ik moet nog eens aan de gang met m'n eigen home made Chinatown shirtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciflapstaart![]()
![]()
![]()
En vanavond nog ontvangen:
[afbeelding]
2 disc SE, voor ¤ 9,99
en, ja Hare ik weet dat t geen dvd is, maar vond m toch wel cool genoeg om m ff te posten:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
daarmee trouwens gelijk aan i-spy z`n wens voldaan mbt. de eigen gemaakte pics![]()
![]()
veel suc6 met op de uni
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
I've got Hartigan
En nog een of ander raar blond meisje
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef RuneRose het volgende:
Oh Gods, nou zie ik al die mooie plaatjes van die House of Flying Daggers en ik heb 'em nog steeds niet binnen! Ik kan echt niet meer wachten!![]()
Vind het eigenlijk ook raar dat je niet zelf kan uitkiezen, maar jah wat doe je eraan he.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook ontvangen, met Hartigan.
Ik ging voor Gail.
Ik vond hem erg mooi, heb me geen moment verveeld. Prachtige omgevingen, mooie actie scenes en een iets minder flinterdun verhaal dan bij Hero.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wat van film? Ik hoor dat hij vergeleken met Hero en Crounching Tiger, Hidden Dragon erg tegenvalt.
Sollyquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:37 schreef Gorro het volgende:
Het is niet de bedoeling om in het topic te gaan slowchatten. Deze posts heb ik dan ook verwijderd.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ah, gelukkig weer droolies en worshippys
Ja vind je het gek... die manier van verzenden van layoyo..... bij mij is het slotje een beetje beschadigd voor de rest is hij gelukkig wel helemaal heelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Ben ik ff blij dat er op die van mij nog geen krasje zit.
En dat gepraat over een bootleg is echt complete bullshit, maar goed, ze zijn nogal eigenwijs en wantrouwend daar bij dvdtherapy dus probeer ze maar eens te overtuigenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Butra het volgende:
Op het DVDTherapy forum hebben veel mensen een zwaar beschadigd exemplaar ontvangen en sommigen spreken zelfs van een bootleg.
Ben ik ff blij dat er op die van mij nog geen krasje zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |