http://usa.lush.com/cgi-b(...)?mv_arg=Buttercreams:expand=00003:upd=yquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duurquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef PeRi het volgende:
Snowcake.Ik kan niet wachten tot Oops, almond kisses
![]()
Mijn vriendje betaalt 'm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook dolgraag, maar vind 'm zo duur![]()
Vrijwilligers voor sponsoring?![]()
Wat lievquote:
Nou ja zeg. Ik heb peri en morgaine al vaker wat gestuurd, en dat is altijd aangekomen. Waarom zou dat dit keer niet het geval zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
wel vreemd dat niemand die wat van je zou krijgen post heb gehad... en post die later is opgestuurd wel bij allen is aangekomen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
bij deze wil ik mijn hele engeland bestelling cancellen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
Ja prima, maar ik dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
maerycke?
zeg maar wat je wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:28 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja prima, maar ik dan?
Evenstar doe eens verslag met alles wat je al uit geprobeerd heb uit de grote envelop![]()
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
Het kwam een beetje aanvallend over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef _evenstar_ het volgende:
anitra ik had gisteren al verteld over de aobs en de hiwtkmoet zeggen dat ik van de aobs nu s ochtends opstond met een zacht huidje ipv een vet huidje op me snoetje
![]()
Vandaag ga ik vanavond pasdus meer nieuws heb ik nog niet
![]()
![]()
en ymme .. het viel mij gewoon op heb je niks beschuldigt o.i.d. dat jij dat zelf zo interpreteert jou probleemik vind het gewoon toevallig kan net zo goed aan de tpg o.i.d.
![]()
Nee mijn karma poeder is naar haar gegaan omdat ik er niet tegen kon. Niks ernstigs dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:43 schreef lotje11 het volgende:
Jullie zouden dingen delen? of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |