft Jef zelf ook wel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |