Het viel helemaal niet op dat Bing naar Charlie keek ofzo.Ik snap niet hoe Dorothea daar bij kwam!quote:
We hadden er copyright op moeten zettenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:59 schreef Orginial het volgende:
Kopiert GTST van SOP? Want wie hadden er een aantal maanden geleden een gijzeling in het hotel?
nou en, ik vind het spannendquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Natuurlijk komt iedereen vrij, zonder dat er iets gebeurd enzo.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
Maandag alleen maar gijzeling en geen Auntie-Annie
Maar waarom kunnen de andere gasten niet ontsnappen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Anton handelde wel wat te snel, misschien was zijn ontslag maar een 1 april grap
Volgens mij was het een brievenopener.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
Hij had alleen zo`n schroevendraaier ofzo
Wat kan een man in zijn eentje nou met een brievenopener aanrichten.Iedereen kan gewoon weggaan ja.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar waarom kunnen de andere gasten niet ontsnappen?Hij had alleen zo`n schroevendraaier ofzo
Maar daar gaat Nick voor zorgenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Natuurlijk komt iedereen vrij, zonder dat er iets gebeurd enzo.![]()
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.quote:
Ja dat zou ik ook zeggen.Ik neem aan dat je met zo'n ding wel veel kan beschadigen en zeker in je nek,maar als ze er nou samen opduiken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.![]()
Ze hadde het ook over bommen ofzo toch in de preview? En Barbara enzo zaten ook vast.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:24 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook zeggen.Ik neem aan dat je met zo'n ding wel veel kan beschadigen en zeker in je nek,maar als ze er nou samen opduiken.
Barbara enzo zat toch niet vast?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze hadde het ook over bommen ofzo toch in de preview? En Barbara enzo zaten ook vast.![]()
Nick doet het goed!! Ik vind het leuk voor Nick. Ik denk dat Ludo nu Nick wil gaan gebruiken maar opeens zijn gevoelens voor Nick beter zullen worden en dat Stefano opeens de bad guy gaat worden of zoquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je de spoilers gelezen? Het gaat ineens wel allemaal in een stroomvaart zeg rondom Nick/Ludo. Maar Ludo en Nick kunnen die Anton gewoon in elkaar meppen, het is maar een brievenopener.![]()
Nee ze zat toch niet vast.Ze stond met Isa te praten en daarna flitsten ze over naar Ludo,Nick,Valerie.quote:
Nee dat deed Anton toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nick zorgt er voor dat de lamp viel ofzo toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |