Dat deed Anton met dat steekgeval.quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick zorgt er voor dat de lamp viel ofzo toch?
Doah. Hij is dat gewendquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:29 schreef Nano het volgende:
[..]
Ludo schrok eigenlijk helemaal niet.Hij stond er gewoon rustig bij te kijken.
Ja das waar.Maar goed het is wel zijn vriendin.Het lijkt me dat je dan toch wel wat anders kijkt.quote:
Janine en Ludo krijgen weer wat, denk ik hoor. Enquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja das waar.Maar goed het is wel zijn vriendin.Het lijkt me dat je dan toch wel wat anders kijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Janine en Ludo krijgen weer wat, denk ik hoor. EnJa die passen dus totaal niet bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, missen wel. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja die passen dus totaal niet bij elkaar![]()
Juist Welquote:Op zaterdag 2 april 2005 00:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja die passen dus totaal niet bij elkaar![]()
Maar Laura is 50 jaar geleden toch al 50 geworden... dan had je het kunnen weten hequote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
Oke, ik was erin getrapt. Babette van Veen komt helemaal niet terug, om maar nog te zwijgen over de verjaardag van Laura.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
Oke, ik was erin getrapt. Babette van Veen komt helemaal niet terug, om maar nog te zwijgen over de verjaardag van Laura.![]()
je hebt beloofd niet terug te keren op FOK.quote:Op zaterdag 2 april 2005 11:38 schreef Orginial het volgende:
tvvrouwenonline meldt altijd het echte nieuws en dat klopt.Het was een echte 1 aprilgrap!quote:Op zaterdag 2 april 2005 12:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
je hebt beloofd niet terug te keren op FOK.
hopelijk hou je je eraan.
Nou, houd je aan je woord!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!![]()
Doei 'quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:10 schreef Orginial het volgende:
Anton acteert trouwens best redelijk in de preview te zien.
Ik wil eerst zijn acteerkunsten eens goed bekijken.Maandag heb ik een duidelijker antwoord!quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:37 schreef Orginial het volgende:
Back to topic: Frey vindt dat barman Anton een vaste rol moet krijgen. Mee eens?![]()
Daar hou ik je aan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:47 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik wil eerst zijn acteerkunsten eens goed bekijken.Maandag heb ik een duidelijker antwoord!
Leukquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:30 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die cafe 1753 al willen zien:
http://www.rtl.nl/(channe(...)tpromo.avi_plain.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |