dat zijn mooie prijzenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
De digipack (deel1) en de special edition (deel2) voor 15 euro totaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 voor 15 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
7,5 euro
[afbeelding]
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, het zijn de special editions en daarom kost het mij 4 euro aan verzendkosten
En deze moet ik morgen binnenkrijgen:
[afbeelding]
quote:
Waarom zou dit niet kunnen? De film is gewoon uit op andere regio's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
wat is daar nou raar aan? ik verwacht m ook morgen of overmorgen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
nou nou.... euhm.... die zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!
Dat ding is al een week op dvd verkrijgbaar
Je vind je zelf echt geweldig eh, je bent niet meer dan een zak stront met je arrogante gedrag
bah
[afbeelding]
Zo een biertje hakt er wel in he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Oh was jij dat die het topic vervuilde met nutteloze plaatjes van de menu's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Wat een tijdstip om te posten zegquote:
Onderhandelen op dvd.nlquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat zijn mooie prijzen. waar heb je ze vandaan?
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:47 schreef Eippie het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om te posten zeg
en die ispy is een idioot
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:43 schreef 'AntiChrist' het volgende:
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef i-spy24 het volgende:
Oh ja joh? het seizoen begint net en jij moet al afstuderen
![]()
Maar goe...wat voor presentatie? (PP zeker?) en over welke studie?![]()
Zegt iemand die topics opent over zijn illegale DVD's...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
i-Robot DVD reviewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef i-spy24 het volgende:
Lul niet loser, zelf heb je niks om in te brengen en ik heb of import en legale DVD's.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef i-spy24 het volgende:
Was gewoon legale import alleen de losertjes konden het niet hebben en beweerden iets anders zonder bewijs dan alleen hun slap gelul dat ze toch gelijk hadden.![]()
succes dan in ieder geval!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!
Ik kon niet slapen meer, en ik moest nog mijn presentatie in elkaar zetten
be cool is ook nog niet in nederland uit, dat hoesje kan je ook geprint hebben, je maakt je op ieder sub forum belachelijk lijkt wel, anyway deze heb ik gehad voor me verjaardag :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
succes dan in ieder geval!
nadeel is wel dat je vanaf morgen nog meer tijd hebt om dvds te zoeken voor een leuk prijsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |