Hoezo goedkoop? Ik vind het net leuk worden!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:04 schreef suus21 het volgende:
wat een goedkoop einde van vrijdag
Helemaal wel. Ze speelde Nikki, het vriendinnetje van Job Zonneveld #1. "Het BH losmaken lukte niet echt, daarom oefende hij met Gladys"quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:31 schreef Dizer het volgende:
Nikki Plessen heeft nooit in GTST gespeeld
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Helemaal wel. Ze speelde Nikki, het vriendinnetje van Job Zonneveld #1. "Het BH losmaken lukte niet echt, daarom oefende hij met Gladys"![]()
Gladys is dan ook niet iemand die je moet onthouden in de geschiedenis van GTST, krijg je alleen maar trauma`s van.quote:
Ze had niet veel boeiende verhaallijnenquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gladys is dan ook niet iemand die je moet onthouden in de geschiedenis van GTST, krijg je alleen maar trauma`s van.![]()
En waar heb je die gevonden? ja @ gtstweb, die heeft ook allesquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die cafe 1753 al willen zien:
http://www.rtl.nl/(channe(...)tpromo.avi_plain.xml
Nee @t Goedetijdenquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:42 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
En waar heb je die gevonden? ja @ gtstweb, die heeft ook allesmidden april ook trouwfotos!
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Laura is 50 jaar geleden toch al 50 geworden... dan had je het kunnen weten he
Laura is iig ook heel laat met een kind.Niet normaal dat Sil nog zonder afwijkingen geboren is.Soaps zijn gewoon niet goed in leeftijden.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
* _ELMaikel_ vind dat gezeik over dat koffie cafe maar irri.
Als dat ding instort op het hooft van Yasmin welquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Maar misschien wordt het volgende week wel leuk!
Op zich zijn de verhaallijnen er omheen wel voorspelbaar.quote:Op zondag 3 april 2005 00:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als dat ding instort op het hooft van Yasmin wel
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 00:13 schreef Nano het volgende:
[..]
Op zich zijn de verhaallijnen er omheen wel voorspelbaar.
Nou is er wat met de elektriciteit,over een paar weken met de bestellingen,dan met de leveringen,dan met de klanten,dan stort het hele zooitje in en dat was het.![]()
Nee,maar ik bedoel maar het is erg voorspelbaar wat er nog met 1753 gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.![]()
Wat ik zie in 1753, is psies hoe het ging met Hotel Dendermonde. Let maar eens op.quote:Op zondag 3 april 2005 02:20 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee,maar ik bedoel maar het is erg voorspelbaar wat er nog met 1753 gaat gebeuren.
quote:Op zondag 3 april 2005 08:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ik zie in 1753, is psies hoe het ging met Hotel Dendermonde. Let maar eens op.
Bestellingen, dan opeens vervelende kanten, misschien weer een brand...
Ze hebben het decor van Hafworks geberuikt voor het koffiecafe.quote:Op zondag 3 april 2005 01:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt niet eerst een hele nieuwe set bouwen hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |