Niet volgens de poster en IMDB:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef McNasty het volgende:
fistfull is met 2 L-en
quote:Also Known As:
A Fistful of Dollars (USA)
Krijg nou wat... je hebt helemaal gelijk (en dat terwijl hij gewoon op de plank tussen mijn DVD's staat)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet volgens de poster en IMDB:
[..]
JIJ DVD BARBAAR!!! Hoe durf je een collectors item uit zijn seal te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef slindenau het volgende:
Laat je alles altijd in de seal zitten?
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Omdat ik de film wil kijken wellicht?
Als je alleen het collectors item hebt, en geen gewone uitgaven, dan moet je 'em wel uitpakken.
Maar heel wat slechter dan 99,95quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
¤158,46 en da's heel wat beter dan ¤240,-
![]()
of ¤379,99
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je af
Niet zo happen julliequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:02 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.![]()
ik heb een keer een marathon gehad met die filmsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een keer een marathon gehad met die films
12 uur zitten ofzo.
of langer.
bij de 6de dvd was de speler overhit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoel
Bijna compleet zegt ie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
300 euro is me net te veel... Tis geen Band Of Brothersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Meen je dat nou!!??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Pfff.. die foto's zijn wel speciaal voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Meen je dat nou!!??![]()
![]()
Pffff, die heb ik
IN SEAL
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goedequote:
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goede![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.![]()
![]()
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzondquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Hare....
De dvd's passen heel mooi in. Geen lose ruimte over
Hij kan trouwens de boxen ook nog op maat maken als je wiltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzond
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Hare het volgende:
Wie is die lelijke knul trouwens in je avatar
Is dat niet die Jumping the couch gek
Is Be Cool al uit op DVD? En zo ja: waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef i-spy24 het volgende:
* Update *
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
rechts Be Cool DVD
[afbeelding]
Be Cool index
[afbeelding]
scene uit Be Cool
Jump the couch!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Post je geen TVP dan nu?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/742547/1/50#29812473]
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Pas maar op, straks begin je ook nog te springenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Bedoel je zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Pas maar op, straks begin je ook nog te springen
K zou zeggen, opper het eens in Feedback.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
Nice moviequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
K zou zeggen, opper het eens in Feedback.
Vandaag binnen gekregen:
[afbeelding]
tis dat ik een pjr bon kwijt moest maar ik bestel nooit meer iets bij de FRS, wat een kut winkel. Voor zo'n simpele DvD 3 en halve week kwijt zijn.
Stoerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
Kkoop nooit dvd's, kdownload ze en brand ze vervolgens...![]()
zozo das nie misquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef Dos37 het volgende:
24 season 4. heb ik van de week binnen gekregen
ja, dat snap ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 07:35 schreef Dizer het volgende:
Daar kan de FRS niks aan doen HeyFreak. Dat ligt bij de produktiemaatschappij van de dvd/film zelf.
Blijf dan weg hier, met dit soort uitspraken maak je je echt niet populair onder de DVD community.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
lijkt me logisch: hij komt van RCVquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:18 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb laatst Fear And Loathing In Las Vegas gekocht bij de FRS, maar de geluidskwaliteit valt me zeer tegen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
nee is niet zo bij alle versies. Bestel de Criterion versiequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook
maar is dat zo bij alle DVD's die uitgebracht zijn van deze film? Zoja, dan begrijp ik niet dat zoiets in de winkel kan belanden
heb m bij play.com aangeschaft, heb m nog niet kunnen kijken maar tis de engelse uitgave en was 7.99 pond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor versie en waar gekocht? Ik ben op zoek naar een mooie, doch betaalbare uitgave
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?quote:
Normaliter kijk ik nooit dvds bij binnenkomst, maar deze moest ik toch even in de speler gooien. Tja, Chinees hequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?
ik verwacht hem namelijk ook binnenkorten ben heel erg benieuwd
dat zijn mooie prijzenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
De digipack (deel1) en de special edition (deel2) voor 15 euro totaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 voor 15 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
7,5 euro
[afbeelding]
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, het zijn de special editions en daarom kost het mij 4 euro aan verzendkosten
En deze moet ik morgen binnenkrijgen:
[afbeelding]
quote:
Waarom zou dit niet kunnen? De film is gewoon uit op andere regio's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
wat is daar nou raar aan? ik verwacht m ook morgen of overmorgen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
nou nou.... euhm.... die zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!
Dat ding is al een week op dvd verkrijgbaar
Je vind je zelf echt geweldig eh, je bent niet meer dan een zak stront met je arrogante gedrag
bah
[afbeelding]
Zo een biertje hakt er wel in he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Oh was jij dat die het topic vervuilde met nutteloze plaatjes van de menu's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Wat een tijdstip om te posten zegquote:
Onderhandelen op dvd.nlquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat zijn mooie prijzen. waar heb je ze vandaan?
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:47 schreef Eippie het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om te posten zeg
en die ispy is een idioot
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:43 schreef 'AntiChrist' het volgende:
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef i-spy24 het volgende:
Oh ja joh? het seizoen begint net en jij moet al afstuderen
![]()
Maar goe...wat voor presentatie? (PP zeker?) en over welke studie?![]()
Zegt iemand die topics opent over zijn illegale DVD's...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
i-Robot DVD reviewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef i-spy24 het volgende:
Lul niet loser, zelf heb je niks om in te brengen en ik heb of import en legale DVD's.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef i-spy24 het volgende:
Was gewoon legale import alleen de losertjes konden het niet hebben en beweerden iets anders zonder bewijs dan alleen hun slap gelul dat ze toch gelijk hadden.![]()
succes dan in ieder geval!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!
Ik kon niet slapen meer, en ik moest nog mijn presentatie in elkaar zetten
be cool is ook nog niet in nederland uit, dat hoesje kan je ook geprint hebben, je maakt je op ieder sub forum belachelijk lijkt wel, anyway deze heb ik gehad voor me verjaardag :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
succes dan in ieder geval!
nadeel is wel dat je vanaf morgen nog meer tijd hebt om dvds te zoeken voor een leuk prijsje![]()
gokje: je bankrekening?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??![]()
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:26 schreef Mike het volgende:
Okee, zo is het wel genoeg. i-spy, ga alsjeblieft ergens anders spelen.
het zijn geen pics het zijn webshops waar iedere idioot (zelfs jij) deze dvd's kan bestellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.
En volgens mij zijn we allemaal graag van een wangedrocht als hem af.
Gezien. Dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
Alle 3 voor 19 euro inclusief verzenden... alle 3 met hoes (waarvan DaT met de holografische).. toch een aardig koopje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?
ik vond the day after tommorow echt een bagger film waar ik nog geen 5 euro aan wil spenderen namelijk
Fight Club krijg ik als het goed is vandaag binnen.. de SE digipack versie voor maar 8,75quote:
niet bij allesquote:
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
pakje van dvdpacific (binnen een week)
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?
haha had t net ook in dat feedback topic gepost:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.
Daarom betaal ik al heel lang gewoon wat extra zodat ie vaak binnen een weekje wel binen is.
alleen jammer van die acteerprestaties van mevrouw lopezquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:36 schreef grunge-metal het volgende:
Net gekocht:
[afbeelding]
Blood And Wine.
die 2e, International Priority Air Mail Shippingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?
Ach ja voor 3,95 kon ik hem niet laten liggenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen jammer van die acteerprestaties van mevrouw lopez
DING!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Ja daar heb je gelijk in!quote:
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is al uit in amerika, heb hem vandaag ook toevallig ontvangen![]()
shit man jij ruleert de pan uit man waar kun je al die r2 dvd's kopen man, ik moet het helaas doen met r1quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoer![]()
Aangezien niemand je feliciteerd doe ik het maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
Nee, ik wou zeggen, dat is heel duidelijk photoshop. Loser!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef kinky_queen het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet hoor Ash
![]()
Waar en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad:
[afbeelding]
Alle giftsets heb ik nu
Ik zit te denken aan Stargate Atlantis. Binnenkort te koop. Schijnt erg goed te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:46 schreef Droopie het volgende:
Nog goede tips voor me??
Is Stargate bv. iets?? Die was ook niet duur
Van harte gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
op large.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Timo20,
Waar heb je dat Pulp Fiction T-Shirt gekocht?
Ik heb ze bij www.dvdpacific.com besteld behalve lotr rotk die heb ik bij www.dvdsoon.com besteld maar dat duurde enorm lang voordat hij hier was. Dvdpacific is wellicht niet de goedkoopste maar ze zijn wel snel hier en het is R1. Mooiere uitgave dan R2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar en voor hoeveel?
Ik moet em namelijk ook nog als enige.
I've got Hartiganquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Met Dwight cover, had liever Alba gehad maar ach deze is ook netjes.
Ruilen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Nope, ik wil dus echt wel Hartiganquote:
ik moet nog eens aan de gang met m'n eigen home made Chinatown shirtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciflapstaart![]()
![]()
![]()
En vanavond nog ontvangen:
[afbeelding]
2 disc SE, voor ¤ 9,99
en, ja Hare ik weet dat t geen dvd is, maar vond m toch wel cool genoeg om m ff te posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
daarmee trouwens gelijk aan i-spy z`n wens voldaan mbt. de eigen gemaakte pics![]()
![]()
veel suc6 met op de uni
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Oh Gods, nou zie ik al die mooie plaatjes van die House of Flying Daggers en ik heb 'em nog steeds niet binnen! Ik kan echt niet meer wachten!![]()
Vind het eigenlijk ook raar dat je niet zelf kan uitkiezen, maar jah wat doe je eraan he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.
Ik ging voor Gail.
Ik vond hem erg mooi, heb me geen moment verveeld. Prachtige omgevingen, mooie actie scenes en een iets minder flinterdun verhaal dan bij Hero.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.
Sollyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Gorro het volgende:
Het is niet de bedoeling om in het topic te gaan slowchatten. Deze posts heb ik dan ook verwijderd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
Ja vind je het gek... die manier van verzenden van layoyo..... bij mij is het slotje een beetje beschadigd voor de rest is hij gelukkig wel helemaal heelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Ben ik ff blij dat er op die van mij nog geen krasje zit.
En dat gepraat over een bootleg is echt complete bullshit, maar goed, ze zijn nogal eigenwijs en wantrouwend daar bij dvdtherapy dus probeer ze maar eens te overtuigenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Komt van het vele bloedquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:44 schreef knep het volgende:
Hm mijne ook binnen, niet beschadigd.
Alleen de dagger is een beetje roestig.
ben ik blij dat ik deze niet besteld heb, en al helemaal niet bij Layoyoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Ja die ketting hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
Plaatje werkt hier nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef AntiChrist het volgende:
Net opgehaald bij het postkantoor:
[afbeelding]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik deze niet besteld heb, en al helemaal niet bij Layoyo
Als ik zo`n zwaar beschadigd exemplaar zou ontvangen zou ik echt flippen
On-topic:
Net gebracht door m`n "vriend" de postbode:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hele mooie, grote tin
was ook snel hier trouwens: maandag verzonden, nu hieralapage
![]()
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Komt Timo met zo een fucking mooie TinEditie van R.E. Heb ik een simpele 2disc editie met kartonnen omhulsel...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
maar ja die heb ik niet, dus dit is 1 van de mooiste die ik hebquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
daarom noem ik ook niet m`n "vriend": die gast is werkelijk zo onvriendelijk en chagarijnig als de tyfusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.
das wel waar, maar heb de film nog niet gezien (ga m zo kijken). Heb t eerste deel ook, en ik ben dan zo erg dat ik (in de meeste gevallen, maar er zijn uitzonderingen) ook de sequels moet hebben. Gewoonweg om de serie compleet te hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
Heb je ze zeker wel alle 6 gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef furanku het volgende:
Loop ik even bij de blokker langs.. gewoon ff checken , meestal hebben ze daar soms wat dvdtjes liggen die nergens anders meer te verkrijgen zijn. Vind ik me daar een stuk of 6 stuks van Once Upon A Time in America.. de bijna OOP digipack versie![]()
[afbeelding]
Strakke shit
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:25 uur schreef 'Ash' het volgende:
Hoi![]()
Begin je hier nou ook al met je verhaaltjes <dat heet uitleg> tjonge ! wanneer leer je het af!![]()
Zat er idd over na te denkenquote:
Vraag aan mij? Ik heb er 14,99 voor betaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:54 schreef Shogo het volgende:
Wat heb je ervoor betaald? Meestal zie ik die liggen voor zo`n 29,99...
jij kan goed met photoshop overwegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
Een hoop geneuzel
@Timo20:
Hey hoe is die tinnen-doos van RE- Apocalypse? Heb je meer features dan in de UK singelbox versie?
die had ik n.l al in maart van dit jaar binnen.
I second that! Ga alsjeblieft ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 schreef Eippie het volgende:
[..]
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?
Kun jij je er niet beter buiten houden als jouw nick er niet in voorkomt.?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 uur schreef 'Eippie' het volgende:
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?
quote:zo... en nu gaan we weer normaal doen"
Ja, maarre mooie prijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Zat er idd over na te denken![]()
[..]
Vraag aan mij? Ik heb er 14,99 voor betaald.
Heb is eigenlijk besteld dus duurt het een paar dagen. Kan je wel vertellen dat de inhoud van elk seizoensbox summier is. Gewoon plasticklapper met de dvd's, dat is het dan. Geen boekje, zoals bij de Star Trek boxen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Sharkdoggie':
ziet er goed uit! Kun je ff die doos openmaken om te laten zien wat er allemaal inzit?
Owja, en al die andere 'humoristische acties' van jou waren ook eenmalig? Vanaf nu dus geen gezeik meer met postings van menu's of gebler dat je bewijs wilt dat wij echte dvds kopen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Kun jij je er niet beter buiten houden als jouw nick er niet in voorkomt.?![]()
Dit is iets tussen hem en mij en daar hebben we geen lamers voor nodig anders rammel ik wel met de fopspeen.
Je dacht toch niet dat anderen wel frank en vrij mogen doen wat zijn willen t.a.v.mij en ik het maar over me heen moet laten gaan. Dus bij deze mijn reactie even terug. En dat je eenbent blijkt wel want het was een eenmalige humoristische actie van mijn kant omdat je natuurlijk niet gelezen had wat aan het einde van mijn post stond.
[..]
![]()
@ 'Sharkdoggie':
ziet er goed uit! Kun je ff die doos openmaken om te laten zien wat er allemaal inzit?
tis al een aantal keer eerder gezegd, maar niemand boeit die screens van het dvd menu, en niemand hoeft hier te bewijzen met fotos dat ze het daadwerkelijk gekocht hebben, als je jalours op iemand bent kan je het beter gewoon zeggen inplaats van : OMFGBBQ ILLEGAAL!!! BEWIJS MAAR DAT ET NIET ZO IS!!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
* DING *
Joehoe..' Ash'
1:
[afbeelding]
Europese release binnengekregen en komende weken ook officieel
uit in Nederland
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
de special features
[afbeelding]
een scene uit de film
2:
[afbeelding]
de dvd doos
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
de special features
[afbeelding]
een van de special features 'behind the scene's'
[afbeelding]
nog een van de special features 'behind the scene's
3:
[afbeelding]
de dvd doos
[afbeelding]
de dvd-index
[afbeelding]
een van de scene's uit de film
![]()
zo... en nu gaan we weer normaal doen
![]()
PS:
@Timo20:
Hey hoe is die tinnen-doos van RE- Apocalypse? Heb je meer features dan in de UK singelbox versie?
die had ik n.l al in maart van dit jaar binnen.
Waarom?quote:
Nee, jouw reply was lekker ontopic.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik vraag iets en hij begint te schelden![]()
Als dat de policy is van de mods prima, ben ik het niet mee eens maar goed. Ik wordt gewoon niet graag uitgemaakt voor lamer/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, jouw reply was lekker ontopic.
Gewoon niet op reageren, anders moet ik alles weer deleten of editen.
Daar gaan mods helaas niet over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ipv dat je die gozer gewoon banned dat is ie bij GAM ook al.....
Hey, pssst.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee die zouden een keer ergens goed voor zijn.....
Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:24 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee die zouden een keer ergens goed voor zijn.....
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Nou zeg, het is echt niet alsof we niks doen hoor.
Vertel hier eens dan wat je dwarszit: [Centraal] Opmerkingen/feedback/tips over FTR. Ik ben wel benieuwd namelijk...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet... ik zeg alleen dat jullie niks goeds doen
MSNquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
Blablablabla ik zeik enorm ... blablabla
de NL versie?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:18 schreef linebear het volgende:
vandaag deze binnen gekregen.... hoes ziet er slick uit
[afbeelding]
jep, en geen geschreven tekstquote:
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jep, en geen geschreven tekst
zal ik maar eens bij mezelf beginnen dan![]()
![]()
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb niks ontvangen vandaag, of zal de postbode zo komen?
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraaktquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
die van mij heb ik 6 weken geleden al besteld bij cdwow, vorige week eindelijk verzondenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb hem vorige week ook maar besteld, hij is ook onderweg, na die van ebay spoorloos is geraakt
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik er niet EEN zien liggen, alleen de S.E ik vind het maar een btje maf...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:04 schreef Timo20 het volgende:
ik hoop t, want ik dacht eigenlijk dat ik vandaag die R2FR CE van Un Long Dimanche De Fiancailles zou ontvangen![]()
Ik heb hem daar wel gezien en gekocht.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:11 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik er niet EEN zien liggen, alleen de S.E ik vind het maar een btje maf...
Hey rijke stinkerd! ik dacht dat je blut was maar oooooo nee weer van die mooie giftsets! *snik* * Ash jealous......quote:
Die is gaaf.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:36 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img378.imageshack.us/img378/8492/medaillon2wi.th.jpg]afbeelding][/URL]
hey ik ben het tinnen mannetje jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:49 schreef Ash het volgende:
Hey rijke stinkerd! ik dacht dat je blut was maar oooooo nee weer van die mooie giftsets! *snik* * Ash jealous......
maare........ waarom ben je niet gegaan voor de Extended Edition??! de versie die je nu hebt is precies hetzelfde als de R1 US alleen met een tinnetje eromheen.
hij`s mooi hequote:
Holy moly!! Ik wist niet dat er een complete series box bestond van FireFlyquote:
Waar? Ebay?quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:16 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
De trilogy box voor maar 8,99
Freerecordshop. Alleen via Internet kost ie 9,99. En als je een FreeID hebt, kost ie dus 8,99quote:
Lekker goedkoopquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:32 schreef Dizer het volgende:
Freerecordshop. Alleen via Internet kost ie 9,99. En als je een FreeID hebt, kost ie dus 8,99
Precies, dus geloof je het zelf TiMmS? Laat dan eigen gemaakte foto's zien, van cover en menu.quote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt toch pas uit in Oktober?
JA! Geweldige serie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Holy moly!! Ik wist niet dat er een complete series box bestond van FireFly![]()
![]()
En uiteraard screenshots van de film zelf!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:27 schreef Shogo het volgende:
[..]
Precies, dus geloof je het zelf TiMmS? Laat dan eigen gemaakte foto's zien, van cover en menu.![]()
LOL, ik heb hem net 30 seconden geleden bij CD-WOW besteld. Ook de R2-R4 versie!quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:31 schreef Ash het volgende:
[..]
JA! Geweldige serie!
Hijs uit op R1/R2 UK en op R4, de versie die ik nu dus heb.
Heb hem gekocht op CD-WOW.
Nope,quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
LOL, ik heb hem net 30 seconden geleden bij CD-WOW besteld. Ook de R2-R4 versie!
Ik heb her met kortingslink 24,50 voor betaald!
Edit: Heb je toevallig een foto van hoe de box eruit ziet?
Goed genoegquote:Op zondag 28 augustus 2005 13:45 schreef Ash het volgende:
[..]
Nope,
maar het is een stevige kartonnen omhulsel die 2 keepcases bevat met in elke keepcase 2 disc's met daarop de afleveringen,
en op beide kanten van de keepcases zie je een personage afgebeeld (Jayne, Malcolm etc) en er zit een kleine episode guide boekje bij.
in amerika nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 11:45 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Mr & Mrs Smith komt toch pas uit in Oktober?
daar wordt je idd niet vrolijk vanquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
Ik stuur haar nooit meer weg voor dvd's!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Maar ze kwam zowaar met iets uit mijn wishlist aankakken:
[afbeelding]![]()
Tsjah, het blijft nou eenmaal apart volkquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:42 schreef pascalheister het volgende:
daar wordt je idd niet vrolijk van
OHMYGOD! Dragonflyquote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Maar ze kwam zowaar met iets uit mijn wishlist aankakken:
[afbeelding]![]()
Had je echt nunsploitation verwacht?quote:Op zondag 28 augustus 2005 17:34 schreef kinky_queen het volgende:
Lijst![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Had je echt nunsploitation verwacht?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:56 schreef RuneRose het volgende:
[afbeelding]
Zag nu net dat 'ie op FOK ook een recensie heeft.
Zeker weten, dat gaat smullen worden de komend dagen, vermoed ik. Heb alleen Tokyo Story gezien, en die vond ik erg goed, en ik had toevallig nog bonnen van de verjaardag, dus ik dacht ik neem lekker die hele box. Zag toch niets anders wat ik graag wilde hebben.quote:
kuch http://forum.fok.nl/topic/741706 kuch.quote:
O ja. Die is er ook nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
kuch http://forum.fok.nl/topic/741706 kuch.
Kun je hem in 2 verschillende topics showen.
is t een beetje mooie uitgave?quote:
nog steeds niet binnen hierquote:
Gewoon keepcase, en volgens mij is alleen de film ondertiteld, maar goed, vind het toch erg leuk om de dvd uit het land van herkomst van de film te hebbenquote:
Dat is trouwens wel komisch....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
kuch http://forum.fok.nl/topic/741706 kuch.
Kun je hem in 2 verschillende topics showen.
En als je ook nog eens speciaalds over te melden hebt, kan je hem ook nog eens in de slowchat postenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:09 schreef Chielus het volgende:
en als ie in de aanbieding is kun je dat ook nog ergens vermelden.
en als je het helemaal bont wil maken verkoop je hem ook nog in V&A
Oeh, daar ga ik me binnenkort in verdiepen. Leuke actiequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:32 schreef Timo20 het volgende:
En gisteren gekocht in de 3=2 SE actie van Warner Bros:
[afbeelding]
[afbeelding]
de Director`s Cut
en als gratis SE heb ik gekozen voor:
[afbeelding]
die blauwe slipcase is wel extreem lelijk,maar als ie gratis is moet ik niet zeuren
.. van Pearl...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh, daar ga ik me binnenkort in verdiepen. Leuke actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |