Ja die ketting hequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
Plaatje werkt hier nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:34 schreef AntiChrist het volgende:
Net opgehaald bij het postkantoor:
[afbeelding]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik deze niet besteld heb, en al helemaal niet bij Layoyo
Als ik zo`n zwaar beschadigd exemplaar zou ontvangen zou ik echt flippen
On-topic:
Net gebracht door m`n "vriend" de postbode:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hele mooie, grote tin
was ook snel hier trouwens: maandag verzonden, nu hieralapage
![]()
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef Dizer het volgende:
Komt Timo met zo een fucking mooie TinEditie van R.E. Heb ik een simpele 2disc editie met kartonnen omhulsel...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
maar ja die heb ik niet, dus dit is 1 van de mooiste die ik hebquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef kinky_queen het volgende:
Die R.E tin is idd een mooie al vind ik de r1 van Donnie nog net ff wat mooier
![]()
daarom noem ik ook niet m`n "vriend": die gast is werkelijk zo onvriendelijk en chagarijnig als de tyfusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zou iemand die mij zon kut film geeft nooit me vriend willen noemen, ik heb em 1 keer gezien en ik ben dankbaar dat ik er niet voor betaald heb.
das wel waar, maar heb de film nog niet gezien (ga m zo kijken). Heb t eerste deel ook, en ik ben dan zo erg dat ik (in de meeste gevallen, maar er zijn uitzonderingen) ook de sequels moet hebben. Gewoonweg om de serie compleet te hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een drol in kadoverpakking is nog steeds een drol.
Heb je ze zeker wel alle 6 gekocht?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:50 schreef furanku het volgende:
Loop ik even bij de blokker langs.. gewoon ff checken , meestal hebben ze daar soms wat dvdtjes liggen die nergens anders meer te verkrijgen zijn. Vind ik me daar een stuk of 6 stuks van Once Upon A Time in America.. de bijna OOP digipack versie![]()
[afbeelding]
Strakke shit
* DING *quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:25 uur schreef 'Ash' het volgende:
Hoi![]()
Begin je hier nou ook al met je verhaaltjes <dat heet uitleg> tjonge ! wanneer leer je het af!![]()
Zat er idd over na te denkenquote:
Vraag aan mij? Ik heb er 14,99 voor betaald.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:54 schreef Shogo het volgende:
Wat heb je ervoor betaald? Meestal zie ik die liggen voor zo`n 29,99...
jij kan goed met photoshop overwegquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:39 schreef i-spy24 het volgende:
Een hoop geneuzel
@Timo20:
Hey hoe is die tinnen-doos van RE- Apocalypse? Heb je meer features dan in de UK singelbox versie?
die had ik n.l al in maart van dit jaar binnen.
I second that! Ga alsjeblieft ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 schreef Eippie het volgende:
[..]
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?
Kun jij je er niet beter buiten houden als jouw nick er niet in voorkomt.?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:08 uur schreef 'Eippie' het volgende:
Dude kun je alsjeblieft gewoon normale posts gaan maken in plaats van deze onzin?
quote:zo... en nu gaan we weer normaal doen"
Ja, maarre mooie prijs.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:48 schreef furanku het volgende:
[..]
Zat er idd over na te denken![]()
[..]
Vraag aan mij? Ik heb er 14,99 voor betaald.
Heb is eigenlijk besteld dus duurt het een paar dagen. Kan je wel vertellen dat de inhoud van elk seizoensbox summier is. Gewoon plasticklapper met de dvd's, dat is het dan. Geen boekje, zoals bij de Star Trek boxen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:26 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Sharkdoggie':
ziet er goed uit! Kun je ff die doos openmaken om te laten zien wat er allemaal inzit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |