Ja die koffieboontjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef Anitra het volgende:
Bar je word idd in eerste instantie gek van de geurtjes. Maar ik wen er steeds sneller aan en idd de koffieboontjes doen wonderen!
Nette lijst Kyara!
anitra je nog niet overgehaaldquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
lol@koffieboontjesnee maar zonder gegein, iig bedankt, want ik werd 3 winkels verder nog omhangen van de geur van Lush.
en nee ik ben niet naar binnen geweest![]()
ik denk rockstar voor overdagquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope![]()
maar nu ben ik toch niet gemakkelijk om te kletsen hoor
Lush trekt me niet, ben zoiezo niet iemand die graag tut met zeepjes-lotions en dergelijke
ik was me met het wasspul van de aldi en mijn haren met andrelon al jaren en er erg tevreen over
en bodylotion is van nivea
en wat doe jij op van lush met je trouw?
Zo was ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nope![]()
maar nu ben ik toch niet gemakkelijk om te kletsen hoor
Lush trekt me niet, ben zoiezo niet iemand die graag tut met zeepjes-lotions en dergelijke
ik was me met het wasspul van de aldi en mijn haren met andrelon al jaren en er erg tevreen over
en bodylotion is van nivea
en wat doe jij op van lush met je trouw?
Haha dat wil iedereen welquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:40 schreef _evenstar_ het volgende:
kom ik een keer bij vava mijn kesselkledingruilvriendinnetje( stille hint dn weet je wle wie ik ben
)
en keer bij bar![]()
Alleen als het soort foto's me aanstaat en als ik kanquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
haai moppie volgende fotomeet ga je dan weer
?
Lek heb ik gemist. Het staat tegenwoordig in FOT, daar kijk ik maar heel af en toe. Maar als er weer eens zoiets is als Kessel, dus met van die mooie kleren dan ga ik zeker!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef _evenstar_ het volgende:
ja ik had dat dus ook en idem met de lek meet![]()
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk isquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:51 schreef Anitra het volgende:
Met mijn Lush spullen gaat het goed![]()
Mag ik jullie dat weer fotograferen? ik ben ook niet geweest vandaag hoor Oeh heb trouwens nog mooie foto van evenstar met dark manta liggen
Maar ik heb of krijg geen babyquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jij altijd ennuh als het thema beetje babybuiKvriendelijk is![]()
je heb van die kussensquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:59 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar ik heb of krijg geen baby![]()
maar ik wil wel weer op de foto dan hoor
quote:
Eerst bubbelen in Lush en dan foto's makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
we gaan offtopic we kunnen ook ene lush fot meet houden![]()
Ik herinner me vaag iets van jouw moeder en Tupperware...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ja, een soort van Tupperware party, maar die vind ik over het algemeen altijd wel eng...
Seanik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:10 schreef G-SaS het volgende:
ik heb lekkereen shampoo bar uit de Lush van Rome, en volgens mij hebben ze m hier niet, het is de Atlantide,lichroze & lichtblauw met stukjes groen spul..ik heb wel de italiaanse lushtimes maar daar snap ik niks van
Ik plaats vanavond nog wel n foto van t geheimzinnige zeepje
Tot zover het mysterieuze zeepjequote:
Is dat zoquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:54 schreef dnzl het volgende:
Heb mijn herbalism nat laten worden en is dus helemaal gaan schimmelen.
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:51 schreef Nugget het volgende:
[..]
Is dat zo? Schimmelen is vies
Iemand met een hypergevoelig huid (goede) ervaring met Angels On Bare Skin?
Hhmmm... daar was ik al bang voor. Ik hoopte dat deze milder was dan de normale scrubs, die mijn huid normaal dus ook kapot maken. Misschien is AM wat voor mij, ik zal eens kijken, bedankt!quote:Op maandag 22 augustus 2005 10:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het schuurde mijn huid aan flarden ben ik bang (maar ik kan helemaal niet tegen scrubdingen). Je kunt beter Aqua Marina nemen in dat geval...
-zoals Maerycke al zei...quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:56 schreef _evenstar_ het volgende:
SS16 ik heb door de hormonen veel sneller vette haren en nu hoef ik ze niet elke dag te wassenkan er gerust 2 dagen haren wassen skippen blijft soepel zacht en niet vet ook al worden me haren wel gewoon nat van het douchen .. ik vind het een ideale shampoo
![]()
Grapjasquote:
Nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
Nou!quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok, ok.. je hebt gelijk.. zelfs dáááár is die zeep niet voor geschikt...
Nee dank je dan loop ik de hele dag aan mijn kont te krabbenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:22 schreef Maerycke het volgende:
De Karmazeep is inderdaad prima geschikt om de plee mee te boenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |