K zou zeggen, opper het eens in Feedback.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:03 schreef Hare het volgende:
Haha, das nog eens een coole smilie.
Kan fok! die TC Smilie niet toevoegen?
Nice moviequote:Op zondag 21 augustus 2005 02:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
K zou zeggen, opper het eens in Feedback.
Vandaag binnen gekregen:
[afbeelding]
tis dat ik een pjr bon kwijt moest maar ik bestel nooit meer iets bij de FRS, wat een kut winkel. Voor zo'n simpele DvD 3 en halve week kwijt zijn.
Stoerquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
Kkoop nooit dvd's, kdownload ze en brand ze vervolgens...![]()
zozo das nie misquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:20 schreef Dos37 het volgende:
24 season 4. heb ik van de week binnen gekregen
ja, dat snap ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 07:35 schreef Dizer het volgende:
Daar kan de FRS niks aan doen HeyFreak. Dat ligt bij de produktiemaatschappij van de dvd/film zelf.
Blijf dan weg hier, met dit soort uitspraken maak je je echt niet populair onder de DVD community.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
lijkt me logisch: hij komt van RCVquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:18 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb laatst Fear And Loathing In Las Vegas gekocht bij de FRS, maar de geluidskwaliteit valt me zeer tegen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:48 schreef DiabloSam het volgende:
nee is niet zo bij alle versies. Bestel de Criterion versiequote:Op zondag 21 augustus 2005 13:38 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook
maar is dat zo bij alle DVD's die uitgebracht zijn van deze film? Zoja, dan begrijp ik niet dat zoiets in de winkel kan belanden
heb m bij play.com aangeschaft, heb m nog niet kunnen kijken maar tis de engelse uitgave en was 7.99 pond.quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor versie en waar gekocht? Ik ben op zoek naar een mooie, doch betaalbare uitgave
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?quote:
Normaliter kijk ik nooit dvds bij binnenkomst, maar deze moest ik toch even in de speler gooien. Tja, Chinees hequote:Op maandag 22 augustus 2005 12:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hoe is de beeldkwaliteit van de dvd's?
ik verwacht hem namelijk ook binnenkorten ben heel erg benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |