Zegt iemand die topics opent over zijn illegale DVD's...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
i-Robot DVD reviewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef i-spy24 het volgende:
Lul niet loser, zelf heb je niks om in te brengen en ik heb of import en legale DVD's.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef i-spy24 het volgende:
Was gewoon legale import alleen de losertjes konden het niet hebben en beweerden iets anders zonder bewijs dan alleen hun slap gelul dat ze toch gelijk hadden.![]()
succes dan in ieder geval!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!
Ik kon niet slapen meer, en ik moest nog mijn presentatie in elkaar zetten
be cool is ook nog niet in nederland uit, dat hoesje kan je ook geprint hebben, je maakt je op ieder sub forum belachelijk lijkt wel, anyway deze heb ik gehad voor me verjaardag :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
succes dan in ieder geval!
nadeel is wel dat je vanaf morgen nog meer tijd hebt om dvds te zoeken voor een leuk prijsje![]()
gokje: je bankrekening?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??![]()
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:26 schreef Mike het volgende:
Okee, zo is het wel genoeg. i-spy, ga alsjeblieft ergens anders spelen.
het zijn geen pics het zijn webshops waar iedere idioot (zelfs jij) deze dvd's kan bestellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, Mike, hier kan een mod toch wel iets meer tegen doen? Want ik het het idee dat een gast als dit niet wil horen, maar moet voelen.
En volgens mij zijn we allemaal graag van een wangedrocht als hem af.
Gezien. Dankquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Zie ook [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
Alle 3 voor 19 euro inclusief verzenden... alle 3 met hoes (waarvan DaT met de holografische).. toch een aardig koopje vind ik zelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?
ik vond the day after tommorow echt een bagger film waar ik nog geen 5 euro aan wil spenderen namelijk
Fight Club krijg ik als het goed is vandaag binnen.. de SE digipack versie voor maar 8,75quote:
niet bij allesquote:
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef pascalheister het volgende:
pakje van dvdpacific (binnen een week)
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe lang hij er bij mij over doet. is morgen een week onderweg. welke verzend methode had je?
haha had t net ook in dat feedback topic gepost:quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoals gezegd in het feedback topic. De goedkoopste verzendmethode kan er zo 4 weken (20 werkdagen) over doen en dat gebeurt dat ook vaak.
Daarom betaal ik al heel lang gewoon wat extra zodat ie vaak binnen een weekje wel binen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |