DING!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 01:13 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
tuurlijk...geloof je hetzelf?
![]()
Je hebt het helemaal niet. Als dat wel zo is laat dan maar een zelf geschoten foto zien
van de DVD doos,DVD en een screendump van de film-index zoals ik hier deed met mijn nieuwe films.![]()
Ja daar heb je gelijk in!quote:
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij is al uit in amerika, heb hem vandaag ook toevallig ontvangen![]()
shit man jij ruleert de pan uit man waar kun je al die r2 dvd's kopen man, ik moet het helaas doen met r1quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pfff wat lul je nou man dat kan echt niet maak maar foto's ik krijg toevallig alle r2 releases 3 dagen van te voren want ik ben stoer![]()
Aangezien niemand je feliciteerd doe ik het maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
Nee, ik wou zeggen, dat is heel duidelijk photoshop. Loser!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef kinky_queen het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet hoor Ash
![]()
Waar en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vandaag binnen gehad:
[afbeelding]
Alle giftsets heb ik nu
Ik zit te denken aan Stargate Atlantis. Binnenkort te koop. Schijnt erg goed te zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:46 schreef Droopie het volgende:
Nog goede tips voor me??
Is Stargate bv. iets?? Die was ook niet duur
Van harte gefeliciflapstaartquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in!
Ennuh.. IK BEN GESLAAGD
Heerlijk, HBO afgerond. Nu 2 september beginnen aan de universiteit
op large.nlquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Timo20,
Waar heb je dat Pulp Fiction T-Shirt gekocht?
Ik heb ze bij www.dvdpacific.com besteld behalve lotr rotk die heb ik bij www.dvdsoon.com besteld maar dat duurde enorm lang voordat hij hier was. Dvdpacific is wellicht niet de goedkoopste maar ze zijn wel snel hier en het is R1. Mooiere uitgave dan R2.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waar en voor hoeveel?
Ik moet em namelijk ook nog als enige.
I've got Hartiganquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Met Dwight cover, had liever Alba gehad maar ach deze is ook netjes.
Ruilen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |