Ja die koffieboontjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef Anitra het volgende:
Bar je word idd in eerste instantie gek van de geurtjes. Maar ik wen er steeds sneller aan en idd de koffieboontjes doen wonderen!
Nette lijst Kyara!
anitra je nog niet overgehaaldquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lol@koffieboontjesnee maar zonder gegein, iig bedankt, want ik werd 3 winkels verder nog omhangen van de geur van Lush.
en nee ik ben niet naar binnen geweest![]()
ik denk rockstar voor overdagquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope![]()
maar nu ben ik toch niet gemakkelijk om te kletsen hoor
Lush trekt me niet, ben zoiezo niet iemand die graag tut met zeepjes-lotions en dergelijke
ik was me met het wasspul van de aldi en mijn haren met andrelon al jaren en er erg tevreen over
en bodylotion is van nivea
en wat doe jij op van lush met je trouw?
Zo was ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope![]()
maar nu ben ik toch niet gemakkelijk om te kletsen hoor
Lush trekt me niet, ben zoiezo niet iemand die graag tut met zeepjes-lotions en dergelijke
ik was me met het wasspul van de aldi en mijn haren met andrelon al jaren en er erg tevreen over
en bodylotion is van nivea
en wat doe jij op van lush met je trouw?
Haha dat wil iedereen welquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef _evenstar_ het volgende:
kom ik een keer bij vava mijn kesselkledingruilvriendinnetje( stille hint dn weet je wle wie ik ben
)
en keer bij bar![]()
Alleen als het soort foto's me aanstaat en als ik kanquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
haai moppie volgende fotomeet ga je dan weer
?
Lek heb ik gemist. Het staat tegenwoordig in FOT, daar kijk ik maar heel af en toe. Maar als er weer eens zoiets is als Kessel, dus met van die mooie kleren dan ga ik zeker!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik had dat dus ook en idem met de lek meet![]()
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk isquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef Anitra het volgende:
Met mijn Lush spullen gaat het goed![]()
Mag ik jullie dat weer fotograferen? ik ben ook niet geweest vandaag hoor Oeh heb trouwens nog mooie foto van evenstar met dark manta liggen
Maar ik heb of krijg geen babyquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk is![]()
je heb van die kussensquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar ik heb of krijg geen baby![]()
maar ik wil wel weer op de foto dan hoor
quote:
Eerst bubbelen in Lush en dan foto's makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
we gaan offtopic we kunnen ook ene lush fot meet houden![]()
Ik herinner me vaag iets van jouw moeder en Tupperware...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, een soort van Tupperware party, maar die vind ik over het algemeen altijd wel eng...
Seanik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:10 schreef G-SaS het volgende:
ik heb lekkereen shampoo bar uit de Lush van Rome, en volgens mij hebben ze m hier niet, het is de Atlantide,lichroze & lichtblauw met stukjes groen spul..ik heb wel de italiaanse lushtimes maar daar snap ik niks van
Ik plaats vanavond nog wel n foto van t geheimzinnige zeepje
Tot zover het mysterieuze zeepjequote:
Is dat zoquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:54 schreef dnzl het volgende:
Heb mijn herbalism nat laten worden en is dus helemaal gaan schimmelen.
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is dat zo? Schimmelen is vies
Iemand met een hypergevoelig huid (goede) ervaring met Angels On Bare Skin?
Hhmmm... daar was ik al bang voor. Ik hoopte dat deze milder was dan de normale scrubs, die mijn huid normaal dus ook kapot maken. Misschien is AM wat voor mij, ik zal eens kijken, bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...
-zoals Maerycke al zei...quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
SS16 ik heb door de hormonen veel sneller vette haren en nu hoef ik ze niet elke dag te wassenkan er gerust 2 dagen haren wassen skippen blijft soepel zacht en niet vet ook al worden me haren wel gewoon nat van het douchen .. ik vind het een ideale shampoo
![]()
Grapjasquote:
Nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
Nou!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok, ok.. je hebt gelijk.. zelfs dáááár is die zeep niet voor geschikt...
Nee dank je dan loop ik de hele dag aan mijn kont te krabbenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
Donequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:52 schreef Maerycke het volgende:
Jazeker kan dat! Mail me even.. dan meld ik je de details (en een handige link!)
Het was echt passen en meten in de envelop. Had ook echt mini proefjes gemaakt zodat je extra veel kon proberenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:47 schreef _evenstar_ het volgende:post gekomen :
[afbeelding]
nu nog even kijken waar ik mee ga douchen![]()
dankje anitra![]()
![]()
miniproefjesquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Het was echt passen en meten in de envelop. Had ook echt mini proefjes gemaakt zodat je extra veel kon proberenGeniet er van!!!
En die buttercreamsquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:31 schreef MissyMirjaM het volgende:
de showerjellies, en die 2 nieuwe shampoobars sowieso.
Tandpasta komt binnenkort ook hier! In Maastricht is hij al aangekondigd en hebben ze er al een vakje voor bij de kassa. Ik wil de zwartequote:Op maandag 22 augustus 2005 15:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
tandpasta?
Ja dat kan. Maar door omstandigheden kan ik dat niet. En dat gaat toch verder niemand wat aan. Maar het is al geregeldquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:32 schreef Marloes het volgende:
Iedereen kan toch geld overmaken
Dat kon ik al toen ik 15 was
Waar heb je het over. Heaven gaat helemaal niets voor mij bestellen. Misschien bij jou voor haar zelf, maar toch niet voor mij. Ze gaat vrijdag waarschijnlijk naar een vip avond, en anders bestel ik zelf.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:40 schreef Maerycke het volgende:
Als dat betekent dat Heaven zo vriendelijk is om voor jou te bestellen (waarom mag god weten, want je blijft zaniken) dan wil ik van jou absoluut geen piep horen als er wat dan ook aan hetgeen mankeert wat ik aan Heaven ga toesturen. En nee.. bij mij krijg je dus ook niet 80 euro aan produkten na het zaniken. Dat ik dat even duidelijk heb zeg maar..
Des te beter!! Ik wilde het voor de zekerheid alleen maar even gezegd hebben...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Heaven gaat helemaal niets voor mij bestellen. Misschien bij jou voor haar zelf, maar toch niet voor mij. Ze gaat vrijdag waarschijnlijk naar een vip avond, en anders bestel ik zelf.
Ik heb je mailbericht gezien, maar aangezien ik hier MS works heb en mijn spreadsheet dus om heb moeten bouwen, kan ik je niet direct hulp geven per email denk ik. Misschien wil één van de andere Lush-ladies even helpen?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap dat Excelbestand niet met die ponden/euro's.
daarnaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:00 schreef ymme het volgende:
Heeft iemand de smitten al hier?
Ruikt deze echt naar Snowcake? Een andere zoeten geur is natuurlijk ook best, maar als deze daadwerkelijk daarna ruikt, is het fantastisch
Ik verheug me zo op morgen, dat ik wil dat het al zover is...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je pompons hangen... geen Lush gebruikt vandaag?
Maar dan kan je al je gekochte Lush gaan gebruikenquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik verheug me zo op morgen, dat ik wil dat het al zover is...
Vava zei daarnet om me gerust te stellen: het is zo morgen..
en daarna: en het is ook weer zo overmorgen![]()
Ik heb er zo'n zin in...we nemen ook onze fotocamera's mee om foto's te maken hahahkansloos
![]()
Dat is waarquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar dan kan je al je gekochte Lush gaan gebruiken![]()
Het is dus GEEN Seanik ! Hij heeft namelijk totaal niet die felblauwe kleur , en ook niet die grote stukken zeewier! het is n beetje lila eigelijk, met soms n stukje spul en een hele sterke ondefineerbare geur. Ik ga m zo ff uitproberen, en vanavond post ik de foto'squote:
limoen is citroen, denk ik..quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:36 schreef Maerycke het volgende:
[afbeelding]
Op de Italiaanse site staat deze vermeld als de 'Gin Tonic' met lavendel? en limoen zo te zien. Ik wil 'm
-edit- geen lavendel (dat dacht ik door de kleur paars) maar jeneverbessen dus... Wat het dus de Italiaanse versie maakt van de Jumping Juniper... Nu hoef ik 'm niet meer
quote:
Ik heb het krantje al nonchalant rond laten slingeren, dus wie weetquote:Op maandag 22 augustus 2005 19:07 schreef Maerycke het volgende:
Des te groter is de kans dat zij zelf Lush spulletjes willen hebben die jij dan weer kan gebruiken, Shirley
Nee die zijn echt kut, gelukkig was het een proefje en geen echtequote:Op maandag 22 augustus 2005 21:20 schreef heaven7 het volgende:
Nee, de shampoo bars geven goed af en als je haar goed nat is schuimen ze ook fantastisch. Jungle en Fuel werken hier niet(Dik, lang haar).
Iemand iets te ruilen?
Nee, het stinktquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:39 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik heb een heel blok jungle in de ton gesmeten. Kon er niets mee. Heb zelfs een plakje laten oplossen in een kopje heet water en dat prutje in mijn haar gesmeerd. Deed helemaal niets. Vond het ook niet lekker ruiken.
Gaat er bij jou niet allemaal van die groene troep in je haar zitten?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zonde, Debby!
Skaai zou me als het goed is vandaag een proefje sturen van Jungle.
Met een masker die tot vandaag geldig was
Ik heb het proefje geprobeerd en bij mij werkt ie wel
En je maar afvragen waarom er zoveel wespen om je hoofd cirkelen zodra je 1 stap buiten de deur doetquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Maerycke het volgende:
American Cream.. Ik las vandaag dat je dat ook in je bad kon gooien.. samen met de Strawberry Twin Tub en de Stawberry BBS schijn je dan de hele dag naar aardbeiencreme te ruiken..
Nee, geen last van gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:44 schreef Marloes het volgende:
[..]
Gaat er bij jou niet allemaal van die groene troep in je haar zitten?
Ik wreef zo erover maar 't was geen succes.
Ze had wat probleempjes met geld overmaken geloof ik.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Funnie het volgende:
alle vlopjes zijn de deur uitgegaan hier vandaag. Dus morgen of overmorgen zullen ze bij de goede persoon (hopelijk:P ) op de deurmat vallen.
Het gaat dus om de snowcakes. Alleen die van Emmy nog niet. Daar was het geld nog niet van binnen.
Debby die van jou kom ik dus persoonlijk brengen(tijd nog niet voor gehad sorrie)
Geen probleem hoor. Kijk maar wanneer je tijd hebt. Ik ben donderdagmiddag en vrijdag de hele dag vrij. En anders kan volgende week ook nog hoor. Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Funnie het volgende:
Debby die van jou kom ik dus persoonlijk brengen(tijd nog niet voor gehad sorrie)
Zou ik ook wel willen MM, maar heb daarvoor gewoon ff niet de middelen helaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
mijn engelandlijstje gaat me iets van 85 euro kosten..![]()
Dat was mijn motto ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:02 schreef Kyara het volgende:
Ik hou mijn lijstje onder de 25 euro.
Ik heb de hoop dat als dit bevalt er nog wel vaker in Engeland bestelt gaat worden.....
Het lijkt me aannemelijk dat er aan de export van de producten kosten verbonden zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vind het wel raar waarom de prijs zoveel moet schelen idd.
vben benieuwd waarom
Met de grouporder tot nu toe zijn de kosten rond de ¤ 2,- per persoon. En dan moet je nog wel rekening houden dat het vanuit nederland nog naar iedereen verstuurd moet worden, das dus 5,50 voor een postpakket.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijk dat er aan de export van de producten kosten verbonden zijn.
¤10,= per Karma flesje?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijk dat er aan de export van de producten kosten verbonden zijn.
Er zou toch ook een mini-meetje komen om de spulletjes te verdelen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Met de grouporder tot nu toe zijn de kosten rond de ¤ 2,- per persoon. En dan moet je nog wel rekening houden dat het vanuit nederland nog naar iedereen verstuurd moet worden, das dus 5,50 voor een postpakket.
Misschien welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er zou toch ook een mini-meetje komen om de spulletjes te verdelen?
Zolang die niet naar Groningen is, maar beetje bij ons in de buurt vind ik het bestquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Misschien wel
Dan moet je rekening houden met een treinkaartje
Daar kan ik mee levenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Maerycke het volgende:
Als er een meet plaatsvindt, dan is het Den Haag/Scheveningen op een fijn (doch rustig terrasje). Thuis is momenteel geen optie*kijkt om zich heen en schudt het hoofd*
Mail maar even... ik heb het graag zwart op wit en dan hoef ik niet 15 topics terug te lezen om het terug te kunnen vinden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar kan ik mee leven. Moet ik jou trouwens mijn lijstje nog apart mailen, of is het voldoende dat het in dit topic staat?
met hoeveel mensen gaan we eik bestellen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail maar even... ik heb het graag zwart op wit en dan hoef ik niet 15 topics terug te lezen om het terug te kunnen vinden.
het lijkt mij vrij aannemelijk dat die niet 5 euro per verpakking per product zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik heb nu de definitieve bestelling binnen van 8 mensen en ik weet dat er nog een aantal aankomen (2 of 3) en dat sommige mensen nog twijfelen (maar die hebben tot morgen de tijd). We komen in ieder geval boven de tien uit waarmee de verzendkosten per persoon voor Engeland zelf in ieder geval gedaald zijn tot onder de 2 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
met hoeveel mensen gaan we eik bestellen?
Donequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mail maar even... ik heb het graag zwart op wit en dan hoef ik niet 15 topics terug te lezen om het terug te kunnen vinden.
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef lotje11 het volgende:
Maerycke, ik denk nog even over de rest, maar wil iig de Oops, maar ik mail je ook nog definitief!
Hehehe!quote:
Oh, ik dacht dat deze er ook uit ging. Naja is niet erg. Ik heb voor vriendje lief Narcotick, besteld. Aangezien hij nog wel eens puistjes op zijn rug heeft. Misschien dat het hiermee gaat veranderen. En dan ruikt hij ook eindelijk naar lush. Hij wil lush niet gebruiken. Maar laats was hij met sporten gevallen, en had een rooie geiriteerde huid, dus ik Dream Cream erop gesmeert, en het hielp. Dus daar was hij al blij mee. En ik zet gewoon (lees: gooi weg) alle andere douche spullen wat niet van lush is, weg. Dan moet hij het wel gebruikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef PeRi het volgende:
FlyingFox blijft hoor.
Dat wist ik ook welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:04 schreef _evenstar_ het volgende:
www.lush.comhoef je niet alles te vragen beetje research kan geen kwaad
![]()
een pot gorgeous.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens het befaamde Excel bestand kost 100 ml Assisi ¤2,95.
Wat heb ik nou gewonnen?
Tofquote:
Zijn die prijzen het zelfde als met Nederland dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
kijk eens op de engelse site, gewoon voor de grap ofzo.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
Hey Ymme, mijn postbode bracht nog steeds geen Fresh Farmacy. [afbeelding]
Ik vind hem juist wel lekker! Hij ruikt precies hetzelfde als de schnuggle; naar camille en lavendel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Ookal niet. Zit er in de brievenbus hier in het dorp, een gat ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehad. Muffig. Niet lekker ruikend naar verse lavendel, maar dus eerder naar hoogbejaarde lavendel.
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.
Nou, ik moet volgens mij binnenkort echt eens aan Snowcake gaan snuffelen want ik hoor zoveel goede verhalen over de geur! Ok vooruit, op het boodschappenlijstje dan maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarSnowcake
geroken!
http://usa.lush.com/cgi-b(...)?mv_arg=Buttercreams:expand=00003:upd=yquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Snowcake.Ik kan niet wachten tot Oops, almond kisses
![]()
Mijn vriendje betaalt 'm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duur![]()
Vrijwilligers voor sponsoring?![]()
Wat lievquote:
Nou ja zeg. Ik heb peri en morgaine al vaker wat gestuurd, en dat is altijd aangekomen. Waarom zou dat dit keer niet het geval zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
wel vreemd dat niemand die wat van je zou krijgen post heb gehad... en post die later is opgestuurd wel bij allen is aangekomen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
bij deze wil ik mijn hele engeland bestelling cancellen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
Ja prima, maar ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
zeg maar wat je wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik dan?
Evenstar doe eens verslag met alles wat je al uit geprobeerd heb uit de grote envelop![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
Het kwam een beetje aanvallend over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef _evenstar_ het volgende:
anitra ik had gisteren al verteld over de aobs en de hiwtkmoet zeggen dat ik van de aobs nu s ochtends opstond met een zacht huidje ipv een vet huidje op me snoetje
![]()
Vandaag ga ik vanavond pasdus meer nieuws heb ik nog niet
![]()
![]()
en ymme .. het viel mij gewoon op heb je niks beschuldigt o.i.d. dat jij dat zelf zo interpreteert jou probleemik vind het gewoon toevallig kan net zo goed aan de tpg o.i.d.
![]()
Nee mijn karma poeder is naar haar gegaan omdat ik er niet tegen kon. Niks ernstigs dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
amandelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:31 schreef bibi het volgende:
Waar ruikt de potion naar?
Ik wil zoveel en het is moeilijk kiezen idd. Maar iig vast op de lijst: Potion, Oops... Almond kisses, Happy hippy, Sweetie pie, Lemslip, Strawberry twin tub, Emperor of Icecram, Heavly bodiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:49 schreef lotje11 het volgende:
Maar de 13 rabbits is er toch niet meerin engeland? Je kan gewoon niet kiezen volgens mij, antira
Ik kom niet veel wijzer uit de engelse Lush site. Anitra, kun jij mij vertellen wat het verschil is tussen Oops AK en de normale AK? Ik ben namelijk van plan de nieuwe te gaan halen maar wie weet vind ik Ooops nog wel leuker. Nieuw is leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik wil zoveel en het is moeilijk kiezen idd. Maar iig vast op de lijst: Potion, Oops... Almond kisses, Happy hippy, Sweetie pie, Lemslip, Strawberry twin tub, Emperor of Icecram, Heavly bodiesDus een grootste gedeelte is er al
quote:Ooops! Almond Kisses Moisturiser – The story of a birth of a total one-off product, as told by Hilary, one of our Lush factory supremos.
Now, you do know we are only human at Lush don't you ??
Well imagine the stupidity of naming a product Almond Kisses and putting rose and carnation oils in it, and then naming a product Smitten but putting an almond fragrance in it.
Wasn't it written in the stars that some poor stressed factory maker would make Almond Kisses and then think 'right where is the almond fragrance, oh there it is - great ' - and in it goes...
.
So there you have it, Almond Kisses moisturiser smelling just like Smitten hand cream & Snowcake soap !!
Do you throw it away ?? Well no, it smells TOO good. Should we sell it to special customers who would understand our dilemma ??
And what do we call it ??
My suggestion was Oooops !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |