Niet volgens de poster en IMDB:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:32 schreef McNasty het volgende:
fistfull is met 2 L-en
quote:Also Known As:
A Fistful of Dollars (USA)
Krijg nou wat... je hebt helemaal gelijk (en dat terwijl hij gewoon op de plank tussen mijn DVD's staat)quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Niet volgens de poster en IMDB:
[..]
JIJ DVD BARBAAR!!! Hoe durf je een collectors item uit zijn seal te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:31 schreef slindenau het volgende:
Laat je alles altijd in de seal zitten?
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:34 schreef slindenau het volgende:
Hehe. Omdat ik de film wil kijken wellicht?
Als je alleen het collectors item hebt, en geen gewone uitgaven, dan moet je 'em wel uitpakken.
Maar heel wat slechter dan 99,95quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:37 schreef kinky_queen het volgende:
¤158,46 en da's heel wat beter dan ¤240,-
![]()
of ¤379,99
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan ga je hem maar downloaden, maar van een C.I. blijf je af
Niet zo happen julliequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:02 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Err. Ik haal ook altijd m'n dingetjes uit het seal hoor, dan kan je het toch veel leuker uitstallen enzo.![]()
ik heb een keer een marathon gehad met die filmsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een keer een marathon gehad met die films
12 uur zitten ofzo.
of langer.
bij de 6de dvd was de speler overhit
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Diezelfde marathon heb ik in de bioscoop gehouden. Van 9 uur 's avonds tot 7 uur 's ochtends! Ik heb alle mogelijke zitposities gehad die maar kon verzinnen in zo een bioscoopstoel
Bijna compleet zegt ie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
Hij is binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat maakt mijn verzameling bijna compleet....
Nu nog een aantal beeldjes
[afbeelding]
300 euro is me net te veel... Tis geen Band Of Brothersquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Meen je dat nou!!??quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:12 schreef Hare het volgende:
Bijna compleet zegt ie.
En hij heeft niet eens de Wooden Box
Pfff.. die foto's zijn wel speciaal voor jou hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Meen je dat nou!!??![]()
![]()
Pffff, die heb ik
IN SEAL
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goedequote:
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens interessante films had, had ik het niet erg gevonden dat je dat dubbel post. Maar nu is het wel teveel van het goede![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Noujah, hij post tenminste dvd's IPV lege DVD hoesjes.![]()
![]()
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzondquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Hare....
De dvd's passen heel mooi in. Geen lose ruimte over
Hij kan trouwens de boxen ook nog op maat maken als je wiltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Ahh, nice, zal hij er vast automatisch mee rekening mee hebben gehouden dat ie naar Europa verzond
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:18 schreef Hare het volgende:
Wie is die lelijke knul trouwens in je avatar
Is dat niet die Jumping the couch gek
Is Be Cool al uit op DVD? En zo ja: waar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:14 schreef i-spy24 het volgende:
* Update *
Mijn nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
rechts Be Cool DVD
[afbeelding]
Be Cool index
[afbeelding]
scene uit Be Cool
Jump the couch!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Post je geen TVP dan nu?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/742547/1/50#29812473]
Ik mag eigenlijk helemaal niets zeggen want ik post nu helemaal niets.![]()
Pas maar op, straks begin je ook nog te springenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Tom Cruise is juist cool
![]()
En van dat scientology gebeuren... daar ben ik me ook in aan het verdiepen....![]()
Bedoel je zo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Pas maar op, straks begin je ook nog te springen
K zou zeggen, opper het eens in Feedback.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
Nice moviequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
K zou zeggen, opper het eens in Feedback.
Vandaag binnen gekregen:
[afbeelding]
tis dat ik een pjr bon kwijt moest maar ik bestel nooit meer iets bij de FRS, wat een kut winkel. Voor zo'n simpele DvD 3 en halve week kwijt zijn.
Stoerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
Kkoop nooit dvd's, kdownload ze en brand ze vervolgens...![]()
zozo das nie misquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef Dos37 het volgende:
24 season 4. heb ik van de week binnen gekregen
ja, dat snap ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 07:35 schreef Dizer het volgende:
Daar kan de FRS niks aan doen HeyFreak. Dat ligt bij de produktiemaatschappij van de dvd/film zelf.
Blijf dan weg hier, met dit soort uitspraken maak je je echt niet populair onder de DVD community.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
lijkt me logisch: hij komt van RCVquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:18 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb laatst Fear And Loathing In Las Vegas gekocht bij de FRS, maar de geluidskwaliteit valt me zeer tegen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
nee is niet zo bij alle versies. Bestel de Criterion versiequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook
maar is dat zo bij alle DVD's die uitgebracht zijn van deze film? Zoja, dan begrijp ik niet dat zoiets in de winkel kan belanden
heb m bij play.com aangeschaft, heb m nog niet kunnen kijken maar tis de engelse uitgave en was 7.99 pond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor versie en waar gekocht? Ik ben op zoek naar een mooie, doch betaalbare uitgave
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?quote:
Normaliter kijk ik nooit dvds bij binnenkomst, maar deze moest ik toch even in de speler gooien. Tja, Chinees hequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?
ik verwacht hem namelijk ook binnenkorten ben heel erg benieuwd
dat zijn mooie prijzenquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
De digipack (deel1) en de special edition (deel2) voor 15 euro totaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze 2 voor 15 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
7,5 euro
[afbeelding]
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ja, het zijn de special editions en daarom kost het mij 4 euro aan verzendkosten
En deze moet ik morgen binnenkrijgen:
[afbeelding]
quote:
Waarom zou dit niet kunnen? De film is gewoon uit op andere regio's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
wat is daar nou raar aan? ik verwacht m ook morgen of overmorgen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
nou nou.... euhm.... die zitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jezus Christus, doe es ff normaal man!!
Dat ding is al een week op dvd verkrijgbaar
Je vind je zelf echt geweldig eh, je bent niet meer dan een zak stront met je arrogante gedrag
bah
[afbeelding]
Zo een biertje hakt er wel in he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Oh was jij dat die het topic vervuilde met nutteloze plaatjes van de menu's.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
Wat een tijdstip om te posten zegquote:
Onderhandelen op dvd.nlquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat zijn mooie prijzen. waar heb je ze vandaan?
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:47 schreef Eippie het volgende:
[..]
Wat een tijdstip om te posten zeg
en die ispy is een idioot
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:43 schreef 'AntiChrist' het volgende:
www.dvdpacific.com of www.amazon.com Idioot......
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef i-spy24 het volgende:
Oh ja joh? het seizoen begint net en jij moet al afstuderen
![]()
Maar goe...wat voor presentatie? (PP zeker?) en over welke studie?![]()
Zegt iemand die topics opent over zijn illegale DVD's...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon niet neppert! Ik zei eigen geschoten pic's niet van anderen sukkel.
Hoppa,weer een wanabee gepakt die het niet kan waarmaken.![]()
i-Robot DVD reviewquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef i-spy24 het volgende:
Lul niet loser, zelf heb je niks om in te brengen en ik heb of import en legale DVD's.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:27 schreef i-spy24 het volgende:
Was gewoon legale import alleen de losertjes konden het niet hebben en beweerden iets anders zonder bewijs dan alleen hun slap gelul dat ze toch gelijk hadden.![]()
succes dan in ieder geval!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn HBO scriptie eindpresentatie + verdediging (kortgezegd=afstuderen) vandaag!
Ik kon niet slapen meer, en ik moest nog mijn presentatie in elkaar zetten
be cool is ook nog niet in nederland uit, dat hoesje kan je ook geprint hebben, je maakt je op ieder sub forum belachelijk lijkt wel, anyway deze heb ik gehad voor me verjaardag :quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
alle 3 voor 19 euro of 19 euro het stuk?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:26 schreef furanku het volgende:
En zonet besteld en deze week in huis voor maar 19 euro:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je! En wie zegt dat het een nadeel is??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:44 schreef Eippie het volgende:
[..]
succes dan in ieder geval!
nadeel is wel dat je vanaf morgen nog meer tijd hebt om dvds te zoeken voor een leuk prijsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |