Inderdaad, ik las in het vorige topic dat Suzanne Balk misschien terug zou komen, ik snap die schrijvers echt niet hoor, als ze nou een paar mensen van die oude cast tegelijk terug laten komen zou het een stuk leuker zijn.quote:
Natuurlijk komt Raffish niet in gtst dat je dat uberhaupt al serieus neemtquote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb weer wat nieuwtjes: Raffish niet in GTST, Ingeborg Wieten mischien terug en Aukje van Ginneken naar alle waarschijnlijkheid ook terug.![]()
En lieke dan?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:30 schreef Orginial het volgende:
Ik heb weer wat nieuwtjes: Raffish niet in GTST, Ingeborg Wieten mischien terug en Aukje van Ginneken naar alle waarschijnlijkheid ook terug.![]()
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..quote:
Ruzie?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..![]()
Bron waar je dat vandaan hebt?quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het gerucht gaat nu dat de grote bazen van GTST aan het kijken zijn of Aukje weer terug kan komen in de rol van Charlie Fischer, omdat de ruzie tussen Schrama en Lexmond onverdragelijk is geworden. Aukje heeft deze week aangegeven de rol weer opzich te willen nemen dusse..![]()
Hij gelooft echt ook alles wat op al de weblogs en forums over GTST staanquote:
Dat is iets wat Frey beweerd.quote:
Dat zal duidelijk worden bij de volgende vooruitzichtenquote:
Hebben die echt ruziequote:Op zondag 27 maart 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is iets wat Frey beweerd.Oja en nog iets: Ik geloof ook niks van dat Aukje/Lieke gedoe hoor, maar dat Schrama en Lexmond ruzie hebben is wel waar.
![]()
Maar jah, Schrama is ook een bitchquote:Op zondag 27 maart 2005 21:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is iets wat Frey beweerd.Oja en nog iets: Ik geloof ook niks van dat Aukje/Lieke gedoe hoor, maar dat Schrama en Lexmond ruzie hebben is wel waar.
![]()
Dat jullie die onzin nog geloven.quote:Op zondag 27 maart 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld Sander Foppele.Maar Aukje had ik in eerste instantie niet verwacht.Maar goed ze kan geen werk krijgen,dan zal het wel moeten.quote:Op maandag 28 maart 2005 08:28 schreef Airelle het volgende:
Trouwens... Aukje wilde helemaal geen soap meer.
maargoed, sommige soapies komen daar wel op terug als ze geen ander werk kunnen vinden
Triest dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 09:23 schreef Nano het volgende:
[..]
Net als bijvoorbeeld Sander Foppele.Maar Aukje had ik in eerste instantie niet verwacht.Maar goed ze kan geen werk krijgen,dan zal het wel moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |