Ik herinner me vaag iets van jouw moeder en Tupperware...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, een soort van Tupperware party, maar die vind ik over het algemeen altijd wel eng...
Seanik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:10 schreef G-SaS het volgende:
ik heb lekkereen shampoo bar uit de Lush van Rome, en volgens mij hebben ze m hier niet, het is de Atlantide,lichroze & lichtblauw met stukjes groen spul..ik heb wel de italiaanse lushtimes maar daar snap ik niks van
Ik plaats vanavond nog wel n foto van t geheimzinnige zeepje
Tot zover het mysterieuze zeepjequote:
Is dat zoquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:54 schreef dnzl het volgende:
Heb mijn herbalism nat laten worden en is dus helemaal gaan schimmelen.
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is dat zo? Schimmelen is vies
Iemand met een hypergevoelig huid (goede) ervaring met Angels On Bare Skin?
Hhmmm... daar was ik al bang voor. Ik hoopte dat deze milder was dan de normale scrubs, die mijn huid normaal dus ook kapot maken. Misschien is AM wat voor mij, ik zal eens kijken, bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...
-zoals Maerycke al zei...quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
SS16 ik heb door de hormonen veel sneller vette haren en nu hoef ik ze niet elke dag te wassenkan er gerust 2 dagen haren wassen skippen blijft soepel zacht en niet vet ook al worden me haren wel gewoon nat van het douchen .. ik vind het een ideale shampoo
![]()
Grapjasquote:
Nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
Nou!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok, ok.. je hebt gelijk.. zelfs dáááár is die zeep niet voor geschikt...
Nee dank je dan loop ik de hele dag aan mijn kont te krabbenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |