Tofquote:
Zijn die prijzen het zelfde als met Nederland dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
kijk eens op de engelse site, gewoon voor de grap ofzo.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
Hey Ymme, mijn postbode bracht nog steeds geen Fresh Farmacy. [afbeelding]
Ik vind hem juist wel lekker! Hij ruikt precies hetzelfde als de schnuggle; naar camille en lavendel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehadquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stinkt dream cream zo erg dan? waarnaar
Ookal niet. Zit er in de brievenbus hier in het dorp, een gat ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:57 schreef morgaine21 het volgende:
Grrr de engelse lush site doet het bij mij niet. Ik zat er over te denken om zo'n nice cream bodybutter te bestellen maar ik wil natuurlijk eerst zien wat ie kost en welke ik wil.
@ymme: mijn celestial is nog steeds niet gearriveerd.
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, ik kan het nog het beste omschrijven als van die lavendelkussentjes voor in je klerenkast, maar dan eentje die ernstig z'n beste tijd heeft gehad. Muffig. Niet lekker ruikend naar verse lavendel, maar dus eerder naar hoogbejaarde lavendel.
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:02 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker ruiken! Lekker zacht en ik kan sowieso echt niet meer zonder.
Nou, ik moet volgens mij binnenkort echt eens aan Snowcake gaan snuffelen want ik hoor zoveel goede verhalen over de geur! Ok vooruit, op het boodschappenlijstje dan maar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Product zelf vind iik ook heerlijk. Inderdaad superzacht! Maar 't geurtje vind ik niet zo geweldig. Had het maar naarSnowcake
geroken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |