Zo was ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope![]()
maar nu ben ik toch niet gemakkelijk om te kletsen hoor
Lush trekt me niet, ben zoiezo niet iemand die graag tut met zeepjes-lotions en dergelijke
ik was me met het wasspul van de aldi en mijn haren met andrelon al jaren en er erg tevreen over
en bodylotion is van nivea
en wat doe jij op van lush met je trouw?
Haha dat wil iedereen welquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef _evenstar_ het volgende:
kom ik een keer bij vava mijn kesselkledingruilvriendinnetje( stille hint dn weet je wle wie ik ben
)
en keer bij bar![]()
Alleen als het soort foto's me aanstaat en als ik kanquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
haai moppie volgende fotomeet ga je dan weer
?
Lek heb ik gemist. Het staat tegenwoordig in FOT, daar kijk ik maar heel af en toe. Maar als er weer eens zoiets is als Kessel, dus met van die mooie kleren dan ga ik zeker!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik had dat dus ook en idem met de lek meet![]()
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk isquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef Anitra het volgende:
Met mijn Lush spullen gaat het goed![]()
Mag ik jullie dat weer fotograferen? ik ben ook niet geweest vandaag hoor Oeh heb trouwens nog mooie foto van evenstar met dark manta liggen
Maar ik heb of krijg geen babyquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk is![]()
je heb van die kussensquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar ik heb of krijg geen baby![]()
maar ik wil wel weer op de foto dan hoor
quote:
Eerst bubbelen in Lush en dan foto's makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
we gaan offtopic we kunnen ook ene lush fot meet houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |