Orginial, volgende keer moet je wel vragen of je mijn avatar mag gebruiken of niet op jouw sitequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Voor de liefhebbers: www.gtstplaza.web-log.nl zijn de vooruitzichten te lezen voor over 2 weken.![]()
lolquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Orginial, volgende keer moet je wel vragen of je mijn avatar mag gebruiken of niet op jouw site
Cool, das waarschijnlijk ook de gijzelaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:07 schreef Frey het volgende:
[..]
lol
Hee, wat vond je van Anton de barman
Ik was al bang dat Isabella de gijzelnemer zou zijn, aangezien zij niet in 't rijtje genoemd word vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Cool, das waarschijnlijk ook de gijzelaar
Duidelijk een Rus met overacting ;- )quote:Op vrijdag 1 april 2005 11:24 schreef Taurus het volgende:
Wat een rare vent is die vriend van Nick.. raar accent zeg![]()
Omdat ie iets stom vond.. ehmm.. Hij vond dat ie voor de gek gehouden was, omdat Robert opbiechte dat hij degene was die dat reallifesoap gedoe niet leuk vond, en niet barbara of de kinderen. Want die vonden 't opeens wel leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:40 schreef Flashfire het volgende:
[..]
Duidelijk een Rus met overacting ;- )
Ik miste trouwens 5 tellen, waarom was George nou ineens boos geworden voor die lift ?
Tuurlijk....quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:25 schreef Orginial het volgende:
Linda Dekker keert terug in GTST, dat is zojuist bekend geworden. Babette van Veen speelde jarenlang de rol van Linda Dekker en keert nu dus terug. Er gaan geruchten dat er meer oud GTST spelers terugkeren voor het grote feest voor Laura. Klopt het dus toch dat Chris Jolles (Dian) en Ingeborg Wieten (Suzanne) terug keren.
quote:
Wedden? Als het niet waar is verlaat ik FOK meteen via de achterdeur voor jullie, maar het is wel zo! www.tvvrouwenonline.web-log.nl heeft altijd het echte nieuws!quote:
Ik vind het ook nergens op slaan. En Ingeborg Wieten zou 100% terugkomen, maar ik denk dat er nog niks zeker is behalve dat Inge Schrama & Koert-Jan de Bruijn & Fajah Lourens 100% blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:14 schreef Dizer het volgende:
maar ze blijven allemaal maar 1 aflevering?
En Chris Jolles kan niet voor de verjaardag van Laura komen, das onmogelijk. Ze gaat toch niet terugkomen en Ludo zien en zo en misschien gedood te worden alleen om happy birthday te zeggen tegen laura?
Ik ben benieuwd. En mocht dit dus geen grap zijn, vind ik het een schande dat Babette maar 1 aflevering komt, zij is cool
Hallooo.. tis 1 april hoor. Ik neem niks van dit soort ongeloofwaardige nieuwtjes aan op deze dag..quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik vind het ook nergens op slaan. En Ingeborg Wieten zou 100% terugkomen, maar ik denk dat er nog niks zeker is behalve dat Inge Schrama & Koert-Jan de Bruijn & Fajah Lourens 100% blijven.![]()
Ach, whatever. Ik meld gewoon niks meer, het heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallooo.. tis 1 april hoor. Ik neem niks van dit soort ongeloofwaardige nieuwtjes aan op deze dag..![]()
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, whatever. Ik meld gewoon niks meer, het heeft toch geen nut.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |