quote:Valerie Fischer
Valerie komt weer op het toneel als ze opeens voor Barbera's neus staat.Ze zegt dat ze alleen voor een baan is gekomen maar het blijkt wel anders met vele manieren probeert ze Barbera te jennen.Na vele pogingen waarin ze eerst een nep-relatie met Robert krijgt en daarna zogenaamd met Jef naar bed gaat,heeft ze er geen zin meer in en wil vrede.Barbera die haar absoluut niet gelooft heeft hier geen zin in.Wat de rest van de wereld niet weet is dat Valerie de echte moeder is,dat is ook meteen de reden dat de twee altijd ruzie hebben.Valerie leert Charlie steeds beter kennen en wil haar graag vertellen dat zij haar moeder is.Barbera doet er alles aan om dit tegen te houden.Door al de ruzie's heeft Charlie geen zin meer om met een van beide nog te praten. Uiteindelijk kiest Charlie voor Barbara, na een hevige brand in Scala. Valerie dumpt Robert, en gaat verder met Ludo. Barbara heeft Charlie terug, maar zal het Valerie lukken Fischer Events van haar te maken?
GTST linkjesquote:Barbara Fischer
Barbara is een goeie moeder die er alles aan doet om een goeie moeder te zijn. Nadat ze uit de bak kwam trouwe ze met Jef en verloor haar zoon Jonas Alberts.Ze hadden een grote schuld en daardoor zijn ze alles kwijt geraakt huis, spullen enz. Ze hebben een tijdje in een carevan gewoon todat Remco terugkeerde.Die had alle schulden afbetaalt en hun spullen terug gekocht. Jef weigerde om in dat huis te wonen omdat ze zoon hem vroeger bedrogen heeft, en toen is Jef dakloos geworden. Barbara heeft de moed niet opgegeven en is hem overal gaan zoeken. Uiteindelijk komt alles weer goed, maar hun relatie gaat over. Charlie gaat na haar verzoening met Barbara in Scala wonen en Barbara blijft alleen met Morris. Daarna krijgt ze wat met Ludo, maar dat draait op niks uit. Het enigste wat ze eraan overhoudt is Fischer Events, wat haar zus Valerie op slinkse wijze van haar wil gaan maken.
Ja,ik ga me ook al aan dat lijntje irriteren.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
Dat van die "familie" van Robert kon je ook al maandenlang van te voren aan zien komen. De diepgang (voor zover het er ooit was) is nu volkomen weggevaagd
Idd, weer geen linksquote:Op zondag 27 maart 2005 16:33 schreef Beach het volgende:
Zucht.
Open het pas als je een goede op hebt ipv persé zelf het gtst topic te willen hebben.
en nu ben ik weg
Er is niemand zo gek om al die links op te gaan zoeken.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Idd, weer geen links![]()
Laat dan iemand anders ff een fantsoenlijk topic openen
Ik ben heel gek,maar ik ben al bezig.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er is niemand zo gek om al die links op te gaan zoeken.![]()
Als je nou elke keer als je een topic opent die lijst ff bijwerkt had je nu een complete topiclijst gehad ...:X Maarja, ... dat is dus niet gebeurdquote:Op zondag 27 maart 2005 17:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Er is niemand zo gek om al die links op te gaan zoeken.![]()
We zijn toch bezig, zeur niet zo zeg.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je nou elke keer als je een topic opent die lijst ff bijwerkt had je nu een complete topiclijst gehad ...:X Maarja, ... dat is dus niet gebeurd
Wie heeft in godsnaam die OP getypt... wat een typfoutenquote:Op zondag 27 maart 2005 16:28 schreef Orginial het volgende:
GTST #126: Catfight tussen de zusjes Fischer!
[..]
[..]
Die is van internet.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wie heeft in godsnaam die OP getypt... wat een typfouten
Ok, ik hou nu op met zeuren![]()
quote:Op zondag 27 maart 2005 17:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben jou echt kotsbeu, altijd je gezeik op het forum. Ik gooi je uit me msnlijst![]()
Maak dan lekker zelf een GTST-topic als je het zo goed weet.quote:
Mee eens isquote:Op zondag 27 maart 2005 16:33 schreef Beach het volgende:
Zucht.
Open het pas als je een goede op hebt ipv persé zelf het gtst topic te willen hebben.
en nu ben ik weg
Inderdaad, ik las in het vorige topic dat Suzanne Balk misschien terug zou komen, ik snap die schrijvers echt niet hoor, als ze nou een paar mensen van die oude cast tegelijk terug laten komen zou het een stuk leuker zijn.quote:
Natuurlijk komt Raffish niet in gtst dat je dat uberhaupt al serieus neemtquote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb weer wat nieuwtjes: Raffish niet in GTST, Ingeborg Wieten mischien terug en Aukje van Ginneken naar alle waarschijnlijkheid ook terug.![]()
En lieke dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb weer wat nieuwtjes: Raffish niet in GTST, Ingeborg Wieten mischien terug en Aukje van Ginneken naar alle waarschijnlijkheid ook terug.![]()
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..quote:
Ruzie?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..![]()
Bron waar je dat vandaan hebt?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..![]()
Hij gelooft echt ook alles wat op al de weblogs en forums over GTST staanquote:
Dat is iets wat Frey beweerd.quote:
Dat zal duidelijk worden bij de volgende vooruitzichtenquote:
Hebben die echt ruziequote:Op zondag 27 maart 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is iets wat Frey beweerd.Oja en nog iets: Ik geloof ook niks van dat Aukje/Lieke gedoe hoor, maar dat Schrama en Lexmond ruzie hebben is wel waar.
![]()
Maar jah, Schrama is ook een bitchquote:Op zondag 27 maart 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is iets wat Frey beweerd.Oja en nog iets: Ik geloof ook niks van dat Aukje/Lieke gedoe hoor, maar dat Schrama en Lexmond ruzie hebben is wel waar.
![]()
Dat jullie die onzin nog geloven.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld Sander Foppele.Maar Aukje had ik in eerste instantie niet verwacht.Maar goed ze kan geen werk krijgen,dan zal het wel moeten.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:28 schreef Airelle het volgende:
Trouwens... Aukje wilde helemaal geen soap meer.
maargoed, sommige soapies komen daar wel op terug als ze geen ander werk kunnen vinden
Triest dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:23 schreef Nano het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld Sander Foppele.Maar Aukje had ik in eerste instantie niet verwacht.Maar goed ze kan geen werk krijgen,dan zal het wel moeten.
Wie was dat danquote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
En RTL NL heeft het bekend gemaakt: Ingeborg Wieten keert als een vast personage terug in GTST.
weer een roddel , als je goed de forums leest staat er het volgende :quote:Op maandag 28 maart 2005 14:46 schreef Orginial het volgende:
En RTL NL heeft het bekend gemaakt: Ingeborg Wieten keert als een vast personage terug in GTST.
Ja dan is Guusje zeker ook gelijk een nieuw personagequote:Op maandag 28 maart 2005 14:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat ik er nu pas op kom! Zij heeft een zoontje, en dat is natuurlijk een van die newbies.![]()
Ludo krijgt alle lijntjes.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:25 schreef Nano het volgende:
Valerie heeft van die momenten dat ik ook vind dat ze beter op kan rotten en Ludo lijkt een uitgemolken personage,maar op zich is Ludo natuurlijk wel meestal de gangmaker.
Dat is wel waar,maar Ludo is natuurlijk wel een leuk personage en ook het geschikte personage voor al die verhaallijnen.quote:
Dat is waar. Ik zag daarnet het oude huis van Ludo, daar zag je altijd een bank.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat is wel waar,maar Ludo is natuurlijk wel een leuk personage en ook het geschikte personage voor al die verhaallijnen.
Dat viel me ook op.Morris was ineens weg.Daarvoor is weinig gebeurt.Robert deed net of hij dacht dat het een grapje was,maar George zei dat hij het meende en toen moest Robert het er eerst over hebben met Barbara en de kinderen.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:18 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het begin gemist. Ik zag het pas toen die George zei tegen Robert: "Denk erover na.."
Wat is er daarvoor nog gebeurd en waar was Morris ineens?
Oh,dat kan ik me niet meer herinneren.Ik dacht dat hij nog steeds op de achtergrond stond.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:39 schreef Frey het volgende:
Morris ging aan het eind van de vorige aflevering al weg![]()
Ja dat vind ik eigenlijk ook best raar.Maar op zich kan ik het wel begrijpen dat ze willen dat het sperma "nuttig" wordt besteed.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:12 schreef Airelle het volgende:
Best raar... iedere gek kan gewooon een kind krijgen.. maar bij de spermabank doen ze zo moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,maar of ze het gaat zeggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:04 schreef Taurus het volgende:
Hoe eindigde het nou ook alweer?Dat Isabella moest zeggen dat ze opgenomen was?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:37 schreef Orginial het volgende:Als Frey met een gerucht komt, dan klopt het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit wordt echt cool
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als barman Anton dit flikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Als Frey met een gerucht komt, dan klopt het ook![]()
Maar dit wordt echt cool![]()
allebeiquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:39 schreef Beach het volgende:
Anton is toch die latente homo? Of was dat Marcel![]()
Als het goed is, heeft Morris nog die enorme schuld bij Valerie, waarvoor hij toen als barman werkte.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Geert Hoes,dat was één van de betere barmannen
Die is afgelost hoor. En Geert Hoes is papa geworden van Robijnquote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Morris nog die enorme schuld bij Valerie, waarvoor hij toen als barman werkte.
Dát is jong??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Die is afgelost hoor. En Geert Hoes is papa geworden van Robijn![]()
Die was nog niet afgelost. Morris moest toen daarom bij A&A werken. Maar toen die daar ontslag nam was hij opeens niks meer schuldig aan Valerie.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Joaaa
Wist je niet dat Manuela zwanger was?
Zijn vriendin!quote:
quote:Geert Hoes vader geworden
De acteur en zijn vriendin Manuela zijn vrijdag de trotste ouders geworden van een zoon 'Robijn Tiamo Hoes'.
Zowel moeder als zoon maken het uitstekend. Geert Hoes is momenteel te zien in het succesvolle BNN-programma Costa. Daarnaast heeft hij net de opnames voor de korte film ‘In Coma’ afgerond en lopen er diverse audities voor nieuwe acteer- en presenteerprojecten. Geert Hoes begon zijn acteercarrière in de dagelijkse soap Goede Tijden, Slechte Tijden waar hij de rol van ‘Morris’ vertolkte.
Bron: NoordzeeFM
Ja idd,twee avonden achter elkaar de cliff!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom krijgt dat duffe Auntie Annie - gedoe al de cliffs?![]()
Vind 't echt weer een kutlijn ... slaat nergens opquote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
Waarom krijgt dat duffe Auntie Annie - gedoe al de cliffs?![]()
Inderdaad. GTST is gewoon ronduit klote op het moment.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind 't echt weer een kutlijn ... slaat nergens op![]()
Maar de gijzeling komt dichterbijquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Inderdaad. GTST is gewoon ronduit klote op het moment.![]()
Gisteren had Isabella de clifquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja idd,twee avonden achter elkaar de cliff!
Isabella is ook weinig soeps, Amy komt natuurlijk nét op tijd voor Isabella, maar dan is ze alweer geflipt en verdrinkt zichzelf met Amy ofzo. Mooie exitquote:
Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Isabella is ook weinig soeps, Amy komt natuurlijk nét op tijd voor Isabella, maar dan is ze alweer geflipt en verdrinkt zichzelf met Amy ofzo. Mooie exit![]()
Bezweken onder haar grote borstenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.
Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee als Victoria er uit zal gaan zal ze niet dood gaan Ik denk eerder als Fajah er uit zal gaan dat zij dood gaat.
Link??quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:37 schreef Orginial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEWELDIG
Friends don't let friends remain beardless...
bull shitquote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Fajah redt in ieder geval de bruiloft, want die foto`s zijn op het web uitgelekt.![]()
Ik vond het ook wel een leuke aflevering en idd er gebeurde niet veel,maar toch vond ik het leuk.Vooral Dorothea in haar pakjequote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef Taurus het volgende:
Ik vond 't eindelijk weer eens 'n leuke aflevering.. Er gebeurde misschien niet veel, maar er zit eindelijk weer wat leuks aan te komen volgens mij.. Het was een 'jonge' aflevering, lekker veel jonge mensen. Zeker dat klasje met Bing gaat wel lachen worden denk ik..
En voor 't echte spannende werk moeten Ludo en Nick maar es wat gaan doen.. En dan Stefano ook op 't slechte pad, daar pleit ik nog steeds voor..![]()
Mee eensquote:Op woensdag 30 maart 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
Tijd weer voor een Top3 favo users van dit moment!
1. Nick van der Hijde-Sanders
2. Bing
3. Charlie Fisher
Charlie?quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:57 schreef Dizer het volgende:
Tijd weer voor een Top3 favo users van dit moment!
1. Nick van der Hijde-Sanders
2. Bing
3. Charlie Fisher
Maar niet door mij, Morris is okayquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:02 schreef Frey het volgende:
Mijn huidige top 3 is:
1. Ludo (wie anders?)
2. Nick (weer verbeterd de laatste tijd)
3. Morris (ik word waarschijnlijk voor gek verklaard, vooral door Orginial)
Ludo op 1quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:18 schreef Nano het volgende:
Mijn top 3 op dit moment:
1 Ludo
2 Nick
3 Isabella
Amy, al denkt Isabella dat het Tara isquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:25 schreef bl0emetjE het volgende:
ik heb gisteren de tweede helft gemist en nu net de eerste helft... wie is dat babytje bij isabella? En wat is er allemaal nog meer aan de hand??
Verwarrend voor dat kind.De ene keer wordt ze Tara genoemd en straks moet ze weer helemaal wennen dat mensen Amy naar haar roepen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Amy, al denkt Isabella dat het Tara is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Orginial op 31-03-2005 14:21:42 ]
quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:01 schreef shiNinG_staR het volgende:JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij niet, het zal wel zijn dat zijn hartslag rustiger wordt ofzo...quote:
Ben benieuwd vanwaar ineens die 'ommezwaai'.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:15 schreef Frey het volgende:
Sanders aan de macht, juist zoals het hoort![]()
Ik vind Suzanne nu eigenlijk nog wel een beetje zo'n bijpersoon.Ik hoop dat ze snel wat meer met iedereen te maken krijgt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanwaar ineens die 'ommezwaai'.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:04 schreef Orginial het volgende:Hehe,was te verwachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orginial, volgende keer moet je wel vragen of je mijn avatar mag gebruiken of niet op jouw sitequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Voor de liefhebbers: www.gtstplaza.web-log.nl zijn de vooruitzichten te lezen voor over 2 weken.![]()
lolquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Orginial, volgende keer moet je wel vragen of je mijn avatar mag gebruiken of niet op jouw site
Cool, das waarschijnlijk ook de gijzelaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Frey het volgende:
[..]
lol
Hee, wat vond je van Anton de barman
Ik was al bang dat Isabella de gijzelnemer zou zijn, aangezien zij niet in 't rijtje genoemd word vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cool, das waarschijnlijk ook de gijzelaar
Duidelijk een Rus met overacting ;- )quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Taurus het volgende:
Wat een rare vent is die vriend van Nick.. raar accent zeg![]()
Omdat ie iets stom vond.. ehmm.. Hij vond dat ie voor de gek gehouden was, omdat Robert opbiechte dat hij degene was die dat reallifesoap gedoe niet leuk vond, en niet barbara of de kinderen. Want die vonden 't opeens wel leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:40 schreef Flashfire het volgende:
[..]
Duidelijk een Rus met overacting ;- )
Ik miste trouwens 5 tellen, waarom was George nou ineens boos geworden voor die lift ?
Tuurlijk....quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
Linda Dekker keert terug in GTST, dat is zojuist bekend geworden. Babette van Veen speelde jarenlang de rol van Linda Dekker en keert nu dus terug. Er gaan geruchten dat er meer oud GTST spelers terugkeren voor het grote feest voor Laura. Klopt het dus toch dat Chris Jolles (Dian) en Ingeborg Wieten (Suzanne) terug keren.
quote:
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!quote:
Ik vind het ook nergens op slaan. En Ingeborg Wieten zou 100% terugkomen, maar ik denk dat er nog niks zeker is behalve dat Inge Schrama & Koert-Jan de Bruijn & Fajah Lourens 100% blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Dizer het volgende:
maar ze blijven allemaal maar 1 aflevering?
En Chris Jolles kan niet voor de verjaardag van Laura komen, das onmogelijk. Ze gaat toch niet terugkomen en Ludo zien en zo en misschien gedood te worden alleen om happy birthday te zeggen tegen laura?
Ik ben benieuwd. En mocht dit dus geen grap zijn, vind ik het een schande dat Babette maar 1 aflevering komt, zij is cool
Hallooo.. tis 1 april hoor. Ik neem niks van dit soort ongeloofwaardige nieuwtjes aan op deze dag..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind het ook nergens op slaan. En Ingeborg Wieten zou 100% terugkomen, maar ik denk dat er nog niks zeker is behalve dat Inge Schrama & Koert-Jan de Bruijn & Fajah Lourens 100% blijven.![]()
Ach, whatever. Ik meld gewoon niks meer, het heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallooo.. tis 1 april hoor. Ik neem niks van dit soort ongeloofwaardige nieuwtjes aan op deze dag..![]()
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, whatever. Ik meld gewoon niks meer, het heeft toch geen nut.![]()
Babette was idd leuk! Vooral de tijd met Arnie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Dizer het volgende:
maar ze blijven allemaal maar 1 aflevering?
En Chris Jolles kan niet voor de verjaardag van Laura komen, das onmogelijk. Ze gaat toch niet terugkomen en Ludo zien en zo en misschien gedood te worden alleen om happy birthday te zeggen tegen laura?
Ik ben benieuwd. En mocht dit dus geen grap zijn, vind ik het een schande dat Babette maar 1 aflevering komt, zij is cool
Misschien is het een 1 april grapquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!![]()
Het staat toch op die site zeg.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:40 schreef digispeed het volgende:
Orginal je zit zoals gewoonlijk weer eens te baggeren.
Wat een onzin zeg "!
We raken offtopic!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
TuurlijkHet internet liegt nooooooooooooit.
Ruk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:45 schreef Nano het volgende:
[..]
We raken offtopic!
Wat vinden jullie er dan eigenlijk van,dat Babette terug zou komen?
Als ze het toch gaan doen,kan het nog best lachwekkend worden!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:47 schreef Orginial het volgende:
Whatever: Dan is het niet waar
En nou hou ik op met dat nieuws posten enzo. Ontopic! Dat lijntje van George moet nu echt kappen!
Nou, vanavond in ieder geval het gijzelenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Als ze het toch gaan doen,kan het nog best lachwekkend worden!
Maar nu is het idd erg saai!
Veel succes met kijken, ik moet het opnemenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou, vanavond in ieder geval het gijzelen
Ja!quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aha, dan zal hij bij de "grote openbaring" (iedereen weet dat dat ooit zal gebeuren) wel helemaal door het lint gaanquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ie iets stom vond.. ehmm.. Hij vond dat ie voor de gek gehouden was, omdat Robert opbiechte dat hij degene was die dat reallifesoap gedoe niet leuk vond, en niet barbara of de kinderen. Want die vonden 't opeens wel leuk.Zoiets
Gebruik *(@&$()$*_)@*( spoilersquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:49 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, het is Anton de ober.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:51 schreef Flashfire het volgende:
[..]
Aha, dan zal hij bij de "grote openbaring" (iedereen weet dat dat ooit zal gebeuren) wel helemaal door het lint gaanMisschien zijn George en zijn Aunt Annie cowboy bende wel de gijzelaars
Ohnee, de Alberts familie is er niet aanwezig dan geloof ik. Naja
![]()
Wat voor spoilers?quote:
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"quote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"
ze beweerden ook dat martine hafkamp terug zou komen voor de cliff, en das ook niet waar.
denk nou eens logisch na man. Linda was helemaal niet eens een vriendin van Laura, dus waarom zou ze terugkomen alleen voor laura.
Je hoeft geen vriendin van Laura te zijn om terug te komen.Ik weet ook niet of ik alles kan geloven,maar er zit vast wel een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:57 schreef digispeed het volgende:
[..]
die site verspreidt alleen maar roddels "zeg"
ze beweerden ook dat martine hafkamp terug zou komen voor de cliff, en das ook niet waar.
denk nou eens logisch na man. Linda was helemaal niet eens een vriendin van Laura, dus waarom zou ze terugkomen alleen voor laura.
ik ook, maar GTST zit in zo'n dip dat ik me niet kan voorstellen dat het leuk gaat worden.quote:Op vrijdag 1 april 2005 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in.Ik ben trouwens benieuwd naar de gijzeling.
Tis iig wel een verbetering met wat het nu is.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef digispeed het volgende:
nou ik heb t al gezien, die geizeling word erg suf maandag !
Het viel helemaal niet op dat Bing naar Charlie keek ofzo.Ik snap niet hoe Dorothea daar bij kwam!quote:
We hadden er copyright op moeten zettenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Kopiert GTST van SOP? Want wie hadden er een aantal maanden geleden een gijzeling in het hotel?
nou en, ik vind het spannendquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Natuurlijk komt iedereen vrij, zonder dat er iets gebeurd enzo.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
Maandag alleen maar gijzeling en geen Auntie-Annie
Maar waarom kunnen de andere gasten niet ontsnappen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton handelde wel wat te snel, misschien was zijn ontslag maar een 1 april grap
Volgens mij was het een brievenopener.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
Hij had alleen zo`n schroevendraaier ofzo
Wat kan een man in zijn eentje nou met een brievenopener aanrichten.Iedereen kan gewoon weggaan ja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen de andere gasten niet ontsnappen?Hij had alleen zo`n schroevendraaier ofzo
Maar daar gaat Nick voor zorgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Natuurlijk komt iedereen vrij, zonder dat er iets gebeurd enzo.![]()
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen.Ik neem aan dat je met zo'n ding wel veel kan beschadigen en zeker in je nek,maar als ze er nou samen opduiken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.![]()
Ze hadde het ook over bommen ofzo toch in de preview? En Barbara enzo zaten ook vast.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen.Ik neem aan dat je met zo'n ding wel veel kan beschadigen en zeker in je nek,maar als ze er nou samen opduiken.
Barbara enzo zat toch niet vast?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze hadde het ook over bommen ofzo toch in de preview? En Barbara enzo zaten ook vast.![]()
Nick doet het goed!! Ik vind het leuk voor Nick. Ik denk dat Ludo nu Nick wil gaan gebruiken maar opeens zijn gevoelens voor Nick beter zullen worden en dat Stefano opeens de bad guy gaat worden of zoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.![]()
Nee ze zat toch niet vast.Ze stond met Isa te praten en daarna flitsten ze over naar Ludo,Nick,Valerie.quote:
Nee dat deed Anton toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick zorgt er voor dat de lamp viel ofzo toch?
Dat deed Anton met dat steekgeval.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick zorgt er voor dat de lamp viel ofzo toch?
Doah. Hij is dat gewendquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Ludo schrok eigenlijk helemaal niet.Hij stond er gewoon rustig bij te kijken.
Ja das waar.Maar goed het is wel zijn vriendin.Het lijkt me dat je dan toch wel wat anders kijkt.quote:
Janine en Ludo krijgen weer wat, denk ik hoor. Enquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja das waar.Maar goed het is wel zijn vriendin.Het lijkt me dat je dan toch wel wat anders kijkt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Janine en Ludo krijgen weer wat, denk ik hoor. EnJa die passen dus totaal niet bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, missen wel. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja die passen dus totaal niet bij elkaar![]()
Juist Welquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja die passen dus totaal niet bij elkaar![]()
Maar Laura is 50 jaar geleden toch al 50 geworden... dan had je het kunnen weten hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
Oke, ik was erin getrapt. Babette van Veen komt helemaal niet terug, om maar nog te zwijgen over de verjaardag van Laura.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
Oke, ik was erin getrapt. Babette van Veen komt helemaal niet terug, om maar nog te zwijgen over de verjaardag van Laura.![]()
je hebt beloofd niet terug te keren op FOK.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
tvvrouwenonline meldt altijd het echte nieuws en dat klopt.Het was een echte 1 aprilgrap!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
je hebt beloofd niet terug te keren op FOK.
hopelijk hou je je eraan.
Nou, houd je aan je woord!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!![]()
Doei 'quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Anton acteert trouwens best redelijk in de preview te zien.
Ik wil eerst zijn acteerkunsten eens goed bekijken.Maandag heb ik een duidelijker antwoord!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:37 schreef Orginial het volgende:
Back to topic: Frey vindt dat barman Anton een vaste rol moet krijgen. Mee eens?![]()
Daar hou ik je aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wil eerst zijn acteerkunsten eens goed bekijken.Maandag heb ik een duidelijker antwoord!
Leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die cafe 1753 al willen zien:
http://www.rtl.nl/(channe(...)tpromo.avi_plain.xml
Hoezo goedkoop? Ik vind het net leuk worden!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:04 schreef suus21 het volgende:
wat een goedkoop einde van vrijdag
Helemaal wel. Ze speelde Nikki, het vriendinnetje van Job Zonneveld #1. "Het BH losmaken lukte niet echt, daarom oefende hij met Gladys"quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
Nikki Plessen heeft nooit in GTST gespeeld
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal wel. Ze speelde Nikki, het vriendinnetje van Job Zonneveld #1. "Het BH losmaken lukte niet echt, daarom oefende hij met Gladys"![]()
Gladys is dan ook niet iemand die je moet onthouden in de geschiedenis van GTST, krijg je alleen maar trauma`s van.quote:
Ze had niet veel boeiende verhaallijnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gladys is dan ook niet iemand die je moet onthouden in de geschiedenis van GTST, krijg je alleen maar trauma`s van.![]()
En waar heb je die gevonden? ja @ gtstweb, die heeft ook allesquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die cafe 1753 al willen zien:
http://www.rtl.nl/(channe(...)tpromo.avi_plain.xml
Nee @t Goedetijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
En waar heb je die gevonden? ja @ gtstweb, die heeft ook allesmidden april ook trouwfotos!
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Laura is 50 jaar geleden toch al 50 geworden... dan had je het kunnen weten he
Laura is iig ook heel laat met een kind.Niet normaal dat Sil nog zonder afwijkingen geboren is.Soaps zijn gewoon niet goed in leeftijden.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ vind dat gezeik over dat koffie cafe maar irri.
Als dat ding instort op het hooft van Yasmin welquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien wordt het volgende week wel leuk!
Op zich zijn de verhaallijnen er omheen wel voorspelbaar.quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als dat ding instort op het hooft van Yasmin wel
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 00:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich zijn de verhaallijnen er omheen wel voorspelbaar.
Nou is er wat met de elektriciteit,over een paar weken met de bestellingen,dan met de leveringen,dan met de klanten,dan stort het hele zooitje in en dat was het.![]()
Nee,maar ik bedoel maar het is erg voorspelbaar wat er nog met 1753 gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.![]()
Wat ik zie in 1753, is psies hoe het ging met Hotel Dendermonde. Let maar eens op.quote:Op zondag 3 april 2005 02:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,maar ik bedoel maar het is erg voorspelbaar wat er nog met 1753 gaat gebeuren.
quote:Op zondag 3 april 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ik zie in 1753, is psies hoe het ging met Hotel Dendermonde. Let maar eens op.
Bestellingen, dan opeens vervelende kanten, misschien weer een brand...
Ze hebben het decor van Hafworks geberuikt voor het koffiecafe.quote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.![]()
Nee iddquote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ze hebben het decor van Hafworks geberuikt voor het koffiecafe.
Wel vreemd dat Sjors het nooit meer over haar moeder heeft en dat Ludo
nooit het pand te huur heeft gezet ofzo.
Dat was me niet eens opgevallen.quote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
Martine?Ik geloof het niet hoor!!quote:Op zondag 3 april 2005 13:29 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad, je hoort Sjors echt niks meer over Martine of zo meer. Das niet leuk
Maar ze kwam toch nog 1 keer terug?![]()
volgens mij ook nietquote:Op zondag 3 april 2005 13:29 schreef Dizer het volgende:
Inderdaad, je hoort Sjors echt niks meer over Martine of zo meer. Das niet leuk
Maar ze kwam toch nog 1 keer terug?![]()
Niemand die weg gaat hoor je nog wat van... Jef hoor je bijvoorbeeld ook nooit over Kim, Robert niet meer over Daantje en Milan...quote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
Ze hebben maar een half uur per dagquote:Op zondag 3 april 2005 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand die weg gaat hoor je nog wat van... Jef hoor je bijvoorbeeld ook nooit over Kim, Robert niet meer over Daantje en Milan...
Morgen kijkenquote:Op zondag 3 april 2005 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Robert niet meer over Daantje en Milan...
quote:Op zondag 3 april 2005 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niemand die weg gaat hoor je nog wat van... Jef hoor je bijvoorbeeld ook nooit over Kim, Robert niet meer over Daantje en Milan...
Dat tie geen MSN aanschaft.Is veel persoonlijker!quote:Op zondag 3 april 2005 17:17 schreef Woelli het volgende:
Robert mailt toch met Daantje
Ja waarom niet.Hebben we ooit wel eens van MSN gehoord in gtst eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2005 17:30 schreef Frey het volgende:
Iedereen zou wel MSN kunnen gebruiken in plaats van telefoons
Nee.quote:Op zondag 3 april 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja waarom niet.Hebben we ooit wel eens van MSN gehoord in gtst eigenlijk?
Ja idd,daar heb ik ook al aan zitten denken.quote:Op zondag 3 april 2005 19:38 schreef Orginial het volgende:
Volgens mij gaat Douwe Egberts ofzo reclame maken voor GTST, aangezien --> Koffiecafé 1753
Expreszo.quote:Op zondag 3 april 2005 19:43 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja idd,daar heb ik ook al aan zitten denken.
GTST wordt gesponsord door................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |